Τετάρτη 24 Αυγούστου 2022

 2013 στον ΑΓΙΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ στην Αίγινα «κοίτα κακομοίρη μου να μην πετάξεις το παξιμάδι που σου έδωσα, σε λίγο και αυτό θα είναι δυσεύρετο!!!» Διεθνή ΜΜΕ "Τρελός αγώνας για φαγητό το 2023 "

 


Προ πυλών η επισιτιστική κρίση - Τρελός αγώνας για φαγητό το 2023 - Τιμές στα ύψη, ξηρασία, καλλιέργειες μηδέν


Ο εφιάλτης μίας παγκόσμιας επισιτιστικής κρίσης προβάλλει έντονα μέσα από τα χαλάσματα του πολέμου στην Ουκρανία, με τους ειδικούς να προειδοποιούν πως οι διεθνείς ηγέτες και οι ιθύνοντες χάραξης πολιτικής θα πρέπει να βρουν μια λύση πριν βρεθεί η ανθρωπότητα μπροστά στον... όλεθρο.

5 Απριλίου 2013 ( όταν τελείωσα  το κείμενο αυτό συνέχιζα να κλαίω και έλεγα να μην τα ζήσουμε αυτά, αλλά σήμερα άλλαξαν τα πράγματα) βλ.https://antexoume.wordpress.com/2013/04/05/%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CF%81%CE%B5%CE%B9%CF%83-

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΑΣΧΑΛΙΕΣ


τρεις πασχαλιές μαζίΤου Δρ. Βαρδάκα Κωνσταντίνου

Δεν άντεχα άλλο φίλε μου αυτή την κατάσταση, ένας μόνιμος κόμπος έχει σταθεί στο λαιμό μου και πνίγει την αναπνοή μου. Δεν ζούμε πλέον στις μεγαλουπόλεις, περπατάς και βλέπεις ζωντανούς- νεκρούς, κάποιοι φρόντισαν και μας άνοιξαν τους τάφους μας. Έτσι πριν μπω… στο δικό μου τάφο… αποφάσισα ένα πρωινό να δραπετεύσω να πάω στη Αίγινα, να προσκυνήσω τον Τάφο του ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ.

Άκουγα αποσβολωμένος τον φίλο μου που μας ένωναν καλές στιγμές από τον Στρατό. Πήγα να τον παρηγορήσω με τα… ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα…αλλά μάλλον με παρηγόρησε αυτός με τα παράδοξα που έζησε και άκουσε σε αυτό το μυροβόλο νησί του Αργοσαρωνικού.

Αγουροξυπνημένος μου λέει βρέθηκα στο σαλόνι του πλοίου του πρώτου πρωινού δρομολογίου για την Αίγινα. Κουβαλούσα τους εφιάλτες τις προηγούμενης νύκτας και ούτε την ματιά μου άφηνα να κοιτάζει τα φωτεινά αιγαιοπελαγίτικα χρώματα της θάλασσας και του ουρανού, αλλά το βλέμμα μου έπεσε πάνω σε ένα απλό γεροντάκι που μασουλούσε αμέριμνα το παξιμαδάκι του. Και αυτός ακόμα ο θόρυβος με ενοχλούσε, το πλησίασα και πριν ακόμη το μιλήσω αυτό έβγαλε ένα παξιμάδι και μου το έδωσε…

«κάνει καλό, θα σου χρειασθεί για την ναυτία που έχεις», μου είπε… 

που να εξηγήσω στο παππού ότι την μόνη ναυτία που είχα ήταν η αηδία που αισθανόμουν για αυτά που συμβαίνουν γύρω μας. Εκείνο που με πλήγωνε περισσότερο ήταν τα μεγάλα πατριωτικά λόγια δίχως πράξη, ο ψευτοσυνδικαλισμός από τα κομματικά κουφάρια της μεταπολίτευσης και οι αγαπητικοί λόγοι εν μέσω κοινωνικής διάλυσης κάποιων δημοφιλών εκκλησιαστικών ταγών μας.

«…πάρε παλληκάρι μου το παξιμάδι θα το χρειασθείς, αυτό σε λίγο θα ικανοποιεί την πείνα μας!!»

Είπα ένα ξερό ευχαριστώ και ασυναίσθητα το πήρα και από τότε έγινε βάρος στην τσέπη μου. 

Το πλοίο έφτασε στην ώρα του και στην ανηφοριά του δρόμου για το μοναστήρι ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ δίπλα στις καστροεκκλησιές της Παλαιοχώρας δεν περίμενα και άφησα το συγκινησιακό μου φορτίο να μετασχηματισθεί σε προετοιμασία παράκλησης και προσευχής στον ΑΓΙΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ. 

Και τι δεν έλεγα μέσα μου… όμως ο λογισμός μου είχε επικεντρωθεί σε πονεμένες σκέψεις που έβγαιναν με τον αναστεναγμό μου…

Εσύ Άγιε μπορείς να καταλάβεις την αδικία , την εξαθλίωση και τον κατατρεγμό που συμβαίνει σε μένα, στην οικογένεια μου και στη πατρίδα μου, γιατί ΕΣΥ τα ένιωσες όλα αυτά μαζί με την αχαριστία και τον διωγμό που εξαπέλυσε το τότε κατεστημένο της εποχής γιατί δεν άντεχε την ταπεινή Αγιότητα ενός κατασυκοφαντημένου Ιεράρχη. 

Είναι τόση άραγε δυσβάστακτη η αμαρτία μας Άγιε που μας κατάντησε άνευρη κρεάτινη μάζα που δεν αντιδρά στα κελεύσματα ακόμη και αυτού του ένδοξου ηρωικού παρελθόντος μας; 

Που άλλοι το διαφημίζουν και άλλοι το πολεμούν φυσικά προς ίδιον όφελος, δίχως να τους ενδιαφέρει ότι η ΕΛΛΑΔΑ μας έγινε ένα απέραντο πνευματικό νεκροταφείο; 

Μήπως Άγιέ μου τα οικονομικά πακέτα τα εκπορευόμενα εκ της Ευρώπης ταπώσανε πνευματικά στόματα σε τέτοιες δύσκολες στιγμές που το Ορθόδοξο κατασκανδαλισμένο Ποίμνιο προσμένει με λαχτάρα να αντικρύσει αναστήματα σαν το δικό ΣΟΥ;

Και φυσικά ΑΓΙΕ μου δεν παρακαλάμε για συνηθισμένους Εθνοσωτήρες αλλά για ζωντανούς Αγίους Ηγέτες που θα ξαναζεστάνουν το παγωμένο αίμα του ταλαιπωρημένου γένους μας.

Μέχρι να φτάσω στο Προσκύνημα και στον Τάφο του ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ τα είχα πει σχεδόν όλα. Ήταν καθημερινή και ο κόσμος στην Ιερά Μονή ήταν λιγοστός. Από την είσοδο άρχισα να αισθάνομαι πιο ανάλαφρος, αν και με ενοχλούσε το παξιμάδι του παππού στην τσέπη μου. Πολλές φορές στο παρελθόν ζήτησα την βοήθεια του Αγίου και πολλές φορές τον επισκέφθηκα, όμως αυτή την φορά όταν πλησίασα στον μαρμάρινο τάφο του άνοιξα όσο δυνατόν τα χέρια μου και τον αγκάλιασα.

«Βρέ παλληκάρι μου πως κάνεις έτσι , σκέπτεσαι να μπεις μέσα;» 

Ακούσθηκε μια φωνή από πίσω μου, τρόμαξα και γύρισα να δω ποιος αθεόφοβος δεν υπολόγιζε την προσωπική μου αυτή στιγμή της κατάνυξης. 

Ποίον άραγε αντίκρισα; 

Τον παππού που μασουλούσε το πρωί τα παξιμάδια στο πλοίο. Τι να του πω από σεβασμό προς το χώρο του Προσκυνήματος, σιώπησα, αλλά δακρυσμένος του είπα…

«παππού χάνεται η πατρίδα μας» … έκανα τον Σταυρό μου και πήγα να φύγω. 

Ο παππούς κάθισε μπροστά μου και με εμπόδισε να απομακρυνθώ λέγοντας μου αυστηρά.

«Ποία Πατρίδα ρε χάνεται; Η βλακεία και η προδοσία μας θα χαθούν στο τέλος. Και αν χαθεί κάτι θα είναι αυτό το βρωμοσύστημα μέσα στο οποίο ζήσαμε όλοι μας και ήταν αυτό το σύστημα που κατηγόρησε άδικα αυτό τον ΑΓΙΟ που ήρθαμε σήμερα να προσκυνήσουμε. Άκου να σου πω, εγώ έχω ρίζα από την Αίγινα και η γιαγιά μου εξομολογιότανε στον ΑΓΙΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ και γνώριζε καλά τους κατατρεγμούς του.

Όταν ήμουν παιδάκι αυτή η καλή γιαγιά μου έλεγε ότι θα έρθει καιρός που η πατρίδα μας θα περάσει αυτά που πέρασε αυτός ο Άγιος δηλ. την προδοσία, την συκοφαντία και την αδικία και μετά θα ζήσει τρείς συνεχόμενες ΠΑΣΧΑΛΙΕΣ μέσα στην ίδια χρονιά.»

«Τι είναι αυτά που λες παππού του είπα έκπληκτος. Άντε για την συκοφαντία και την αδικία τα καταλαβαίνω αλλά που κολλάνε οι τρείς συνεχόμενες Πασχαλιές;»

«Άκου να δεις πρώτα θα κάνουμε Πασχαλιά στις Εκκλησιές μας, μετά θα κάνουμε Πασχαλιά στους δρόμους από την χαρά μας που θα ξεκουμπισθεί αυτό το βρωμοσύστημα που ταλαιπωρεί τις ζωές μας εδώ και χρόνια και μετά όταν λειτουργηθεί η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ θα αισθανόμασθε πάλι μέσα στις ψυχές μας Πασχαλιά.»

Φίλε μου έμεινα κάγκελο από αυτά που μου είπε ο παππούς και τα έλεγε μάλιστα αυστηρά. Μόλις πρόλαβα να τον ρωτήσω πως τον έλεγαν και μου απάντησε κοφτά

 «…Νεκτάριο με ονομάζουν και κοίτα κακομοίρη μου να μην πετάξεις το παξιμάδι που σου έδωσα, σε λίγο και αυτό θα είναι δυσεύρετο!!!»

Ο παππούς κατηφόρισε προς τον κάτω μεγαλοπρεπή Ιερό Ναό προς τιμήν του ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ, εκεί τον έχασα. Στάθηκα και έβγαλα μια φωτογραφία με τα ανθισμένα λουλούδια για να θυμάμαι αυτό το θρύλο που έμαθα με τις ΤΡΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΑΣΧΑΛΙΕΣ.

https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/

ΣΤΩΜΕΝ καλώς
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

το ΨΕΥΤΟΡΩΜΑΙΚΟ φεύγει και η ΠΟΛΗ πλημμυρίζει στο ΑΙΜΑ- ξαναδιαβάστε για να δούμε που βρισκόμαστε

 

φωτο ο ΑΛΗ ΠΑΣΑΣ κρατάει με σεβασμό την ΤΙΜΙΑ ΚΑΡΑ του ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ του Αιτωλού  και λέει στους Ρωμηούς 
" ΑΧ ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΙΟ ΚΑΙ ΠΡΟΦΗΤΗ ΕΧΕΤΕ" 

ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ

Σημείωσις: Οἱ προφητεῖες αὐτούσιες καὶ τὰ σχόλια στὶς παρενθέσεις ἐλήφθησαν ἀπὸ τὸ βιβλίο «ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ» τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης κ. Αὐγουστίνου Καντιώτου.

1. «Αὐτὸ μιὰ μέρα θὰ γίνῃ Ρωμαίϊκο καὶ καλότυχος ὅποιος ζήση σὲ ἐκεῖνο τὸ βασίλειο».
(Συνήθιζε νὰ λέγη εἰς διάφορα μέρη τῆς ὑποδούλου Ἑλλάδος, τὰ ὁποῖα μετὰ ταῦτα ἀπηλευθηρώθησαν).

2. Ὦ εὐλογημένο βουνό, πόσες ψυχὲς γυναικόπαιδα θὰ σώσης ὅταν ἔλθουν τὰ χαλεπὰ χρόνια!».
(Εἶπε τὴν προφητεία αὐτὴν ἐν Σιατίστῃ καὶ ἀλλαχοῦ ἀντικρύζων τὰ βουνά, τὰ ὁποῖα κατὰ τοὺς χρόνους τῆς Ἑλληνικῆς Ἐπαναστάσεως ἔγιναν κρησφύγετα τῶν γυναικοπαίδων).

3. «Καλότυχοι σεῖς, οἱ ὁποῖοι εὑρέθητε ἐδῶ πάνω εἰς τὰ ψηλὰ βουνά, διότι αὐτὰ θὰ σᾶς φυλάξουν ἀπὸ πολλὰ δεινά. Θὰ ἀκοῦτε καὶ δὲν θὰ βλέπετε τὸν κίνδυνο. Τρεῖς ὦρες ἢ τρεῖς μέρες θὰ ὑποφέρετε».
(Ἐλέχθη εἰς τὴν περιφέρειαν Σιατίστης).

4. «Τὸ ποθούμενο θὰ γίνῃ στὴν τρίτη γενεά. Θὰ τὸ ἰδοῦν τὰ ἐγγόνια σας».
(Ἐλέχθη ἐν Χειμάρρᾳ).

5. «Θἄρθη καιρὸς νὰ σᾶς πάρουν οἱ ἐχθροὶ σας καὶ τὴ στάχτη ἀπὸ τὴ φωτιά, ἀλλὰ σεῖς νὰ μὴν ἀλλάξετε τὴν πίστιν σας, ὅπως θὰ κάμουν οἱ ἄλλοι».
(Ἐλέχθη ἐν Σιατίστῃ).

6. «Σᾶς λυπᾶμαι γιὰ τὴν περηφάνεια, ὁποὺ ἔχετε. Τὸ ποδάρι μου ἐδῶ δὲν θὰ ξαναπατήση. Καὶ ἐὰν δὲν ἀφήσετε αὐτὰ τὰ πράγματα ποὺ κάνετε, τὴν αὐθαιρεσία καὶ ληστεία, θὰ καταστραφῆτε. Σὲ κεῖνο τὸ κλαρί, ποὺ κρεμᾶτε τὰ σπαθιὰ σας, θἀρθῇ μιὰ μέρα ποὺ θὰ κρεμάσουν οἱ γύφτοι τὰ ὄργανά τους».
(Ἐλέχθη εἰς χωρίον Ἅγιος Δονᾶτος Σουλίου).

7. «Θἄρθουν οἱ κόκκινοι σκοῦφοι κι᾿ ὕστερα οἱ Ἄγγλοι ἐπὶ 54 χρόνια, καὶ κατόπιν θὰ γίνῃ Ῥωμαίϊκο».
(Ἐλέχθη ἐν Κεφαλληνίᾳ περὶ τῆς ἀπελευθερώσεως τῆς Ἑπτανήσου).

8. «Τὰ ὅρια τοῦ Ῥωμαίϊκου θἆνε ἡ Βωβούσα (ὁ ποταμὸς Ἀῶος)».
(Ἐλέχθη ἐν Παλαιᾷ Ἄρτῃ).

9. «Ἐκεῖθε θἄρθη τὸ Ῥωμαίϊκο».
(Τὴν προφητεία ταύτην εἶπεν ὁ Ἅγιος ἐν Πρεβέζῃ δεικνύων τὸ μέρος τῆς Στερεᾶς, ἀπὸ τὸ ὁποῖον θὰ προήρχετο ὁ στρατὸς τῆς ἐλευθερίας. Ἡ προφητεία ἐπραγματοποιήθη τῷ 1912).

10. «Τὰ βάσανα εἶνε ἀκόμη πολλά. Θυμηθῆτε τὰ λόγιά μου· προσεύχεσθε, ἐνεργεῖτε καὶ ὑπομένετε στερεά. Ἕως ὅτου νὰ κλείσῃ αὐτὴ ἡ πληγὴ τοῦ πλατάνου, τὸ χωριό σας θἆνε σκλαβωμένο καὶ δυστυχισμένο».
(Ἐλέχθη εἰς Τσαραπλανά, τὸ σημερινὸν Βασιλικὸν τῆς Ἠπείρου. Ἡ πληγὴ τοῦ πλατάνου ἔκλεισε τῷ 1912, ἔτος ἀπελευθερώσεως τῆς Ἠπείρου).

11. «Πότε θαρθῆ τὸ ποθούμενον;», ἠρώτησαν τὸν Ἅγιον εἰς Τσαραπλανὰ τῆς Ἠπείρου. «Ὅταν σμίξουν αὐτά», ἀπήντησεν ὁ Ἅγιος δεικνύων δυὸ δενδρύλια.
(Τὰ δενδρύλια ἐμεγάλωσαν, ἐπάχυναν καὶ ἔσμιξαν τῷ 1912).

12. «Τὸ ποθούμενον θὰ ἔρθη ὅταν θαρθοῦν δυὸ πασχαλιὲς μαζί».
(Πράγματι τῷ 1912 αἱ ἑορταὶ Εὐαγγελισμοῦ καὶ Πάσχα συνέπεσαν).

13. «Ἅμα κλείσῃ τὸ δένδρον καὶ κλεισθῇ μέσα τὸ παλούκι, τότε θὰ ἔλθῃ τὸ ποθούμενον. Θὰ γίνῃ κάποιο σημάδι καὶ νὰ μὴ φοβηθῆτε. Νὰ πηγαίνετε βασίλεμα ἡλιοῦ σ᾿ ἐκεῖνα τὰ βουνὰ (τῆς Ὁμάλιας καὶ τῆς Μερόπης), ὅπου θὰ γλυτώσουν πολλὲς ψυχές. Μαζί σας μὴ πάρετε τίποτε, μόνον τὶς ψυχές σας νὰ γλυτώσετε. Καὶ δὲν θὰ βαστάξῃ τὸ κακὸ περισσότερο ἀπὸ 24 ὦρες».

14. «Τὰ χωριὰ τοῦ κάμπου θὰ πάθουν χαλάστρα, ἐνῶ στὶς ποδιὲς τοῦ Κισσάβου θὰ κοιμηθοῦν σκλάβοι καὶ θὰ ξυπνήσουν ἐλεύθεροι».
(Ἐλέχθη ἐν Λαρίσῃ).

15. «Ἂν τὸ κυπαρίσσι αὐτὸ ξεραθῇ ἀπὸ τὴν κορυφή, ἡ Ἑλλὰς θὰ ἐλευθερωθῇ· ἂν ξεραθῇ ἀπὸ κάτω, δὲν θὰ ἐλευθερωθῇ».
(Ἐλέχθη ἐν Ζελενίτσᾳ (Πρασιά) τῆς Εὐρυτανίας).

16. «Μὲ δυσκολία θἄρθη».
(Ἐννοεῖται τὸ ποθούμενον).

17. «Ὅταν θὰ ἰδῆτε τὸ χιλιάρμενο στὴν Ἄσπρη θάλλασα, θἄρθη τὸ ποθούμενον».

18. «Ὅταν θὰ ἰδῆτε τὸ χιλιάρμενο στὰ ἑλληνικὰ νερά, τότε θἄρθη».

(Πρβλ. προηγουμένην).

19. «Ὅταν θὰ ἰδῆτε τὸ χιλιάρμενον στὰ ἑλληνικὰ ὕδατα, τότε θὰ λυθῆ τὸ ζήτημα τῆς Πόλης».

20. «Θἄρθη ξαφνικά. Νὰ ἔχετε ἕνα σακκούλι σιτάρι κρεμασμένο στὴ θύρα. Αὐτὸ θὰ σᾶς ἐμποδίση φεύγοντας. Μὴ τὸ ἀφήσετε. Νὰ τὸ πάρετε μαζὶ σας, γιὰ νὰ φᾶνε τὰ παιδιά σας».

21. «Στὴν Αὐλώνα θὰ γίνῃ χαλασμός. Θὰ ἔλθουν στρατεύματα νὰ ἐλευθερώσουν τὸν τόπο».

22. «Στὸ Μπουκορμὲ θὰ χυθῆ πολὺ αἷμα».

23. «Ὅταν ἀκούετε ὅτι ὁ πόλεμος ἄρχισε, τότε κοντὰ εἶνε».

24. «Ὅσα χωριὰ εἶνε κοντὰ σὲ δρόμο πολλὰ θὰ τραβήξουν».

25. «Ἡ Δρόπολις θὰ πάθη, διότι ὁ τόπος εἶνε γυμνός».

26. «Ἡ Δρόπολις θὰ εἶνε γεμάτη στρατεύματα».

27. «Θὰ χαθῇ ἡ σοδιὰ τῆς χρονιᾶς ἀπὸ τὴν εὔφορη Δρόπολι καὶ - μάνα μου! - αἷμα πολὺ ποὺ ἔχει νὰ χυθῇ».

28. «Λάκκοι καὶ βράχοι στὴ Δρόπολι θὰ εἶνε γεμάτοι φεύγοντας».

29. «Εἰς τὰ χωρία Πέπελη, σεῖς ἄδικα θὰ φοβάσθε· τίποτε δὲν θὰ πάθετε. Μόνον τὰ παιδιά σας ποὺ θὰ εἶνε στοὺς δρόμους θὰ κλαῖτε».

30. «Οἱ ἀντίχριστοι θὰ φύγουν, ἀλλὰ θἄρθουν πάλι· ἔπειτα θὰ τοὺς κυνηγήσετε ἕως τὴν Κόκκινη Μηλιά».

31. «Θἄρθῃ ὅταν ἔρθουν δυὸ καλοκαίρια καὶ δυὸ πασχαλιὲς μαζί».

32. «Ξένος στρατὸς θὰ ἔλθη, Χριστὸ θὰ πιστεύη, γλώσσα δὲν θὰ ξέρη...».

33. «Θἄρθῃ καὶ μία φορὰ ἀσκέρι ξένο ποὺ τὸ Χριστὸ θὰ πιστεύη. Ἀλλὰ σεῖς δὲν θὰ τὸ ξέρετε».

34. «Μὲ ἄλλους θὰ κοιμηθῆτε καὶ μὲ ἄλλους θὰ ξημερώσετε».

35. «Θὰ ἰδῆτε τρεῖς φαμίλιες σ᾿ ἕνα σπίτι».

36. «Ἐσεῖς θὰ πᾶτε νὰ κατοικήσετε ἀλλοῦ καὶ ἄλλοι θἀρθοῦν νὰ κατοικήσουν σὲ σᾶς».

37. «Θὰ δῆτε 40 ἄλογα νὰ τὰ δένουν σὲ ἕνα παλούκι».

38. «Πολλοὶ θὰ χάνωνται ἀπὸ τὴν πείνα».

39. «Οἱ πλούσιοι θὰ γίνουν πτωχοὶ καὶ οἱ πτωχοὶ θὰ πεθάνουν».

40. «Μιὰ χούφτα μάλαμα μία χούφτα ἀλεύρι».

41. «Θὰ ἔρθη καιρὸς ποὺ οἱ Ρωμιοὶ θὰ τρώγωνται ἀναμεταξύ τους. Ἐγὼ συστήνω ὁμόνοιαν καὶ ἀγάπην».

42. «Θὰ ἰδῆτε καὶ τακτικὸ στρατό, θὰ ἰδῆτε καὶ ρέμπελο (ἀντάρτικο)· ἀπὸ αὐτοὺς πολλὰ θὰ ὑποφέρετε».

43. «Θὰ σᾶς ζητήσουν τὰ ντουφέκια· νὰ ἔχετε διπλά· νὰ δώκετε τὸ ἕνα καὶ νὰ κρατήσετε τὸ ἄλλο. Ἕνα ντουφέκι 100 ψυχὲς θὰ γλυτώσῃ».

44. «Θὰ ἔρθῃ καιρὸς ποὺ θὰ διευθύνουν τὸν κόσμο τὰ ἄλαλα καὶ τὰ μπάλαλα».

45. «Ἡ αἰτία τοῦ γενικοῦ πολέμου θὰ εἶνε ἀπὸ τὴ Δαλματία».

46. «Ἡ αἰτία τοῦ γενικοῦ πολέμου θἄρθη ἀπὸ τὴ Δαλματία. Πρῶτα θὰ διαμελισθῇ ἡ Αὐστρία καὶ ὕστερα ἡ Τουρκία».

47. «Ὁ χαλασμὸς θὰ γίνῃ ἀπὸ ἕνα κασσιδιάρη».

48. «Θὰ προσπαθοῦν νὰ τὸ λύσουν μὲ τὴν πέννα, μὰ δὲν θὰ μποροῦν. 99 φορὲς μὲ τὸν πόλεμο καὶ μία με τὴν πέννα».

49. «Ἂν βρεθοῦν 3 δυνάμεις σύμφωνες, τίποτε δὲν θὰ πάθετε».

50. «Ἂν τὸ ζήτημα λυθῇ μὲ τὸν πόλεμο, θὰ πάθετε πολλὲς καταστροφές· σὲ τρεῖς χῶρες μία θὰ μείνῃ...».

51. «Θὰ ἔρθῃ καιρὸς ποὺ δὲν θὰ ἀκοῦτε (μαθαίνετε) τίποτε».

52. «Ὅ,τι σᾶς ζητοῦν, νὰ δίνετε· ψυχὲς μόνον νὰ γλυτώνετε».

53. «Ἂν βρίσκουν στὸ δρόμο ἀσήμι, δὲν θὰ σκύβουν νὰ τὸ πάρουν. Γιὰ ἕνα ὅμως ἀστάχυ θὰ σκοτώνωνται ποιὸς νὰ τὸ πρωτοπάρῃ...».

54. «Τὸ κακὸ θὰ σᾶς ἔρθῃ ἀπὸ τοὺς διαβασμένους».

55. «Ἢ τρεῖς μέρες ἢ τρεῖς μῆνες ἢ τρία χρόνια θὰ βαστάξῃ».

56. «Θἄρθη καιρὸς ποὺ δὲν θὰ ὑπάρχη αὐτὴ ἡ ἁρμονία ποὺ εἶνε σήμερα μεταξὺ λαοῦ καὶ κλήρου».

57. «Οἱ κληρικοὶ θὰ γίνουν οἱ χειρότεροι καὶ οἱ ἀσεβέστεροι τῶν ὅλων».

58. «Στὴν Πόλι θὰ χυθῆ αἷμα ποὺ τριχρονίτικο δαμάλι θὰ πλέξη (πλεύση)».

59. «Καλότυχος ὅποιος ζήσει μετὰ τὸ γενικὸ πόλεμο. Θὰ τρώγη μὲ ἀσημένιο κουτάλι...».

60. «Μετὰ τὸ γενικὸ πόλεμο θὰ ζήσῃ ὁ λύκος μὲ τ᾿ ἀρνί».

61. «Θἄρθη πρῶτα ἕνα ψευτορωμαίϊκο· νὰ μὴ τὸ πιστέψετε· θὰ φύγῃ πίσω».

62. «Θὰ μαζωχτῆ τὸ χιλιάρμενο στὸ Σκάλωμα (Ἅγιοι Σαράντα) καὶ θἄρθουν κοκκινογέλεκοι, νὰ πολεμήσουν γιὰ σᾶς».

63. «Οἱ Τοῦρκοι θὰ φύγουν, ἀλλὰ θὰ ξανάρθουν πάλι καὶ θὰ φθάσουν ὡς τὰ Ἑξαμίλια. Στὸ τέλος θὰ τοὺς διώξουν εἰς Κόκκινη Μηλιά. Ἀπὸ τοὺς Τούρκους τὸ 1/3 θὰ σκοτωθῆ, τὸ ἄλλο τρίτο θὰ βαπτισθῇ καὶ μονάχα τὸ 1/3 θὰ πάῃ στὴν Κόκκινη Μηλιά».

64. «Τόσα πολλὰ θὰ γίνουν, ποὺ οἱ μανάδες θὰ γεννήσουν πρόωρα ἀπὸ τὸ φόβο τους».

65. «Ζῶα δὲν θὰ μείνουν· θὰ τὰ φᾶνε. Φᾶτε καὶ σεῖς μαζὶ μ᾿ αὐτούς. Στὰ Τζουμέρκα θὰ πάρετε σπόρο».

66. «Σπίτια μεγάλα μὴ κάμετε. Λιάσες νὰ κάμνετε νὰ μὴ σᾶς ἔρχωνται μέσα».

67. «Θὰ σᾶς ἐπιβάλουν μεγάλο καὶ δυσβάστακτο φόρο, ἀλλὰ δὲν θὰ προφθάσουν».

68. «Θὰ βάλουν φόρο στὶς κότες καὶ στὰ παράθυρα».

69. «Θὰ ζητήσουν νὰ σᾶς πάρουν καὶ στρατιῶτας. Δὲν θὰ προφθάσουν ὅμως».

70. «Οἱ Τοῦρκοι θὰ μάθουν τὸ μυστικὸ 3 μέρες γρηγορώτερα ἀπὸ τοὺς Χριστιανούς».

71. «Ὅταν ἀκούσετε ὅτι ὁ πόλεμος πιάστηκε ἀπὸ κάτω, τότε κοντὰ θὰ εἶνε».

72. «Ἂν ὁ πόλεμος πιαστῆ ἀπὸ κάτω, λίγα θὰ πάθετε· ἂν πιαστῆ ἀπὸ πάνω, θὰ καταστραφῆτε».

73. «Οἱ βράχοι καὶ οἱ λάκκοι θὰ εἶνε γεμάτοι κόσμο».

74. «Θἄρθη ξαφνικά· ἢ τὸ βόϊδι στὸ χωράφι ἢ τὸ ἄλογο στ᾿ ἁλώνι».

75. «Λυπηρὸν εἶνε νὰ σᾶς τὸ εἰπῶ· σήμερον, αὔριον καρτεροῦμεν δίψες, πεῖνες μεγάλες ποὺ νὰ δίδωμεν χιλιάδες φλουριὰ καὶ νὰ μὴν εὑρίσκωμεν ὀλίγον ψωμί».

76. «Μετὰ τὸν πόλεμον οἱ ἄνθρωποι θὰ τρέχουν μισὴ ὥρα δρόμο, γιὰ νὰ βρίσκουν ἄνθρωπο καὶ νὰ τὸν κάμνουν ἀδελφό».

77. «Ἀμπέλια μὴ φυτεύετε, διότι θὰ χαλάσουν καθὼς ἐκεῖνα στὴ Δρυϊνούπολι».

78. «Θὰ γίνῃ ἕνα χαρτοβασίλειο, ποὺ θὰ ἔχῃ μέγα μέλλον στὴν Ἀνατολή».

79. «Ὁ κόσμος τόσον θὰ πτωχεύση, ποὺ θὰ ζώνεται μὲ κληματσίδες».

80. «Ἡ αἰτία θὰ ἔλθη ἀπὸ τὰ Δελειατά».

81. «Ἡ Γαλλία θὰ ἐλευθερώση πολλὰ ἑλληνικὰ μέρη καὶ ἰδίως οἱ Ἰταλοί».

82. «Ἡ Γαλλία θὰ λευτερώση τὴν Ἑλλάδα, τὴν Ἤπειρο ἡ Ἰταλία».

83. «Ἀπὸ τρία μπουγάζια στενά, Κρά, Κράψη καὶ Μουζίνα, θὰ περνοῦν πολλὰ στρατεύματα γιὰ τὴν Πόλι. Καλὸν εἶνε τὰ γυναικόπαιδα νὰ βγοῦν στὰ βουνά. Θὰ σᾶς ρωτοῦν ἂν εἶνε μακρυὰ ἡ Πόλι· ἐσεῖς νὰ μὴ λέτε τὴν ἀλήθεια, διότι θὰ σᾶς κακοποιήσουν. Ὁ στρατὸς αὐτὸς δὲν θὰ φθάση στὴν Πόλι, στὴ μέση του δρόμου θὰ μάθη ὅτι ὁ πόλεμος ἐτελείωσε».

84. «Θὰ ἔρθη καιρός, ποὺ θὰ φέρη γύρες ὁ διάβολος μὲ τὸ κολοκύθι του».

85. «Θὰ βλέπετε νὰ πηγαίνουν ἄλλοι ἐπάνω καὶ ἄλλοι κάτω».

86. «Ἡ λευτεριὰ θἀρθῆ ἀπὸ κάτω ἀπὸ ὅπου χύνονται τὰ νερά».

87. «Ἀπὸ πάνω καὶ ἀπὸ τὴ σκάλα χαλασμὸ μὴ περιμένετε».

88. «Ἕνα ψωμὶ θὰ χαθῆ τὸ μισό, καὶ ἕνα ὁλόκληρο».

89. «Θὰ ἔρθη καιρὸς ποὺ μιὰ γυναίκα θὰ διώχνη δέκα Τούρκους μὲ τὴ ρόκα».

90. «Τὸν Πάπαν νὰ καταρᾶσθε, διότι αὐτὸς θὰ εἶνε ἡ αἰτία».

91. «Ὁ χαλασμὸς στὸν τόπο θὰ γίνῃ ἀπὸ ἕνα ὄνομα ἀξιωματούχου... (δυσανάγνωστον)».

92. «Πολλὰ χωριὰ θὰ καταστραφοῦν, οἱ τρεῖς χῶρες θὰ γίνουν μία».

93. «Νὰ ἔχετε τρεῖς θύρες· ἂν σᾶς πιάσουν τὴ μιά, νὰ φύγετε ἀπὸ τὴν ἄλλη».

94. «Πίσω ἀπὸ τὴ μιὰ θύρα νὰ κρυφθῆ κανείς, γλυτώνει· θὰ εἶνε βιαστικό».

95. «Νὰ παρακαλῆτε νὰ εἶνε μέρα καὶ ὄχι νύκτα, καλοκαίρι καὶ ὄχι χειμώνας».

96. «Οἱ ἄνθρωποι θὰ μείνουν πτωχοί, γιατὶ δὲν θἄχουν ἀγάπη στὰ δένδρα».

97. «Οἱ ἄνθρωποι θὰ καταντήσουν γυμνοί, γιατὶ θὰ γίνουν τεμπέληδες».

98. «Ἀπὸ ψηλά, μέσα ἀπὸ τὸ λιμάνι θἄρθῃ ὁ χαλασμός».

99. «Θὰ σᾶς ρίξουν παρὰ πολύ· θὰ σᾶς ζητήσουν νὰ τὸν πάρουν πίσω, ἀλλὰ δὲν θὰ μπορέσουν».

100. «Ἐσεῖς θὰ σώσετε ἄλλους καὶ οἱ ἄλλοι ἐσᾶς».

101. «Ἐσεῖς θὰ φύγετε ἀπ᾿ τ᾿ ἀριστερὰ βουνά· ἀπὸ τὴ δεξιὰ μεριὰ ὄχι· ἀπὸ τὶς σπηλιὲς μὴ φοβάστε».

102. «Θἀρθῆ ξαφνικά· τ᾿ ἄλογα θ᾿ ἀπομείνουν ζεμένα στὶς δουλειές τους καὶ σεῖς θὰ φύγετε».

103. «Θἆνε ὄγδοος αἰώνας ποὺ θὰ γίνουν αὐτά».

104. «Νὰ κρυφθῆτε ἢ κοντὰ στὴν πόρτα ἢ κοντὰ στὴν πλάκα, ἂν εἶνε βιαστικὸ καὶ γρήγορο».

105. «Πολλὰ θὰ συμβοῦν. Οἱ πολιτεῖες θὰ καταντήσουν σὰν μπαράγκες».

106. «Θἀρθῆ καιρὸς ποὺ θὰ βγῆ ὁ καταραμένος δαίμονας ἀπὸ τὸ καυκί του».

107. «Θἀρθῆ μία φορὰ ἕνας ψευτοπροφήτης· μὴ τὸν πιστέψετε καὶ μὴ τὸν χαρῆτε. Πάλι θὰ φύγῃ καὶ δὲν θὰ μεταγυρίσῃ».

108. «Θἀρθῆ καιρὸς ποὺ οἱ χριστιανοὶ θὰ ξεσηκωθοῦν ὁ ἕνας κατὰ τοῦ ἄλλου».

109. «Νἄχετε τὸ σταυρὸ στὸ μέτωπο, γιὰ νὰ σᾶς γνωρίσουν ὅτι εἶσθε χριστιανοί».

110. «Δὲν θὰ φτάση ὁ στρατὸς στὴν Πόλι· στὴ μέση του δρόμου θἄρθῃ τὸ μαντᾶτο, ὅτι ἔφθασε τὸ ποθούμενο».

111. «Πήγαινε καὶ στὸ δρόμο θ᾿ ἀνταμειφθῇς».

(Ἐλέχθη ἐν Δερβιστάνῃ περὶ τίνος, ὅστις εἰρωνεύθη τὸν Ἅγιον. Οὗτος μετ᾿ ὀλίγον ἐτραυματίσθη καθ᾿ ὁδὸν ὑπό τινος ἐχθροῦ του).

112. «Εἰπὲ εἰς τὰ εἴδωλα ἐκεῖνα νὰ μὴν ἔρθουν ἐδῶ, ἀλλὰ νὰ γυρίσουν εἰς τὰ ὀπίσω».

(Καθὼς ὁ Ἅγιος ἐδίδασκεν εἰς Ἄσσον τῆς Κεφαλληνίας, διέκοψε μίαν στιγμὴν τὸ κήρυγμά του καὶ ἀπέστειλεν ἕνα ἀκροατήν του εἰς τὴν οἰκίαν τοῦ ἄρχοντος τοῦ τόπου εἰπὼν τοὺς λόγους τούτους. Οὗτος ἀπελθὼν εὗρε 4 κυρίας τῆς ἀριστοκρατίας ἀσέμνως ἐνδεδυμένας, «κατὰ τὸν τότε ἑνετικὸν συρμὸν ξεστήθωτες», αἱ ὁποῖαι ἦσαν ἕτοιμοι νὰ ἔλθουν καὶ νὰ παρακολουθήσουν τὸ κήρυγμα τοῦ Ἁγίου).

113. «Φτιάνετε σπίτια τορνευτὰ καὶ δὲν πρόκειται νὰ κατοικήσετε σ᾿ αὐτά».
(Εἶπε τοὺς λόγους τούτους ὁ ἅγιος εἰς Ἄσσον τῆς Κεφαλληνίας, ὅταν μίαν ἡμέραν διήρχετο πρὸ μιᾶς νεοκτίστου οἰκίας. Μετ᾿ ὀλίγον ὅλοι οἱ ἰδιοκτῆται ἀπέθανον πλὴν μιᾶς μοναχῆς).

114. «Τὸ παιδὶ αὐτὸ θὰ προκόψῃ, θὰ κυβερνήσῃ τὴν Ἑλλάδα καὶ θὰ δοξασθῇ».
(Ἐλέχθη περὶ τοῦ Ἰωάννου Κωλέττη).

115. «Θὰ γίνῃς μεγάλος ἄνθρωπος, θὰ κυριεύσης ὅλη τὴν Ἀρβανιτιά, θὰ ὑποτάξῃς τὴν Πρέβεζα, τὴν Πάργα, τὸ Σούλι, τὸ Δελβίνο, τὸ Γαρδίκι καὶ αὐτὸ τὸ τάχτι τοῦ Κοὺτρ πασᾶ. Θὰ ἀφήσῃς μεγάλο ὄνομα στὴν οἰκουμένη. Καὶ στὴν Πόλι θὰ πᾶς, μὰ μὲ κόκκινα γένεια. Αὐτὴ εἶνε ἡ θέλησι τῆς θείας προνοίας. Ἐνθυμοῦ ὅμως εἰς ὅλην τὴν διάρκειαν τῆς ἐξουσίας σου νὰ ἀγαπᾷς καὶ νὰ ὑπερασπίζεσαι τοὺς χριστιανούς, ἂν θέλῃς νὰ μείνῃ ἡ ἐξουσία εἰς τοὺς διαδόχους σου».
(Ἐλέχθη ἐν Τεπελενίῳ περὶ τοῦ Ἀλῆ πασᾶ).

116. «Θὰ βγοῦν πράγματα ἀπὸ τὰ σχολεῖα ποὺ ὁ νοῦς σας δὲν φαντάζεται».

117. «Θὰ δῆτε στὸν κάμπο ἁμάξι χωρὶς ἄλογα νὰ τρέχῃ γρηγορώτερα ἀπὸ τὸν λαγό».
(Ἐλέχθη ἐν Βουλιαράταις παρὰ τὴν Δρόπολιν).

118. «Θαρθῆ καιρὸς ποὺ θὰ ζωσθῇ ὁ τόπος μὲ μιὰ κλωστή».
(Ἐλέχθη ἐν Ἄσσῳ τῆς Κεφαλληνίας).

119. «Θαρθῆ καιρὸς ποὺ οἱ ἄνθρωποι θὰ ὁμιλοῦν ἀπὸ ἕνα μακρυνὸ μέρος σὲ ἄλλο, σὰν νἆνε σὲ πλαγιανὰ δωμάτια, π.χ. ἀπὸ τὴν Πόλι στὴ Ρωσία».

120. «Θὰ δῆτε νὰ πετᾶνε ἄνθρωποι στὸν οὐρανὸ σὰν μαυροπούλια καὶ νὰ ρίχνουν φωτιὰ στὸν κόσμο. Ὅσοι θὰ ζοῦν τότε θὰ τρέξουν στὰ μνήματα καὶ θὰ φωνάζουν: Ἐβγᾶτε σεῖς οἱ πεθαμένοι νὰ μποῦμε μεῖς οἱ ζωντανοί».

121. «Τὸ κακὸ θὰ ἔλθῃ μέχρι τὸν Σταυρὸν καὶ δὲν θὰ μπορέσῃ νὰ πάῃ κάτω. Μὴ φοβηθῆτε. Μὴ φύγετε ἀπὸ τὰ σπίτια σας».
(Ἐλέχθη εἰς τὴν περιοχὴν Πολυνερίου Γρεβενῶν. Πράγματι τῷ 1940 οἱ Ἰταλοὶ ἔφθασαν μέχρι τὴν τοποθεσίαν Σταυρός, ὅπου εἶχε κηρύξει ὁ Ἅγιος, καὶ ἐσταμάτησαν).

122. «Ὅταν θὰ πέσῃ ὁ κλῶνος (ποὺ εἶνε στημένος ὁ Σταυρός), θὰ γίνῃ μεγάλο κακόν, ποὺ θὰ ἔλθῃ ἀπὸ τὸ μέρος ὅπου θὰ δείξῃ ὁ κλῶνος· καὶ ὅταν θὰ πέσῃ τὸ δένδρον, θὰ γίνῃ ἕνα μεγαλύτερον κακόν».
(Ἐλέχθη εἰς χωρίον Τσιράκι (σήμερον Ἅγιος Κοσμᾶς) Γρεβενῶν. Πράγματι τῷ 1940 ἔπεσεν ὁ κλῶνος καὶ ὁ Σταυρὸς πρὸς τὸ μέρος τῆς Ἀλβανίας, ὅθεν ἐπετέθησαν οἱ Ἰταλοί, καὶ τῷ 1947 τὸ δένδρον, ὅτε ἡ περιοχὴ κατεστράφη ἐντελῶς λόγῳ τοῦ ἐμφυλίου πολέμου).



" με το ζόρι οι Ευρωπαίοι θα πάθουν αυτά που έπαθε ο στρατός του Ναπολέοντα;" - " θα ζητήσουν να σας πάρουν και στρατιώτες αλλά δεν θα προλάβουν " ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ ο Αιτωλός


 ο ρωσικός χειμώνας βοήθησε τη Μόσχα να νικήσει τον Ναπολέοντα και τον Χίτλερ και πλέον ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν στοιχηματίζει ότι το ράλι των τιμών της ενέργειας και πιθανές ελλείψεις κατά τη διάρκεια του χειμώνα θα πείσουν την Ευρώπη να υποχρεώσει την Ουκρανία σε μια εκεχειρία – με τους όρους της Ρωσίας, όπως μεταδίδει το Reuters.

Το μεγαλύτερο μέχρι σήμερα πακέτο στρατιωτικής βοήθειας προς την Ουκρανία, ύψους σχεδόν 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ανακοίνωσε σήμερα ο πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών Τζο Μπάιντεν ακριβώς έξι μήνες μετά την ρωσική εισβολή, συγχαίροντας την Ουκρανία ανήμερα της εθνικής της γιορτής.
Πιστεύω από την πλευρά μου πως αυτό που ζούμε είναι μάλλον της τάξης μιας μεγάλης ανατροπής ή μιας μεγάλης αναστάτωσης», δήλωσε ο Εμανουέλ Μακρόν στη διάρκεια της ομιλίας του ενώπιον των υπουργών, η οποία κατ' εξαίρεση αναμεταδόθηκε από τα μέσα ενημέρωσης.

ΠΡΩΤΟΒΡΟΧΙΑ - Ζητούν την παραίτηση του Prime minister πριν την ΔΕΘ;

ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ στον ΣΥΝΔΕΣΜΟ
ΑΣ ΦΑΓΩΘΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ - ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΗΝ ΓΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΠΙΚΡΟΧΟΛΟΙ.
ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΓΩΘΕΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΘΗΡΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΣΑΝ.
ΠΟΙΟΣ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ;
ΔΩΣΑΝΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΕΛΛΙΠΟΒΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ

Εμείς θα μείνουμε άφωνοι με όσα θα γίνονται, μόνο που θα ακούμε τις καμπάνες της ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ.

 


Vassilis Kostoulas ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ του 2022

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΝΤΕΟ

https://youtu.be/gIPwlvc40is

Αξίζουν πολλά ΕΥΓΕ στον δημιουργό αυτού του βίντεο - ανοίξτε το σε μεγάλη προβολή και αφήστε την συγκίνηση , τον θρύλο και την προφητεία να σας οδηγήσουν στο ΠΟΘΟΥΜΕΝΟ του ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ του Αιτωλού που ξημερώνει η εορτή του.


ΠΡΙΝ τον ΑΓΙΟ ΠΑΙΣΙΟ μίλησε ο Μακρυγιάννης - πιο πριν ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ ο Αιτωλός. Εμείς θα μείνουμε άφωνοι με όσα θα γίνονται μόνο θα ακούμε τις καμπάνες της ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ 

ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΧΤΥΠΑΝΕ ΟΙ ΚΑΜΠΑΝΕΣ ΤΟΥ ΒΟΣΠΟΡΟΥ;


( ένα άρθρο μας της 9 Σεπτεμβρίου του 2013 που δημοσιεύτηκε και στο https://archive.greekamericannewsagency.com/2013/09/09/%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CF%85%CF%82-)

H γνώση των όσων περάσαμε τα προηγούμενα έτη  έχουν αξία γιατί κατανοούμε που πάμε σήμερα ...που να γνωρίζαμε ότι πολλά που ειπώθηκαν τότε, σήμερα διαδραματίζονται; 


Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

Μα καλά αφού στον Βόσπορο ούτε καμπάνες ακούγονται, ούτε καμπαναριά σήμερα υπάρχουν! Τότε πως θα κτυπήσουν και ποιά αυτιά θα τις ακούσουν;


Για να πιάσουμε την άκρη του γεωπολιτικού νήματος από την αρχή θα επισημάνουμε τα πρώτα ταξίδια του προέδρου των ΗΠΑ κ. Μπαράκ Ομπάμα στην πρώτη θητεία του. Ήταν λοιπόν η Κωνσταντινούπολη όπου στα φωτογραφικά επίκαιρα είδαμε το θολό βλέμμα του να μετεωρίζεται στην μεγαλοπρέπεια της ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ δίπλα στον ξεναγό κ. Ερντογάν και μετά τον είδαμε στην Αίγυπτο δίπλα στον κ. Μουμπάρακ να προθερμαίνει τους αδελφούς μουσουλμάνους…

Τα δύο αυτά ταξίδια προσέγγισης του αραβικού κόσμου σηματοδότησαν τις δύο μελλοντικές γεωπολιτικές θεατρικές σκηνές, εκ των οποίων η δεύτερη άνοιξε ήδη την αυλαία της στην Αίγυπτο. Απομένει η πρώτη να ανοίξει την παγκόσμια πρώτη της λόγω της ιδιαίτερης βαρύνουσας γεω-στρατηγικής θέσεώς της.

Θα μου επιτρέψετε να εκφέρω και να αποτυπώσω την συναισθηματική μου φόρτιση γιατί την στιγμή που ποτίζεται ο πλανήτης μας με αθώο αίμα δεν μπορείς τους παραπάνω καραγκιόζηδες να τους λες κυρίους αλλά ούτε και καραγκιόζηδες.

Και τι έχουμε λοιπόν προ των θυρών; Τον Ομπάμα να θέλει να «χειρουργήσει» την Συρία για το καλό της ανθρωπότητας!
Μήπως με αυτό το πολεμικό χειρουργείο θέλει να κάνει λίφτιγκ στην πεσμένη δημοτικότητα του;
Πλησιάζει μάλιστα και η μεγάλη ημέρα των νεο-εποχιτών η 11η Σεπτεμβρίου!
Μήπως θέλει να ρετουσάρει την οικονομική μηχανή της Αμερικής με ανάπτυξη που θα στηρίζεται στην παραγωγή πολεμικού υλικού;
Εδώ που τα λέμε χωράει μια καίρια ερώτηση.
Πως η Αμερική έγινε Υπερδύναμη;
Μα φυσικά φτιάχνοντας όπλα για Παγκόσμιους Πολέμους…

Λοιπόν, θα δούμε τα αμερικανικά βλήματα να στοχεύουν Συρία.
Ξέρουν αυτά τα ανθρώπινα βλήματα τι έχουν απέναντι τους;
Σίγουρα θα έχουν απέναντι τους τον Απόστολο Παύλο από την Αντιόχεια και την Ταρτούς, την Αγία Βαρβάρα και τον Άγιο Ιωάννη τον Δαμασκηνό από την Δαμασκό, τον Άγιο Ισαάκ τον Σύρο, τον Άγιο Ευστάθιο τον Πατριάρχη και τόσους άλλους Αγίους που τους περιμένουν με ανοικτές αγκάλες!
Πού να ξέρουν τα αμερικανικά βλήματα ότι στην περιοχή της Αντιοχείας ακούσθηκε και καθιερώθηκε για πρώτη φορά στην Ιστορία η ονομασία ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ, ότι στα μέρη αυτά διαφυλάχθηκε η Τίμια Κάρα του ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ και ΒΑΠΤΙΣΤΟΥ;

Ας αφήσουμε τα Αμερικανάκια και να πάμε στην Ρώσικη Ναυτική πασαρέλα μεταξύ Μαύρης Θάλασσας και Συρίας.
Θα κάνουν τίποτε ουσιαστικό οι Ξανθοί ή παίζουν επικοινωνιακά παίγνια υποψήφιας Υπερδύναμης;
Αν και έχουμε ζεστό Σεπτέμβρη οι σχέσεις των νεο-εποχιτών είναι παγωμένες μέχρι το κόκκαλο!
Όταν βλέπει κάποιος την Μεγ. Βρετανία να κάνει πίσω, τότε κάποιο μπέρδεμα έρχεται.
Δεν σκέφτηκαν καθόλου στο USA ότι η φίλη τους Μέρκελ έχει εκλογές;
Αυτό φυσικά δεν είναι καμία σημαντική μεταβλητή μπροστά στον κίνδυνο να αυξηθεί απότομα η τιμή του Μαύρου χρυσού και να στείλει στα τάρταρα της απόγνωσης τις Ευρωπαϊκές Οικονομίες.

Και τότε ποιος θα βοηθήσει τους εφησυχάζοντες μνημονιακούς στην Ελλάδα, που ονειρεύονται ανάπτυξη με τρελούς ρυθμούς αποκρατικοποίησης;
Ένα είναι σίγουρο ότι θα τρέχουν στα σούπερ Μάρκετ και δεν θα βρίσκουν πάμπερς !

Όλο αυτό το τρελό σκηνικό θα αυξήσει την ανυποληψία της Αμερικής και τότε το κάθε Έθνος θα κάνει του κεφαλιού του, με πρώτο πρωταγωνιστή την τουρκική αλεπού που θα βρει ευκαιρίες να μπει στο κοτέτσι της ευρύτερης περιοχής της Μεσογείου, με πρόθεση να κατασπαράξει και τις δικές μας «κότες» μαζί και τα ενεργειακά αυγά.

Τι θα κάνουν τότε οι Ρώσοι για εμάς τους Ομόδοξους;
Ότι έκαναν και στην Συρία;
Αυτό που τους πονάει περισσότερο είναι να μην τους φρακάρουν τα γεωπολιτικά στενά του Βοσπόρου και τους πνίξουν γεωστρατηγικά.

Όταν οι Κούρδοι θα σηκώσουν κεφάλι οι δικοί μας θιασώτες της Ελληνο- τουρκικής φιλίας και προσέγγισης θα τρώνε μπάτσες από τους εταίρους τους.
Τότε τι θα πούνε στον Ελληνικό Λαό που βλέπει ήδη τα τεκταινόμενα;

Τις προάλες ο ίδιος έγινα μάρτυρας μίας ηρωικής αναχαίτισης σε χαμηλή πτήση στο Ανατολικό Αιγαίο από ένα παλληκάρι μας πιλότο που στρίμωξε τον Τούρκο. Αυτό που ένοιωσα εκείνη την στιγμή ήταν πέρα από την εθνική ανάταση, τον τρόμο που διακατείχε τον τούρκο πιλότο που σαν κυνηγημένο σκυλί έτρεχε να σωθεί.

Υπάρχουν πολλές γεωπολιτικές αναλύσεις που ταυτίζονται με πραγματικά γεγονότα που επαλήθευσαν λεγόμενα Αγίων Πατέρων. Αυτές οι αναλύσεις μεταφέρουν το θέατρο των πολεμικών επιχειρήσεων σε πρώτη φάση από την δεινοπαθούσα Συρία στην Ελληνο- Κυπριακή Υφαλοκρηπίδα και μετά στα στενά του Βοσπόρου.

Αυτά που γίνονται στην ευρύτερη περιοχή μας κτυπούνε ήδη πένθιμα της νοητές Καμπάνες του Βοσπόρου στις αιματοβαμμένες συνειδήσεις των επικυρίαρχων της γης, γιατί εκεί μέσα στα θαλασσινά Στενά από τα Δαρδανέλια- Ελλήσποντο- Βόσπορο αφού σπάσουν τα μούτρα μεταξύ τους, θα ζητήσουν τελικά έμπρακτη συγνώμη από αυτούς που αδίκησαν κατά επανάληψη και δια χρονικά.

Ούτε καν μπορούν να φαντασθούν ότι ο πατημένος από αυτούς στο χώμα σήμερα Έλληνας- Ορθόδοξος- Ρωμηός ήδη ακούει τις ίδιες Καμπάνες.
Αλλά τις ακροάζεται πνευματικά, μέσα από την Ιστορική Παράδοση του και τον γαλουχημένο πόνο των θλίψεων του χθες και του σήμερα να δίνουν χαρμόσυνο ήχο και όχι πένθιμο, να δίνουν άγγελμα ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ και ΕΙΡΗΝΗΣ για όλη την Ανθρωπότητα.

https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/

ΣΤΩΜΕΝ καλώς
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 


ΠΡΙΝ ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ 

Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΑΛΛΑ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ

 " Ακόμη 3 δις στρατιωτική βοήθεια στην Ουκρανία δίνουν οι ΗΠΑ" 

Ετοιμάζεται να ξεκουνηθεί το Αμπντουλχαμίτ Χαν και να πάει που ; για αυτό απειλεί ο τούρκος προκαταβολικά.

Στην πολιτική των απειλών εμμένει η Άγκυρα με τον Τούρκο υπουργό Άμυνας, Χουλουσί Ακάρ, να προειδοποιεί την Ελλάδα να μην παρενοχλήσει το γεωτρύπανο Αμπντουλχαμίτ Χαν.


«Ελπίζουμε να μην κάνουν κάποιο λάθος» δήλωσε ειδικότερα ο Ακάρ.


«
Το πλωτό γεωτρύπανο Αμπντουλχαμίτ Χαν συνεχίζει τις έρευνές του. Η φρεγάτα Γκεντίζ το συνοδεύει και διασφαλίζει την ασφάλειά του. Ελπίζουμε να μην κάνουν κάποιο λάθος. Διατηρούμε σχέσεις καλής γειτονίας προστατεύοντας τα δικαιώματα και τα συμφέροντα της χώρας μας, χρησιμοποιώντας τα δικά μας μέσα και δυνατότητες στο πλαίσιο του διεθνούς δικαίου» απάντησε ο Τούρκος υπουργός σε ερώτηση δημοσιογράφου." 

ΠΡΙΝ ΕΝΑ 24ΩΡΟ ΕΠΕΣΗΜΑΙΝΑΜΕ ΚΑΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΑΜΕ 
" τι κατακεφαλιά ήταν αυτό - έσκασε στην κυριολεξία ο σουλτάνος και από αύριο θα φώναζει." βλ.https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/2022/08/blog-post_39.html
Ενώ το θηριώδες γεωτρύπανο του των 200 εκατομμυρίων στον κόλπο της Αττάλειας ψαρεύει πριν λίγο ανακοινώθηκε ότι:
Μεγάλο κοίτασμα αερίου 70 δισ. κυβικών μέτρων εντόπισαν ανοιχτά της Κύπρου οι Eni και Total
«Σημαντική ανακάλυψη» στο τεμάχιο 6 της κυπριακής ΑΟΖ ανακοίνωσαν η γαλλική και η ιταλική εταιρεία
Η «σημαντική ανακάλυψη» έγινε στη γεώτρηση Cronos-1, στο τεμάχιο 6 της κυπριακής ΑΟΖ, σε απόσταση 160 χιλιομέτρων από τις ακτές της Κύπρου και σε βάθος 2.287 μέτρων.

ΕΙΝΑΙ ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΤΟΥΡΚΟΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΜΕ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΕΣ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟΝ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου