Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2017

Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου
Γέροντα, αν ζητήσω κάτι από τον Θεό με όλη μου την καρδιά, θα μου το δώση;
– Αν σε συμφέρη, θα σού το δώση· αν δεν σε συμφέρη, πώς να σού το δώση; Είδες τί έπαθαν οι Εβραίοι που επέμεναν να τους δώση ο Θεός βασιλιά, ενώ τους προ‐ειδοποίησε ότι δεν ήταν ακόμη έτοιμοι γι’ αυτό78;
Έγινε βασιλιάς ο υπερήφανος Σαούλ, που τους έβαζε βαρείς φόρους και τους βασάνιζε79.
Πολλές φορές νομίζουμε ότι αυτό που ζητάμε από τον Θεό είναι καλό, ενώ
δεν είναι. Ο Θεός όμως, ο Οποίος είναι φύσει αγαθός, γνωρίζει τί χρειάζεται για τον καθέναν.
Γι’ αυτό να λέμε: «Θεέ μου, ο λογισμός μου λέει ότι αυτό θα με βοηθήση. Αλλά Εσύ γνωρίζεις καλύτερα τί συμφέρει στην ψυχή μου. “Γενηθήτω το θέλημά σου”80». Οπότε, όταν με την καρδιά μας πούμε: «γενηθήτω το θέλημά σου», θα γίνη το θέλημα του Θεού, που τελικά θα είναι για το συμφέρον της ψυχής μας.
Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
78 Βλ. Α΄ Βασ. 8, 4‐22.
79 Βλ. Α΄ Βασ. 14, 24‐31 και 22, 16‐21.
80 Ματθ. 6, 10.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου