ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ: Έρχεται ο ηγέτης που θα σώσει την Ελλάδα
ΉΡΘΕ Η ΏΡΑ θα κλείσουν και τα Σύνορα – Γερ. Αμβρόσιος Λάζαρης
ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ και άλλα - Όλα συγκλίνουν. Εκεί που θα λέμε :"χάνετε η Ελλάδα μας, εκεί ένα χέρι θα την αρπάξει και θα την σώσει" Η ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΗ ΔΕΞΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ
Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Όσοι δεν πιστεύουν στα ΘΑΥΜΑΤΑ, αλλά στην ψυχρή λογική θα τα αναζητήσουν επειγόντως.
Από την στιγμή που υπάρχει βλοσυρός πλεονέκτης τούρκος δίπλα μας ..η αναφορά της λέξης ανάπτυξης συνιστά ουτοπία.
Στο
πλεόνασμα της ανικανότητας που αισθανθήκαμε όλα τα προηγούμενα χρόνια ο
ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ θα αναστήσει– ξυπνήσει ψυχούλες απλών ανθρώπων για να μας
σώσουν.
Όταν έγινε η μικρασιατική καταστροφή η μητροπολιτική Ελλάδα ήταν αλώβητη σήμερα όμως με τόσα προβλήματα έχει τραυματιστεί.
Αυτό που βιώνουμε δεν είναι εφιάλτης, είναι πόλεμος ακήρυχτος εναντίον της Ελλάδος.
ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΞΕΡΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ.
ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΘΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΛΗΞΙΑΡΧΕΙΑ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ
Και συνέχισε ο Γέροντας:
« η ΠΑΝΑΓΙΑ η ΠΟΡΤΑΙΤΙΣΣΑ να σταθεί και να κλείσει τα σύνορα στους πονηρούς εχθρούς- να τα σφραγίσει από δόλιες ενέργειες.
Σαν
να είδα παιδί μου την Ελλάδα σαν μια ηλικιωμένη μαραζωμένη γυναίκα .
Κρατούσε στους ώμους της ένα τσουβάλι με κάρβουνα( αμαρτίες ) και δεν
μπορούσε να πάρει τα πόδια της , να σταθεί.
Αλλά αυτή αγκομαχώντας τραβούσε προς τον γκρεμό.
-Μη της λέω , θα τσακιστείς!!
Δεν άκουγε τίποτε.
-ΘΕΕ μου κάνε έλεος , αναφώνησα με αγωνία.
Ένα χέρι ήρθε ξαφνικά επάνω της και της αφαίρεσε το τσουβάλι με τα κάρβουνα.
Τότε
είδα την πρώην μαραζωμένη γυναίκα να ζωντανεύει, να γίνετε νέα και όχι
μόνο , την είδα με στρατιωτικά ρούχα σαν τις σημερινές στρατιωτίνες μας.
-Γέροντα μου είπε ..
- Μην ανησυχείς , τώρα να δεις τι θα γίνει.»
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ, ότι και να γίνει «Η Παναΐα κι θα χαντ᾿ σας» (δεν θα σας χάσει η Παναγία)
Φώτο ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
Στις
καλές γωνιές του διαδικτύου ακούς λόγους Πατέρων και Οσίων
επικαιροποιώντας την καθημερινότητα σου με την προσδοκία της
αιωνιότητας.
«Η Παναΐα κι θα χαντ᾿ σας» (δεν θα σας χάσει η Παναγία)
Οσία Σοφία η εν Κλεισούρα ασκήσασα
Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Βλέπεις ψυχές διψασμένες και τρέχεις και εσύ να βρεις μαζί τους το καθαρό Πατερικό νερό από την ΠΗΓΗ της ΖΩΗΣ.
Σχεδόν
μια δεκαετία αρθρογραφίας δίχως να είμαστε επαγγελματίες δημοσιογράφοι,
αλλά ανεπανάληπτα ερωτευμένοι με ΧΡΙΣΤΟ και Ελλάδα, με την Ελλάδα και
την οικουμενική αλήθεια που εκπέμπει ο κοσμοπολίτικος πανανθρώπινος
πολιτισμός της.
Σε
αυτό το ταξίδι αγγίξαμε ψυχές , ήρθαμε σε επαφή με ιστολόγους –
ομολογητές, με σχολιαστές που έκαναν ζωή και πράξη αποφθέγματα αγίων.
Μέσα
στο απόλυτο σκοτάδι των ημερών μας η ελπίδα φαίνεται πιο δυνατή και η
πνευματική νίκη πιο βεβαία γιατί μετά τον ΣΤΑΥΡΟ πάντα έρχεται ΑΝΑΣΤΑΣΗ,
όταν όλα τα θωρείς με τον Πατερικό Αγιόπνευστο λόγο των ασήμαντων
αδελφών μας που από την αιωνιότητα φορώντας την αγιότητα γίνονται
οδοδείκτες για πραγματική χαρά και λύτρωση.
ΟΣΙΑ ΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΚΛΕΙΣΟΥΡΑΣ
ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ
«Ἡ
Παναγία κλαίει, κάθε μέρα κλαίει. Λέει στὸν Υἱόν της: «Υἱέ μου καὶ Θεέ
μου, δῶσε στὸν κόσμον σοφία. Συγχώρησε τὸν κόσμον.» Παναγία μου,
προσκυνῶ τὴν χάρη σου. Ὁ Κύριος λέει: Ἐγὼ κατέβηκα, σταυρώθηκα,
καρφώθηκα καὶ αὐτοὶ δὲν πιστεύουν.» Ἀναμένει ὁ Θεός, ἀναμένει. Κάνει
ὑπομονή».
«Μικροὶ
μεγάλοι νὰ ἔρθουν στὴν μετάνοια, νὰ μετανοοῦν. Νὰ γνωρίζουν ὅτι ὁ Θεὸς
εἶναι ἐπάνω. Αὐτοὶ δὲν τὸ γνωρίζουν, σὰν τὰ ἄλογα ζῶα τρῶνε τὴν
Παρασκευή. Παρακαλῶ τὸν Θεὸ νὰ μετανοοῦν, αὐτοὶ δὲν μετανοοῦν».
«Σᾶς παρακαλῶ, ὅποιος κάνει ὑπομονή, χαρὰ σ’ αὐτόν. Ὅποιος κάνει ὑπομονή, σὰν τὸν ἥλιο θὰ λάμψει. Πολλὴ ὑπομονὴ νὰ κάνετε».
«Τὸ
στόμα τὸ χρυσὸ ἐμίλησε καὶ εἶπε: Οἱ πεθεράδες νὰ σκεπάζουν, οἱ
γεροντάδες νὰ σκεπάζουν. Οἱ νέοι νὰ φυλάγουν τὰ λόγια του Θεοῦ•
τριαντάφυλλα στὸ στόμα, χρυσὸ κρασάκι στὸ στόμα (=ἡ Θεία Κοινωνία), νὰ
εἶναι πάντα μὲ τὸν Θεόν.»
«Καὶ
οἱ νέοι νὰ βάλουν στὸ νοῦ τους τὰ παντάψηλα τοῦ Θεοῦ λόγια. Τὰ λόγια
τοῦ Θεοῦ σὰν τριαντάφυλλα νὰ εἶναι μέσα εἰς τὴν καρδίαν».
«Ἐγὼ χορτάτη εἶμαι ἀπ’ ὅλα• μόνον θυμίαμα δὲν χορταίνω, καντήλια, –πῶς νὰ στὸ πῶ;– κεριὰ δὲν χορταίνω».
«Ὅταν
δίνετε νὰ μὴ λέτε ἔδωσα, ἔχασα, τάισα. Ὁ Θεὸς σᾶς ἔδωσε τὰ ὑπάρχοντα, ὁ
Θεὸς ἔδωσε εὐλογία, γιὰ νὰ δίνετε• ὅταν ἔρχονται ἀπὸ μακριά, νὰ
φιλοξενεῖτε καὶ νὰ τὰ δίνετε ὅλα».
«Δῶσε στοὺς φτωχούς. Ἐμεῖς εἴμαστε ἀχόρταγοι, ἀνόητοι, βλάσφημοι, λαίμαργοι».
«Ἐγὼ θὰ φύγω, ἀλλὰ νὰ ξέρετε• ἡ λαιμαργία θὰ χάσει τὸν κόσμον, ἡ λαιμαργία καὶ ἡ ὑπερηφάνεια».
«Πολλὰ ὑπομονήν• πολλὰ ὑπομονήν.
«Τὰ
μάτια κλειστά, τὸ στόμα κλειστό, τὰ αὐτιὰ κλειστά, γιὰ νὰ κερδίσουμε. Ὁ
κόσμος τί κάνει, τί εἶδες, τί ξέρεις; Δὲν εἶδα τίποτα, δὲν ξέρω, χαμπὰρ
κι ἔχω (=δὲν ἔχω χαμπέρι, δὲν παίρνω εἴδηση). Δὲν ἀκούω, δὲν βλέπω».
«Μυρίζω χῶμα, τὸ χῶμα μᾶς ἔπλασε, στὸ χῶμα θὰ πᾶμε. Ἐλᾶτε ἐσεῖς ποὺ εἶστε καλοί, θὰ ἁγιάσετε τὸ χῶμα».
«Ὁ
φόβος τοῦ Θεοῦ κάνει σοφὸν τὸν ἄνθρωπο. Ποιός εἶναι ὁ φόβος τοῦ Θεοῦ;
Ὄχι νὰ φοβᾶσαι τὸν Θεό, ἀλλὰ νὰ φοβᾶσαι νὰ μὴν στενοχωρήσεις τὸν ἄλλο,
νὰ μὴν τὸν βλάψεις, νὰ μὴν τὸν ἀδικήσεις, νὰ μὴν τὸν κατηγορήσεις. Αὐτὴ
εἶναι ἡ σοφία. Ὕστερα τὰ ἄλλα, γιὰ νὰ ζήσεις, σὲ φωτίζει ὁ Θεὸς τί νὰ
κάνεις».
«Ἅμα
τὰ πράγματα τὰ ἀφήκεις στὸν Θεό, ἔρχονται μονάχα. Μὴν προσπαθεῖς νὰ
βγάλεις, ἅμα δὲν σὲ δώσει ὁ Θεός. Ὅσο τρέχεις, τόσο λίγο βγάζεις
(=κερδίζεις)».
«Νὰ σκεπάζετε, νὰ σᾶς σκεπάζει ὁ Θεός».
«Ἂν
κάποιος θυμώσει, νὰ πάει ἀμέσως νὰ μιλήσει, νὰ λέει δῶσε μου ἕνα κάτι,
καὶ νὰ μιλήσει. Θυμὸν νὰ μὴν κρατοῦμε. Ὁ θυμὸς εἶναι κακὸν πράγμα.
Ὅποιος εἶναι θυμωμένος καὶ ἀντίδωρο δὲν πρέπει νὰ παίρνει».
«Νὰ μὴν κάνετε χρέη, νὰ εἶστε ἐλεύθεροι, ἡ ψυχὴ νὰ φύγει ἀπάνω».
«Τὴν
Κυριακὴ νὰ μὴν κάνεις οὔτε πίττες οὔτε τίποτα, μόνο τὶς πιὸ ἀναγκαῖες
δουλειές. Ἡ Κυριακὴ εἶναι μέρα τοῦ Θεοῦ. Κυριακὴ νὰ μὴ δουλεύετε. Ὅποιος
δουλεύει τὴν Κυριακὴ εἶναι κλέφτης. Τὰ χέρια του λερώνει, ὅπως οἱ
κλέφτες. Τὴν Δευτέρα νὰ κάνετε καλωσύνες».
«Πολλὰ λόγια νὰ μὴ λέτε, λίγα καὶ εὐλογημένα. Νὰ ἀγαπᾶτε τὸν Θεὸν καὶ ἡ καρδία σας νὰ λάμπει ὡσὰν τὸν ἥλιον»
ΑΔΕΛΦΟΙ
η ΟΣΙΑ ΣΟΦΙΑ της Κλεισούρας είναι μια από τις σύγχρονες ΑΓΙΕΣ των
ημερών μας που θυμίζει τις μεγάλες Αγίες των πρώτων χριστιανικών χρόνων
με μεγάλη παρρησία στον ΑΓΙΟ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ.
Για
κάποιον εκκλησιαστικό μεγάλο παράγοντα που ενώ έδειχνε Ορθοδοξότατος
και Πατερικός αλλά άρχισε δημόσια να συνέρχεται σε
αίθουσες προτεσταντικών και άλλων ομολογιών η ΟΣΙΑ ΣΟΦΙΑ της
Κλεισούρας είπε :
«
γιατί σκανδαλίζει το κοπάδι που του χάρισε ο ΘΕΟΣ , δεν γνωρίζει ότι
θα δώσει λόγο για κάθε βήμα σε τέτοιες αίθουσες που μπαίνει »
ΣΤΩΜΕΝ καλώς
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Ἀπό τό Βιβλίο Ἁγ. Παϊσίου Ἁγιορείτου
ΛΟΓΟΙ Β’ «Πνευματικὴ Ἀφύπνιση» σελ.185
ἐκδόσεις ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ «ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ὁ ΘΕΟΛΟΓΟΣ» ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Κατάσταση πνευματική,ὀχυρὸ πνευματικὸ
Σήμερα εἶναι καιρὸς νὰ ἑτοιμασθοῦν οἱ ψυχές, γιατί, ἂν συμβῆ κάτι,
δὲν ξέρω τί θὰ γίνη. Εἴθε νὰ μὴν ἐπιτρέψη ὁ Θεὸς νὰ ἔρθουν δύσκολες
μέρες, ἀλλὰ ἂν ἔρθουν, μὲ ἕναν μικρὸ σεισμό, μὲ ἕνα τράνταγμα, θὰ
σωριάσουν ὁλόκληρες ἀδελφότητες, ὁλόκληρα μοναστήρια, γιατὶ ὁ καθένας θὰ
πάη νὰ σώση τὸν ἑαυτό του καὶ θὰ τραβήξη τὴν πορεία του. Χρειάζεται
πολλὴ προσοχή, γιὰ νὰ μὴ μᾶς ἐγκαταλείψη ὁ Θεός. Οἱ ψυχὲς νὰ ἔχουν κάτι
πνευματικό. Αὐτὸ σᾶς τιμάει. Θὰ γίνη μεγάλο τράνταγμα. Τόσα σᾶς λέω,
τόσο σκληρὰ ἔχω μιλήσει! Ἐμένα κάτι νὰ μοῦ ἔλεγαν, θὰ προβληματιζόμουν,
θὰ σκεφτόμουν γιατί μοῦ τὸ εἶπαν, τί ἤθελαν. Γιὰ νὰ μὴν πῶ βράδυα, ἕνα
βράδυ δὲν θὰ κοιμόμουν. Ἂν δὲν ἔβλεπα τὰ δύσκολα χρόνια ποὺἔρχονται, δὲν
θὰ ἀνησυχοῦσα τόσο. Ἀλλὰ αὐτὸ… ποὺ βλέπω εἶναι ὅτι ἀργότερα θὰ
δυσκολευθῆτε πολύ. Δὲν μὲ καταλαβαίνετε. Τότε θὰ μὲ καταλάβετε.
–Ἂν βρεθῆ, Γέροντα, μόνος του κανεὶς σὲ δύσκολα χρόνια, τί θὰ κάνη;
–Ἄρχισε τώρα νὰ κάνης πρῶτα ὑπακοή, νὰ ἀποκτήσης διάκριση, καὶ τότε
θὰ δοῦμε. Γι ̓ αὐτὸ εἴπαμε νὰ κόψουμε τὰ κουσούρια πρῶτα. Ἂν ἔχη κανεὶς
κουσούρια, δὲν θὰ τὰ βγάλη πέρα. Ἂν τώρα γκρινιάζη γιὰ ὅλα καὶ νομίζη
ὅτι αὐτὸς εἶναι λεβεντόπαιδο καὶ ὅλοι οἱ ἄλλοι εἶναι χάλια, τότε…
Κοιτάξτε νὰ διορθωθῆτε, γιὰ νὰ δικαιοῦσθε τὴν θεία βοήθεια. Νὰ
στηριχθῆτε ἀκόμη περισσότερο στὸν Θεό. Θὰ ἔχουμε πιὸ δύσκολα χρόνια.
Ἀκόμη εἶναι ἄγουρα τά… φροῦτα· δὲν ὡρίμασαν. Ὅταν ἐσεῖς θὰ εἶστε ὥριμες
πνευματικά,ξέρετε τί θὰ εἶστε; Ὀχυρό. Ὄχι μόνο γιὰ ἐδῶ, ἀλλὰ θὰ μπορῆτε
νὰ βοηθᾶτε καὶ πιὸ πέρα. Γιατί, διαφορετικά, θὰ ἔχετε καὶ ἐσεῖς ἀνάγκη
ἀπὸ ἀνθρώπινη βοήθεια καὶ προστασία. Καὶ ξέρετε τί κακὸ εἶναι ἕνα
μοναστήρι, μὲ ἕνα σωρὸ ἀδελφές, νὰ ἔχη ἀνάγκη ἀπὸ λαϊκούς;
Σήμερα ὁ μοναχὸς πρέπει νὰ ζήση πνευματικά, γιὰ νὰ εἶναι ἕτοιμος νὰ
ξεπεράση μιὰ δυσκολία. Νὰ ἑτοιμασθῆ, γιὰ νὰ μὴν τὸν στενοχωρήση
ἡστέρηση, γιατὶ μετὰ μπορεῖ νὰ φθάση στὴν ἄρνηση. Θὰ ἔρθη ἐποχὴ ποὺθὰ
ξεραθοῦν τὰ ποτάμια, ὅλοι θὰ διψάσουν, ὅλοι θὰ ὑποφέρουν. Γιὰ μᾶς τοὺς
μοναχοὺς δὲν εἶναι τόσο φοβερό· ἐμεῖς καὶ νὰ διψάσουμε, πρέπει νὰ
διψάσουμε, γιατὶ ἐμεῖς ξεκινήσαμε γιὰ κακουχία. «Ὅ,τι δὲν ἔκανα ἑκουσίως
ὡς καλόγερος, θὰ πῶ, τὸ κάνω τώρα ἀκουσίως, γιὰ νὰ καταλάβω τί θὰ πῆ
καλόγερος. Σ ̓ εὐχαριστῶ, Θεέ μου». Ἀλλὰ ὁ καημένος ὁ κόσμος! Ὅταν
φθάνουν οἱ ἄνθρωποι στὸ σημεῖο νὰ ἐφευρίσκουν βόμβες ποὺνὰ σκοτώνωνται
οἱ ἄνθρωποι καὶ νὰ μὴν καταστρέφωνται τὰ κτίρια, τί νὰ πῶ; Ὅταν εἶπε ὁ
Χριστὸς «μιὰ ψυχὴ ἀξίζει ὅσο ὁ κόσμος ὅλος»12, καὶ αὐτοὶ ἔχουν τὰ κτίρια
πιὸ πολὺἀπὸ ὅλο τὸν κόσμο, αὐτὸ εἶναι φοβερό!
–Γέροντα, νιώθω ἀγωνία, φόβο, γιὰ ὅ,τι μᾶς περιμένει.
–Αὐτὸς ὁ φόβος μᾶς βοηθάει νὰ γαντζωθοῦμε στὸν Χριστό. Ὄχι ὅτι
πρέπει νὰ χαίρεται κανεὶς γι ̓ αὐτὴν τὴν κατάσταση ποὺ περιμένουμε, ἀλλὰ
νὰ χαίρεται, γιατὶ θὰ ἀγωνισθῆ γιὰ τὸν Χριστό. Δηλαδὴ δὲν θὰ περάσουμε
μιὰ κατοχὴ ἑνὸς Χίτλερ ἢ ἑνὸς Μουσολίνι, ἀλλὰ θὰ δώσουμε ἐξετάσεις γιὰ
τὸν Χριστό. Δὲν εἶναι ὅτι θὰ ἔχουμε ἐμεῖς πολυβόλα, ἀτομικὲς βόμβες
ἀνώτερες, καὶ θὰ νικήσουμε. Τώρα ὁ ἀγώνας θὰ εἶναι πνευματικός. Θὰ
παλέψουμε μὲ τὸν ἴδιο τὸν διάβολο. Ὁ διάβολος ὅμως δὲν ἔχει καμμιὰ
ἐξουσία, ἂν δὲν τοῦ δώσουμε ἐμεῖς ἐξουσία. Τί νὰ φοβηθοῦμε; Ἂν ἦταν
Χίτλερ ἢ Μουσολίνι, ἦταν ἄλλο. Νὰ μὴν ὑπάρχη φόβος. Νὰ χαιρώμαστε ποὺ ἡ
μάχη εἶναι πνευματική. Ἐὰν ζῆτε μοναχικά, πατερικά, καὶ προσέχετε, θὰ
δικαιοῦσθε τὴν θεία ἐπέμβαση σὲ κάθε ἐπίθεση τοῦ ἐχθροῦ. Ἂν ὑπάρχουν
ἄνθρωποι προσευχῆς, ταπεινοί, ποὺ ἔχουν πόνο καὶ ἀγάπη, εἶναι κεφάλαια
πνευματικά, εἶναι «βάσεις» πνευματικές. Δυὸ-τρεῖς ψυχὲς νὰ ὑπάρχουν σὲ
ἕνα μοναστήρι ποὺ νὰ σκέφτωνται τὸν πόνο τῶν ἄλλων καὶ νὰ προσεύχωνται,
εἶναι πνευματικὸ ὀχυρό. Καθηλώνουν τὰ πάντα.
12Βλ. Ματθ. 16, 26.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου