Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2020

Agios Paisios

Μία φίλη της σελίδας, η Μαρία Παύλου από την όμορφη Κύπρο, είδε μία μέρα τον Άγιο Παΐσιο στον ύπνο της και όταν ξύπνησε έκανε την υπέροχη Αγιογραφία που βλέπετε με την μορφή του Αγίου μας !!!

Όπως εξομολογείτε η ίδια, στο όνειρό της είδε αυτό:

"Kαθόμασταν με τον Άγιο Παΐσιο πάνω στο πεζοδρόμιο και μου είπε ότι θα με βοηθούσε στην ζωή μου. Επίσης τον ρώτησα να μου πεί τους εχθρούς μου και είπε μου πως δεν μπορεί να μου το πεί αυτό. Αλλά να του ζητήσω ότι άλλο θέλω. Και του ζήτησα με χαρά να δώ την Παναγία μας. Και αμέσως αναδυθηκε από την θάλασσα μια μαυροφορεμένη Παναγία και μετά από πίσω της η ίδια με κανονικά ενδύματα εικόνας. Ήταν πολύ ωραία..."

Μετά από αυτό το όνειρο ξεκίνησε την αγιογραφία!!!

Η ίδια μας είπε επίσης ότι "Πάνω από όλα είναι ο σεβασμός στον Άγιο Παίσιο και η μαρτυρία του στην ζωή μου.. Αλλά πάνω απ'όλα αγαπάμε τον Άγιο Παΐσιο.."

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου