Κυριακή 9 Μαΐου 2021

Θαυμαστό περιστατικό μέ τόν Γέροντα Παΐσιο.


ΕΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΙΣΙΟ

Το παρακατω περιστατικο με τον π. Παισιο ειναι περα ως περα αληθινο. Δεν εχει δημοσιευθει ποτε διοτι οι ανθρωποι που μου το διηγηθηκαν ειναι πολυ ταπεινοι.
 
 
 
 

 

 

 

 

 

Οι πειρασμοί στις γιορτές...για να στερηθούν οι άνθρωποι τα θεία δώρα!



- Γέροντα, γιατί στις γιορτές συνήθως συμβαίνει κάποιος πειρασμός;

Μία συνάντηση με τον Γέροντα Παΐσιο


Πρωτοπρεσβυτέρου Ιωάννου Ζόζουλακ

Κάποτε βρέθηκα στην Ιερά Μονή Κουτλουμουσίου στο Αγιον Όρος. Μετά από τη Θεία λειτουργία καί το πρωινό ήρθε κοντά μου ένας νεαρός Έλληνας, τελείως άγνωστος σε μένα, καί μου είπε:

Πηγαίνω τώρα σε ένα γέροντα θέλεις να έρθεις μαζί μου;

 

 

 

Γέροντας Παΐσιος: «Μη φοβάστε… Μια μπόρα είναι! Λίγο θα κρατήσουν τα δύσκολα χρόνια»…


«Σύγχυση μεγάλη υπάρχει. Μύλος γίνεται∙ είναι ζαλισμένοι οι άνθρωποι…

Γιατί ο Γέροντας Παΐσιος δεν έγινε ιερέας;

- Γέροντα, γιατί δεν γίνεσθε




ΓΕΡΩΝ ΠΑΙΣΙΟΣ: Πώς είναι η κόλαση;

- Γέροντα, πως είναι η κόλαση;
- Θα σου πω μια ιστορία που έχω ακούσει:

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου