« Έτσι θα πάρουμε την Πόλη» μας είπε, πως αυτά θα γίνουν πολύ σύντομα. «Εσείς θα τα ζήσετε», είπε.
Γρηγοριάδης
Αναστάσιος, Υπάλληλος ΔΕΗ, Μαυροδένδρι Κοζάνης:
Το 1991 επισκέφθηκα τον π. Παΐσιο με μία παρέα φίλων. Καθίσαμε στα κούτσουρα, γύρω από τον Γέροντα που έπλεκε κομποσχοίνι και μας μιλούσε για διάφορα θέματα.
Το 1991 επισκέφθηκα τον π. Παΐσιο με μία παρέα φίλων. Καθίσαμε στα κούτσουρα, γύρω από τον Γέροντα που έπλεκε κομποσχοίνι και μας μιλούσε για διάφορα θέματα.
Μεταξύ άλλων, θυμάμαι χαρακτηριστικά πόσο έντονα είχε μιλήσει
για τον σκοτεινό ρόλο των μουφτήδων της Θράκης στα εθνικά ζητήματα.
Θυμάμαι, επίσης, την απάντησή του, όταν τον ρωτήσαμε σχετικά με τα
Σκόπια: «Ευτυχώς, παιδί μου, η Ελλάδα δεν είναι στα χέρια των πολιτικών μας!» εννοώντας, προφανώς, ότι είναι στα χέρια του Θεού και ότι οι πολιτικοί μας μόνο εξωτερική πολιτική δεν κάνουν.
Θυμάμαι, επίσης, την απάντησή του, όταν τον ρωτήσαμε σχετικά με τα
Σκόπια: «Ευτυχώς, παιδί μου, η Ελλάδα δεν είναι στα χέρια των πολιτικών μας!» εννοώντας, προφανώς, ότι είναι στα χέρια του Θεού και ότι οι πολιτικοί μας μόνο εξωτερική πολιτική δεν κάνουν.
Και συνέχισε: «Όταν η Τουρκία νομίσει πως
απέκτησε δύναμη στην περιοχή, θα «ξυθεί» στην γκλίτσα του τσοπάνη».
Τότε θα γίνει κάτι, και, με μία ευκαιρία που θα δοθεί, θα μας πάρουν ξαφνικά
και γρήγορα δύο νησιά. Τότε οι Ρώσοι θα βρουν την αφορμή τάχα να βοηθήσουν, αν
και στην πραγματικότητα θα κινηθούν για δικό τους συμφέρον. Ωστόσο, θα
χτυπήσουν πράγματι την Τουρκία. Θα εμπλακούν μάλιστα και επτά δυτικά κράτη και
θα χυθεί πολύ αίμα. Στα ανοιχτά της Μυτιλήνης θα μαζευτεί τεράστιος στόλος. Η
Ελλάδα, όμως, δεν θα συμμετάσχει σ’ αυτόν τον πόλεμο.
Η Τουρκία θα χάσει το ένα τρίτο του πληθυσμού της, το άλλο θα πάει
πέρα από την Άγκυρα και το τελευταίο τρίτο θα βαπτισθούν Χριστιανοί. Κι έτσι θα
πάρουμε την Πόλη.». μας είπε πως αυτά θα γίνουν πολύ σύντομα. «Εσείς θα τα
ζήσετε», είπε.
Απ’ όλα όσα
άκουσα, αυτό που μου έμεινε ήταν η γαλήνη στην ψυχή μου. Έφευγα «άλλος
άνθρωπος», με ένα ζωντανό προβληματισμό μέσα μου, και πάντα θα τον ευχαριστώ
για όσα μου προσέφερε, όποτε μπορώ, πηγαίνω και στον τάφο του στην Σουρωτή, για
ένα κεράκι στην μνήμη του, και φεύγω ψυχικά ωφελημένος.
Από το βιβλίο: «ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΩΝ«, Γέροντας
Παΐσιος ο Αγιορείτης, 1924-1994.
Η Ριζούντα τόπος καταγωγής του Ερντογάν πνίγηκε ενώ συνεχίζονται οι εργασίες για την μετατροπή της ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ σε τζαμί.
Η Ριζούντα τόπος καταγωγής του Ερντογάν πνίγηκε ενώ συνεχίζονται οι εργασίες για την μετατροπή
της ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ σε τζαμί.
Βίντεο και φωτογραφίες από την τρομακτική πλημμύρα που
χτύπησε την Ριζούντα – 2 αγνοούμενοι 14
Ιουλίου 2020
Επίπεδο κόκκινου συναγερμού: « ενεργοποίηση πρώτα της ψυχικής Παλλαϊκής άμυνας του Έλληνα». Ο Ερντογάν μας έκανε τελικά καλό για να μην μας βρει απροετοίμαστους. Οι ευθύνες επιμερίζονται από απάνω ίσα κάτω. Θα κριθούμε από τα αμέσως επιγενόμενα.
Σήμερα βγαίνουν φωνές
σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και σε τοπικό μετά το ανοσιούργημα που επιτελείται
στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ. Άλλες μέμφονται τον Ερντογάν και τις πράξεις του, άλλες τον
κανακεύουν και άλλες με παρρησία του διαμηνύουν ότι τελικά ανοίγει την ΑΓΙΑ
ΣΟΦΙΑ για να κλείσει την ιστορία της τουρκίας.
Δίχως να το καταλάβουμε
ο σουλτάνος άνοιξε την θύρα του γεωπολιτικού φρενοκομείου. Η ιστορία ετοιμάζεται
να γράψει νέες σελίδες. Ως Ελληνίδες και Έλληνες καλούμαστε να επιστρατεύσουμε
πρώτα την δυναμική του ψυχισμού μας και να τον επικαιροποιήσουμε πάνω στο
ιστορικό γενετικό υλικό μας.
Δρ. Κωνσταντίνος
Βαρδάκας
Έπεσαν σκαλωσιές μέσα στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ , υπάρχουν τραυματισμοί;
Το όλο συμβάν κατά τις μαρτυρίες έγινε χθες το
μεσημέρι.
Παρατηρήθηκε κάποια στιγμή έξω από την προσωρινή
περίφραξη που περιβάλλει τον προαύλειο χώρο της ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ μια οχλοβοή.
Κάποιοι εργάτες μετέφεραν άλλους με ¨ ανοιγμένα κεφάλια» μέσα στα αίματα ,τους έβαζαν
σε ιδιωτικά αυτοκίνητα και κορνάροντας τους μετέφεραν.
Μεταξύ τους οι εργάτες που βγήκαν έξω ήταν
ταραγμένοι γιατί έπεσε όπως έλεγαν μια μεγάλη σκαλωσιά – ικρίωμα που στήθηκε
για τις εργασίες που γίνονται στο εσωτερικό της ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ για να την
μετατρέψουν σε τζαμί.
Προσπαθήσαμε να το διασταυρώσουμε από τα τουρκικά ΜΜΕ
αλλά δεν αναφερόταν πουθενά.
Ίσως και αυτός ήταν ο λόγος που τους τραυματίες , όπως
μας είπαν τους μετέφεραν βιαστικά με ιδιωτικά αυτοκίνητα.
ΔΡ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΣ
« Λησμονεῖται ὅτι εἴμεθα ὁ μόνος λαός τῆς Βαλκανικῆς πού δέν κατόρθωσε νά ἀπελευθερώσει τό ἱστορικό του Κέντρο, ἐνῶ ἡ βασική ἐπιδίωξη τῆς Φιλικῆς Ἑταιρείας ἦταν ἡ κατάληψη τῆς Κωνσταντινουπόλεως καί ἡ πυρπόληση τοῦ Τουρκικοῦ στόλου, στόχοι πού δέν πραγματοποιήθηκαν κατόπιν προδοσίας καί ἐκτελέσεως τῶν ἰθυνόντων.» ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Στήν πολύπαθη χώρα
μας ὑπάρχει μία ἐλίτ «διανοουμένων» ἡ ὁποία ἀρέσκεται στήν ἐθνοαποδόμηση καί
στήν ἐπικράτηση ἑνός κλίματος κατευνασμοῦ καί ἡττοπάθειας καί ταυτόχρονα
προσφυγῆς σέ ἀνώδυνες καί ἀνούσιες ἀναλύσεις, διακηρύξεις καί δηλώσεις.( από το
https://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/38152-mitropolitis-peiraios-oi-neothomanikes-blepseis-tou-erntogan-den-apomeionontai-me-ton-kateunasmo)
Τό ἡρωϊκό πνεῦμα τῶν μαρτύρων τοῦ Γένους μας πού μέ τό αἷμα τους
πότισαν τό δένδρο τῆς ἐθνικῆς μας ἐλευθερίας δέν τούς συνέχει καί δέν τούς
συγκινεῖ καί ἐπιλέγουν ὡς λύση «Τί νά κάνουμε νά γίνουμε σάν κι αὐτούς;»
ἀγνοώντας τήν ἱστορική πραγματικότητα ὅτι στίς διεθνεῖς σχέσεις καί μάλιστα μέ
λαό δυνάστη πού ἐπί 5 αἰῶνες κατεδήωσε τήν Πατρίδα μας καί διήρπασε τά ἐδάφη
μας, δέν χωρεῖ ὁ καθωσπρεπισμός τῆς κοσμικῆς ἠθικῆς, γιατί χωρίς ἔμπονη
ὑπεράσπιση τῶν δικαίων σου ἀφανίζεσαι ἀπό τό ἱστορικό προσκήνιο. Λησμονεῖται
ὅτι εἴμεθα ὁ μόνος λαός τῆς Βαλκανικῆς πού δέν κατόρθωσε νά ἀπελευθερώσει τό
ἱστορικό του Κέντρο, ἐνῶ ἡ βασική ἐπιδίωξη τῆς Φιλικῆς Ἑταιρείας ἦταν ἡ
κατάληψη τῆς Κωνσταντινουπόλεως καί ἡ πυρπόληση τοῦ Τουρκικοῦ στόλου, στόχοι
πού δέν πραγματοποιήθηκαν κατόπιν προδοσίας καί ἐκτελέσεως τῶν ἰθυνόντων.
Ἄλλωστε αὐτές οἱ ἡττοπαθεῖς ἀπόψεις καί ὁ ἐθνικός διχασμός
παρέδωσαν ἀμαχητί τήν Ἀνατολική Θράκη, τήν Ἴβρο καί τήν Τένεδο, στήν νέα
Τουρκία τοῦ Μουσταφά Κεμάλ.
Εἰδικώτερα μετά τήν «αἰδήμονα» σιωπή τῶν ἰσχυρῶν τοῦ κόσμου καί
τήν ἀποστολή συλλυπητηρίων ἀπέναντι σέ ἕνα ἐμβληματικό ζήτημα πού γιά τήν
Ὀρθοδοξία καί τόν Ἑλληνισμό ἀποτελεῖ τήν ψυχή του καί γιά τήν Παγκόσμια
Κοινότητα θέμα παγκόσμιας πολιτισμικῆς ἀξίας καί συνύπαρξης τῶν λαῶν, ἀλλά καί
ἀπέναντι στήν μαξιμαλιστική νεοθωμανική ἀντίληψη τοῦ Ταγίπ Ἐρντογάν νά ἐπιτύχει
στήν ἐπέτειο τῶν 100 χρόνων τῆς νέας Τουρκίας νά ἀποδομήσει τό κοσμικό κράτος
τοῦ ἱδρυτοῦ της Μ. Κεμάλ, νά ἀνιδρύσει τό Χαλιφάτο τοῦ Σουνιτικοῦ Ἰσλάμ καί νά
διεκδικήσει τά ἐδάφη τῆς Ὀθωμανικῆς Αὐτοκρατορίας στήν Β. Ἀφρική, τήν Μ.
Ἀνατολή καί τά Βαλκάνια, ἡ Χώρα μας δέν ἔχει τήν πολυτέλεια νά κρύβεται πίσω
ἀπό διανοουμενίστικες καί ἐλιτίστικες προσεγγίσεις ἀλλά καλεῖται νά δείξει
σταθερότητα καί ἀποφασιστικότητα, ὄχι μέ διακηρύξεις ἀλλά μέ μέτρα πού θά
πονέσουν.
Γι’ αὐτό πρότεινα:
1. Τήν κατάργηση τοῦ Νομοθετικοῦ
Πλαισίου γιά τήν ἀνίδρυση καί λειτουργία Ἰσλαμικοῦ τεμένους ὡς ΝΠΙΔ τοῦ
Ἑλληνικοῦ Δημοσίου, διότι μετά ἀπό αὐτή τήν ἐξέλιξη καί τήν σημειολογία της,
ἀποτελεῖ πράξη ἐθνικῆς μειοδοσίας καί ἐν ταὐτῷ χρεωστᾶ ἡ Ἑλληνική Πολιτεία νά
ἐκπληρώσει τήν πρό 4μήνου «προφητεία» τοῦ Τ. Ἐρντογάν ὅτι ἡ μετατροπή τῆς Ἁγ.
Σοφίας σέ τέμενος, θά σημάνει διακινδύνευση τῶν τεμένων σέ ἄλλες χῶρες. Ἀσφαλῶς
καί δέν διαννοοῦμαι τήν κατάργηση τῆς ἐλευθερίας τῆς θρησκευτικῆς συνειδήσεως
καί ἀποδέχομαι πλήρως τήν λειτουργία τεμένων στήν Θράκη καί τό Λεκανοπέδιο μέ
τίς νόμιμες προϋποθέσεις πού ἰσχύουν γιά ὅλους τούς εὐκτηρίους οἴκους κάθε
γνωστῆς θρησκείας. Ἡ ἀνίδρυση ὅμως καί λειτουργία ἰσλαμικοῦ τεμένους ἀπό τό Ἑλληνικό
Κράτος, ἰδιαίτερα αὐτή τήν ἐποχή δέν ὑπερασπίζονται τόν δῆθεν δικαιωματισμό,
ἀλλά ἀναδεικνύουν τήν ἡττοπάθεια καί τά φοβικά σύνδρομα πού μαστίζουν τό
ἑλληνικό Πολιτικό Σύστημα.
2. Τήν κατάργηση τῶν ἐλλείψει ὁμογενείας δύο ἀχρήστων
Προξενείων τῆς Ἑλλάδος στήν Ἀνδριανούπολη καί τήν Σμύρνη ὥστε κατ’ ἐφαρμογή τῆς
ἀρχῆς τῆς ἀμοιβαιότητος τοῦ Διεθνοῦς Δικαίου νά καταργηθοῦν ἀντιστοίχως τά δύο
Τουρκικά Προξενεῖα στήν Κομοτηνή καί τήν Ρόδο πού ἐνδιαφέρουν οὐσιωδῶς γιά
προφανεῖς γεωπολιτικούς λόγους τήν Τουρκία.
3. Νά ἀφαιρεθεῖ ἡ Ἑλληνική ὑπηκοότητα ἀπό ὅσα μέλη τῆς
θρησκευτικῆς Μουσουλμανικῆς μειονότητος τῆς Θράκης, πού παρά τήν Συνθήκη τῆς
Λωζάνης, αὐτοπροσδιορίζονται ὡς Τουρκογενεῖς καί ἔχουν Τουρκική ἐθνική
συνείδηση καί νά ἀπελαθοῦν ἄμεσα. Ἄλλωστε τό Τουρκικό θηριῶδες καθεστώς μέ τά
Σεπτεμβριανά καί τίς ἀπελάσεις, συρρίκνωσε τήν ἀνθούσα στήν Κωνσταντινούπολη
Ἐθνική Ἑλληνική ὁμογένεια τῶν 200.000 σέ μόλις 2.500.
Σέ αὐτά τά λυσσιτελή μέτρα
πού θά ὀχλήσουν ἱκανῶς τήν Τουρκική προκλητικότητα καί θά ἀποτελοῦν ἀξιόλογη
ἀπάντηση προσθέτω εἰσέτι:
Τήν διακήρυξη ἀπό τήν Ἑλλάδα στά fora τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἕνωσης ὅτι
γιά ὁποιοδήποτε θέμα σχέσεων ΕΕ καί Τουρκίας ἡ Ἑλλάδα ἀσκεῖ VETO μέχρι τῆς
ἄρσεως τῆς ἐναντίον της προσβολῆς καί ὕβρεως.
Εἶναι πολυσήμαντος ἡ δήλωση τῆς τ. Πρυτάνεως τῆς Σορβόνης κ. Ἑ.
Γλύκατζη Ἀρβελέρ, ὅτι μετά τήν μετατροπή ἐπισυνέβη ἡ δευτέρα ἅλωση τῆς
Κων/νουπόλεως καί
Τόν ἀποκλεισμό τῆς διόδου τῶν Κήπων γιά τήν διακίνηση τοῦ
Τουρκικοῦ ἐμπορίου.
Οἱ μαξιμαλιστικές καί νεοθωμανικές βλέψεις τοῦ Ταγίπ Ἐρντογάν δέν
ἀπομειώνονται μέ τόν κατευνασμό, ἀλλά ἀποθηριώνονται καί φοβοῦμαι εἰλικρινῶς
ὅτι τό προσεχές φθινόπωρο ἐκμεταλλευόμενος τήν περιδίνηση τῆς Ἀμερικανικῆς
πολιτικῆς σκηνῆς καί τήν Γερμανική Προεδρία τῆς ΕΕ, θά εἶναι ἐξόχως
κρίσιμο.
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Εύγε Σεβασμιότατε από το
https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου