Κυριακή 16 Απριλίου 2023

ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ, ΔΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ!!

 <<Μία μητέρα, με επισκέφθηκε με κάτι νύχια μέχρι εκεί, σαν το γεράκι, βαμμένα κόκκινα, και μου λέει:

«Έχω το παιδί μου άρρωστο βαρειά. Να κάνεις προσευχή, πάτερ! Κάνω και εγώ προσευχή, αλλά...».

«Τί προσευχή κάνεις;» της λέω.

«Εσύ γρατζουνάς τον Χριστό με αυτά τα νύχια… Κόψε πρώτα τα νύχια, να γίνει καλά το παιδί. Γιά την υγεία του παιδιού σου, τουλάχιστον να κόψεις τα νύχια και να πετάξεις τις μπογιές».

«Να τα βάψω άσπρα, πάτερ;», μου λέει.

ΘΕΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ, ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΣΙΟΝ ΠΑΪΣΙΟΝ ΤΟΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΝ!!

 

<<Ένοιωθα κάποια δυσκολία να προσευχηθώ στο Χριστό. Την Παναγία την έχω σαν Μητέρα, την Αγία Ευφημία το ίδιο, στον Χριστό όμως ένοιωθα δύσκολα και την εικόνα Του με φόβο την φιλούσα.

Και να τί συνέβη:

ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΕΙΣ ΤΑΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, ΔΙΟΤΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΚΑΡΑΔΟΚΕΙ…

 

<<Συνήθως,  εμείς  οι  άνθρωποι,  με  τις  αφορμές  που  δίνουμε,  είτε  με απροσεξίες, είτε με υπερήφανους λογισμούς, επιτρέπουμε στον εχθρό να μας κάνει κακό. Ακόμη και έναν λογισμό ή έναν λόγο μπορεί να εκμεταλλευθή το ταγκαλάκι...

Θυμάμαι, ήταν μία οικογένεια πολύ αγαπημένη. Κάποτε ξεκίνησε ο άνδρας και έλεγε στην γυναίκα:

«Θα σε χωρίσω…».

Και η γυναίκα απαντούσε στον άνδρα, το ίδιο:

«Εγώ θα σε χωρίσω…».

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου