Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2023

ΣΗΜΕΙΟΝ -τώρα που αρχίζουν να επιβεβαιώνονται οι προρρήσεις του Αγίου Παϊσίου, αυτές χαρακτηρίζονται ως πλάνες άλλων από Αρχιερέα της Κύπρου;;

Λεμεσού: «Ο Παΐσιος δεν είπε ποτέ αυτά που λέει αδελφός.. Ψέματα όλα».Στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου μίλησε ο Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος, στο πλαίσιο τον Δημήτριων 2023. Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στα όσα βλέπουν κατά καιρούς το φως της δημοσιότητας ως «προφητείες» του Άγιου Παΐσίου.
«…ακούω και εγώ πολλά και διάφορα που είπε ο Πάτερ Παΐσιος και πολλοί που τον είδαν και τους είπε..και τους είπε… και τους είπε. Σας ομολογώ ότι δεν είπε τίποτα απ’ όλα αυτά που λένε. Το λέω με πάσα ευθύνη και ειλικρίνεια. Με όλη τη δύναμη της ειλικρίνειας από την αρχιερατική μου υπόσταση. Εγώ έζησα 16 χρόνια με τον Γέροντα αυτόν. Με έναν συγκεκριμένο αδελφό ο οποίος λέει κάθε λίγο ‘μου είπε ο γέρο Παΐσιος... μου είπε…’ δεν του είπε ποτέ αυτά τα πράγματα.
Ήμουν μαζί του όταν τον είδε. Εγώ τον πήγα εκεί. Τον είδε 3 ή 4 φορές. Ήμουν πάντα παρών. Δεν είπε τίποτα απ’ όλα αυτά ο Γέρων Παΐσιος. Τίποτα απ’ όλα αυτά δεν είπε. Αυτά που κυκλοφορούν στα youtube και σε όλα αυτά τα βλέπω και γω, μου τα δείχνουν,. Ψέματα όλα. Πλάνες. Δεν είπε τίποτα απ’ όλα αυτά».
Σε ερώτηση, γιατί το κάνουν αυτό, ο Μητροπολίτης είπε, «.. άλλοι για να δημιουργούν οπαδούς. Άλλοι γιατί είναι άρρωστοι οι ίδιοι, άλλοι γιατί αρέσκονται.. δεν ξέρω. ξέρω ότι δεν είπε τίποτα απ’ όλα αυτά. Δεν ήταν τρομοκράτης ο Άγιος Παΐσιος. Δηλαδή 16 χρόνια ξέρουμε πολύ καλά τι έλεγε ο Γέροντας και ποιου πνεύματος ήταν και άτε εγώ είμαι πλανεμένος.
Το μοναστήρι που εκεί έζησε και πέθανε.. οι αδελφές εκεί είναι πολύ ισορροπημένες έχουν μια πολύ ωραία τοποθέτηση κι αυτές πλανήθηκαν και όλα τα παιδιά του πλανήθηκαν;».

 Η ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΠΑΡΗΓΟΡΗΤΡΙΑ ΚΛΑΙΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ 
ΓΙΑΤΙ ΚΛΑΙΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΛΑΙΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΛΑΙΕΙ 
ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ - ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΑΝΔΑΛΙΣΜΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΑΝΥΠΟΦΟΡΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου