Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022

 «ΑΔΙΚΟΜΑΖΩΜΑΤΑ… ΑΝΕΜΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ»

 

        «Έχω δει ψυχές που αδικήθηκαν, αλλά υπέμειναν την αδικία με καλούς λογισμούς και τις έλουσε η Χάρις σ’ αυτήν την ζωή!
        Πριν από πολλά χρόνια, με είχε επισκεφθή ένας ευλαβής Χριστιανός, απλός και καλοκάγαθος, και με παρακάλεσε να ευχηθώ να φωτίσει ο Χριστός τα παιδιά του, όταν ενηλικιωθούν, να μην γογγύσουν κατά των συγγενών, γιά την μεγάλη αδικία που τους είχαν κάνει με τα περιουσιακά, και μου διηγήθηκε την υπόθεση. Όπως είδα, ο άνθρωπος αυτός ήταν πραγματικά άνθρωπος του Θεού! Ήταν ο μεγαλύτερος αδελφός από πέντε παιδιά της οικογενείας του και μετά τον αιφνίδιο θάνατο του πατέρα τους, συμπαραστάθηκε σαν καλός πατέρας στα μικρότερα αδέλφια του!

ΤΑ ΦΟΒΕΡΑ ΠΑΘΗ, ΤΗΣ ΖΗΛΟΦΘΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑΣ…

 

“Η ζήλεια, όταν έχει κακότητα, μπορεί να κάνει ζημιά. Αυτή είναι η βασκανία και είναι μία δαιμονική ενέργεια. Ιδίως οι άνθρωποι που έχουν ζήλεια και κακότητα (λίγοι είναι τέτοιοι), αυτοί είναι που ματιάζουν.

Μιά γυναίκα λ.χ. βλέπει ένα παιδάκι χαριτωμένο με την μάνα του και λέει με κακότητα: «Γιατί να μην το είχα εγώ αυτό το παιδί; Γιατί να το δώσει ο Θεός σ’ αυτήν;». Τότε το παιδάκι εκείνο, μπορεί να πάθη ζημιά, να μην κοιμάται, να κλαίει, να ταλαιπωρείται, γιατί εκείνη το είπε με κακότητα. Και αν αρρώσταινε και πέθαινε το παιδί, θα ένιωθε χαρά μέσα της.

ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΛΟΓΙΣΜΟΙ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΞΑΓΙΑΣΜΟ.

 

«Μιά φορά, είχε έλθη κάποιος, που είχε άρρωστο παιδί. Τον επήρα να τον δω μέσα στο Εκκλησάκι. Όταν άκουσα το πρόβλημά του, του είπα, γιά να τον βοηθήσω:

“Κάτι πρέπει να κάνεις και εσύ, γιά να βοηθηθή το παιδί σου. Μετάνοιες δεν κάνεις, νηστεία δεν κάνεις, χρήματα δεν έχεις, γιά να κάνεις ελεημοσύνες, πες τότε στον Θεό:

«Θεέ μου, δεν έχω κανένα καλό να θυσιάσω γιά την υγεία του παιδιού μου. Θα προσπαθήσω, τουλάχιστον, να κόψω το τσιγάρο»”.

Αυτός συγκινήθηκε και μου υποσχέθηκε πως θα το κάνει. Πήγα να του ανοίξω την πόρτα γιά να φύγει και εκείνος άφησε το τσακμάκι και τα τσιγάρα του, μέσα στο Εκκλησάκι, κάτω από την εικόνα του Χριστού! Εγώ δεν το πρόσεξα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου