Κυριακή 11 Ιουνίου 2017

Ο Θεός δεν ακούει την προσευχή του υπερήφανου
– Γέροντα, μετά από μια άσχημη συμπεριφορά μου έχω τον λογισμό ότι η
προσευχή μου δεν είναι ευάρεστη στον Θεό.
– Αν ο λογισμός αυτός προέρχεται από γνήσια ταπείνωση και λές: «παροργίζω τον Θεό με την άσχημη συμπεριφορά μου», τότε νιώθεις θεία παρηγοριά. Αν όμως στενοχωριέσαι εγωιστικά και λές: «πώς έφθασα εγώ σ’ αυτήν την κατάσταση;», δεν δέχεσαι παρηγοριά, γιατί «ο Θεός υπερηφάνοις αντιτάσσεται». Δεν ακούει ο Θεός την προσευχή του υπερήφανου, γιατί η υπερηφάνεια είναι φράχτης. Για να εισακουσθή η προσευχή μας, πρέπει να βγαίνη από «καρδίαν συντετριμμένην και τεταπεινωμένην»Όταν πούμε με πολλή ταπείνωση: «τέτοιος που είμαι, Θεέ μου, πώς να με ακούσης;», αμέσως μας ακούει ο Καλός θέος !

Αγίου Παΐσιου Αγιορείτου.!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου