Όλα κινούνται με την θυσία και το φιλότιμο. Έτσι πρέπει να κινηθεί και η πραγματική ΕΛΛΑΔΑ για να περάσει πιο εύκολα τα κόσκινα του ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΥ.
Έρχεται το κόσκινο του ΘΕΟΥ και όποιος αντέξει στο ΑΓΙΟ ΚΟΣΚΙΝΙΣΜΑ.
Πριν ικανούς χρόνους ακούσαμε από αγιορείτη ηγούμενο που γνώριζε καλά τον ΑΓΙΟ ΠΑΙΣΙΟ την εξής φράση « στις μέρες που έρχονται ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ θα μας περάσει από άγιο κόσκινο ( φίλτρο ), όχι μόνο για να ξεκαθαρίσει την ήρα από το στάρι, αλλά για να επιλέξει τον χρυσό από το μπακίρι ( καμίνι) και να κάνει τον χρυσό 24 καράτια ( υψικάμινος).
Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Εδώ πάνω στην γη το γλεντάμε με ένα βολικό πολιτισμό που φτιάξαμε και από κάτω ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ κτυπάει τα πατώματα ( τεκτονικές πλάκες ) να σωπάσουμε επιτέλους.
Σεισμοί πάνω από 5 ρίχτερ έγιναν συνηθισμένοι τραντάζοντας καθημερινά τον πλανήτη και η αποστασία του ανθρώπου συνεχίζει να προσφέρει θυσίες στον κατεξοχήν ανθρωποκτόνο εχθρό με φόνους αθώων συνανθρώπων μας άνευ λόγου και αιτίας.
Τα κόσκινα αυτά των δοκιμασιών τα βάζουμε εμείς, απλώς ο ΘΕΟΣ τα κάνει άγια για να υπάρχει καλύτερη διήθηση.
Τι είδους κόσκινα ήδη λειτουργούν σε όλο τον πλανήτη και ετοιμάζονται και άλλα;
ΚΟΣΚΙΝΟ ΔΙΩΓΜΟΥ
Αυτό του ΔΙΩΓΜΟΥ κατά της αλήθειας του Πατερικού Λόγου και φυσικά κατά της ίδιας της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.
ΚΟΣΚΙΝΟ ΣΕΙΣΜΩΝ
Πρωτόγνωροι ΣΕΙΣΜΟΙ σε ολάκερο τον πλανήτη λες και η γη αιωρείται σε τραμπάλα.
ΚΟΣΚΙΝΟ ΠΕΙΝΑΣ
Αυτό της ΠΕΙΝΑΣ που θα επιταθεί και θα διυλίσει τα πάντα σε όλη την οικουμένη
« Το 2007, σε μία συζήτηση αποκάλυψε τα εξής σε πνευματικό του τέκνο: «Έρχεται, όπου νά ’ναι, μεγάλη κρίση στην Ελλάδα. Θα κλείσουν μαγαζιά, θα απολυθούν υπάλληλοι, θα κλείσουν μαγαζιά και επιχειρήσεις. Μη ρωτάς τι πείνα έρχεται! Πάνε αυτά που ήξεραν (εξαλλοσύνες, σπατάλες, καλοπέραση…)! Το ψωμί, τώρα το πετάνε! Όμως σ’ αυτήν την κρίση που έρχεται –θα είναι παγκόσμια βέβαια– αλλά στην Ελλάδα θα είναι μεγαλύτερη· θα πουν το “ψωμί–ψωμάκι’”! Δουλειές, δεν θα υπάρχουν. Έρχεται φτώχεια και πείνα. Σου το λέω, να το ξέρεις!».
Ο π. Σεραφείμ Δημόπουλος, με την καθάρια δύναμη του Αγίου Πνεύματος
Ο π. Σεραφείμ Δημόπουλος, με την καθάρια δύναμη του Αγίου Πνεύματος
Ο σεπτός Ιεροκήρυκας της Μητροπόλεώς μας, πατήρ Σεραφείμ Δημόπουλος (1937–2008) ήταν πραγματικά «ένας ασκητής στον σύγχρονο κόσμο» με πολλά θαυμαστά σημεία της Χάριτος του Θεού στην οσιακή του ζωή και στην φιλάνθρωπη δράση του, με έκδηλο το θεόσδοτο χάρισμα των ιάσεων, της προόρασης, καθώς και της προφητείας.»
ΚΟΣΚΙΝΟ ΣΠΑΝΙΩΝ ΑΣΘΕΝΕΙΩΝ
Παλαιές και νέες θανατηφόρες πανδημίες που θα κάνουν τον ιό του Έμπολα και το AIDS να ομοιάζουν με απλό κρυολόγημα.
ΚΟΣΚΙΝΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΝ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΕΩΝ
Στην επικαιρότητα παρακολουθούμε, ότι οι περισσότερες γωνιές του πλανήτη ναρκοθετήθηκαν με άλυτες διενέξεις και σοβαρά προβλήματα τα οποία μόνο η πολεμική αναμέτρηση μπορεί να τα λύσει, καθότι απουσιάζει η λογική.
Στην εορτή της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος του 1945 στο έβγα δηλαδή του Β΄ΠΠ οι άνθρωποι αντί να μεταμορφώσουν τις ζωές τους προς το καλύτερο, μεταμόρφωσαν σε συντρίμμια περιοχές, όπως την Χιροσίμα και το Ναγκασάκι με την ρίψη ατομικών βομβών. Η δικαιολογία ήταν ότι έπρεπε να τελειώσει ο πόλεμος.
Και τώρα που θα αρχίσει και δεν θα τελειώνει ο πόλεμος στις μέρες μας, τι θα πρωτοδοκιμάσουν οι άνθρωποι από το πυρηνικό οπλοστάσιο τους, με το οποίο έχουν την δυνατότητα να καταστρέψουν όλο τον πλανήτη δεκάδες φορές ;
Τελικά με όλα αυτά τα κόσκινα και τα πυρηνικά καμίνια όχι μόνο θα χωρίσει η ήρα από το στάρι, αλλά όσοι επιβιώσουν θα λάμπουν σαν χρυσάφι 24 καρατίων.
Μόνο το φιλόστοργο χέρι της ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ μας σώζει.
Να πέσουμε στα γόνατα είναι το λιγότερο.
Το μείζον είναι να μεταμορφώσουμε τις ζωές μας με ουσιαστική ΜΕΤΑΝΟΙΑ, ώστε να δεχτούμε το ΦΩΣ της ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ του ΣΩΤΗΡΟΣ για να είμαστε έτοιμοι δια παν ενδεχόμενο.
Οι άγιοι πατέρες ομίλησαν ότι η Ελλάδα από τις σύγχρονες πληγές του ΦΑΡΑΩ θα δοκιμαστεί περισσότερο από την πείνα , όχι ότι και οι υπόλοιπες δεν θα μας ακουμπήσουν.
Ακούμε τώρα την φράση « η Ελλάδα θα πει το ψωμί- ψωμάκι» του ΑΓΙΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ και χαμογελάμε, αναλογιζόμενοι ότι αυτά δεν γίνονται.
Όταν μέλλει να γίνουν θα είναι τότε για κλάματα;
Αν δεν είχαμε τους λόγους των Αγίων Πατέρων μας και τα ΑΓΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ της Ορθοδοξίας με όλα αυτά που συμβαίνουν στις μέρες μας και πρόκειται να συμβούν, θα είμασταν για..( συμπληρώστε το εσείς)
ΣΤΩΜΕΝ καλώς
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Μέχρι και οι ΑΓΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ που έφεραν οι Μικρασιάτες πρόγονοι μας βοούν «ήρθε ο καιρός να επιστρέψουμε πίσω», με πρώτο τον ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΑΝΔΡΕΑ τον Πρωτόκλητο και πρώτο Αρχιεπίσκοπο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΥΛΕΩΣ.
Όσα ΑΓΙΑ έφεραν από τις αλησμόνητες πατρίδες το 22 οι κατατρεγμένοι Ρωμιοί δεν έμεινα τόσα χρόνια ανενεργά , εκινούντο μέσα στην Αγιαστική Χάρη και θαυματουργούσαν προσμένοντας να ξαναγυρίσουν πίσω στη ΠΑΤΡΙΔΑ. Καταθέτουμε μια μαρτυρία από γνωστή μας οικογένεια.
Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Όταν οι κατατρεγμένοι πρόγονοι μας αφήσαν τις πατρίδες στην γη της Ιωνίας της Μικράς Ασίας για να περάσουν στα απέναντι νησιά του ΑΙΓΑΙΟΥ μέσα στις βάρκες, τα μόνα πράγματα
που πήραν ήταν τα άγια εικονίσματα τους. Αυτά ήθελαν να γλυτώσουν από την καταστροφική μανία των αγαρηνών.
Αυτά τα εικονίσματα τα θεωρούσαν δικά τους πρόσωπα αγαπημένα και δεν μπορούσαν να τα αποχωριστούν.
Αλλά στην παραπάνω αναρτημένη εικόνα του ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΑΝΔΡΕΑ αυτό το γεγονός ίσχυε στην κυριολεξία.
Τι συνέβαινε με αυτό το εικόνισμα, όπως μας ειπώθηκε από οικογένεια Μικρασιατών ;
Η οικογένεια που το μετέφερε από την Μικρά Ασία μετέδωσε στις επόμενες γενιές , τον λόγο της αγιογράφησης του εικονίσματος του ΠΡΩΤΟΚΛΗΤΟΥ.
Αυτή η οικογένεια έχασε ένα δεκατετράχρονο παιδί στον πρώτο διωγμό το καλοκαίρι του 1914.
Το παιδί αυτό το απήγαγαν και σαν αιχμάλωτο το κατέταξαν στα περιβόητα καταναγκαστικά τάγματα εργασίας. Από τότε οι δικοί του έχασαν τα ίχνη του και το θεωρούσαν αγνοούμενο.
Μαζί με τον αβάσταχτο πόνο , τους έμεινε η προσευχή και η ελπίδα μήπως το ξαναβρούνε.
Για αυτό αγιογράφησαν την παραπάνω εικόνα του ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΑΝΔΡΕΑ γιατί το χαμένο παιδάκι τους το έλεγαν ΑΝΔΡΕΑ.
Πέρασαν λίγα χρόνια και ήρθε πιο μεγάλη συμφορά.
Ο βίαιος εκτοπισμός τους έγινε τώρα με δραματικό τρόπο από τις εστίες τους.
Φωτιά , τσεκούρι , η μυρωδιά του αίματος τους ακολουθούσε μέχρι να αποβιβαστούν στην μητέρα Ελληνική γη.
Η μικρασιατική καταστροφή του 22 γραφόταν στα δίπτυχα της ζωής τους, αλλά αυτοί αντί για τον βιο τους είχαν σφιχταγκαλιάσει και μετέφεραν τα εικονίσματα τους, ως την μόνη παρηγοριά , λες και μετέφεραν μαζί με αυτά τις αλησμόνητες πατρίδες τους στη μάνα Ελλάδα.
Έτσι ήρθε η εικόνα αυτή πρώτα στην Χίο και μετά με την κατανομή των προσφυγικών οικογενειών στην Αν. Μακεδονία.
Όμως ο μικρός αγνοούμενος Ανδρέας έμεινε στην μικρασιατική γη . Μόνο το εικόνισμα αυτό θύμιζε με πόνο την ιστορία του.
Πέρασαν λίγα χρόνια και νέα φουρτούνα ξέσπασε.
Τα στίφη των Βουλγάρων κατακτητών άναβαν φωτιές στην Μακεδονία και την Θράκη που τους τις παραχώρησαν οι συνεταίροι τους ναζιστές Γερμανοί.
Πάλι τα μέλη της οικογενείας αυτής που κατείχαν την εικόνα του ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΑΝΔΡΕΑ δραπέτευσαν μέσω θαλάσσης στον γερμανοκρατούμενο Βόλο με ένα μικρό καικάκι που το είχαν αποκτήσει με χίλιους δυο κόπους στα χρόνια του μεσοπολέμου. Μέσα στο καΐκι τους μετέφεραν και άλλους κατατρεγμένους που τους έσωσαν στο παραπέντε από την βουλγαρική κατοχή και φυσικά το εικόνισμα του ΑΓΙΟΥ ΑΝΔΡΕΑ.
Σαν να μην άλλαξε τίποτε , πάλι διωγμός και προσφυγιά.
Ανάμεσα σε αυτούς τους δυστυχείς που μετέφεραν ήταν και ένα γειτονόπουλο τους που μόλις τελείωσε τις σπουδές του στην Νομική και το έλεγαν Ανδρέα , γεγονός που τους θύμιζε τον δικό τους συγγενή Ανδρέα, τον αγνοούμενο στην Μικρά Ασία.
Στο Βόλο ας πούμε τα πράγματα ήταν κάπως καλύτερα, αλλά η πείνα ήταν ανυπόφορη.
Όμως το κανδήλι που ήταν μπροστά στο εικόνισμα του ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ήταν πάντα αναμμένο.
Μια μέρα η μητέρα της οικογενείας είχε κακό προαίσθημα.
Προσπαθούσε να πείσει τα παιδιά της να μην βγουν για δουλειά με το καΐκι.
Τα παιδιά της ήταν αμετάπειστα και αποφασισμένα να βγουν για να μην χάσουν το μεροκάματο καθότι η πείνα θέριζε.
Ξαφνικά το εικόνισμα του ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΑΝΔΡΕΑ που ήταν κρεμασμένο ψηλά στον τοίχο κρότησε και σαν κάποιος να το έβγαλε από το καρφί του και απαλά να το άφησε όρθιο πάνω στο κρεβάτι του ενός εκ των παιδιών.
Αυτό που έβλεπαν όλοι ήταν απίστευτο, αλλά πιο απίστευτο ήταν το γεγονός πως ισορροπούσε αυτή η βαριά εικόνα επί ώρα πάνω στο μαλακό μαξιλάρι εντελώς όρθια.
Όμως αυτό το γεγονός ήταν αρκετό για να πειστούν τα παιδιά να μην ξεκινήσουν να πάνε στην δουλειά τους.
Σε λίγες ώρες μαθεύτηκε ότι όλα τα καΐκια στο λιμάνι του Βόλου μαζί με τα πληρώματα τους τα επέταξαν οι Γερμανοί για να μεταφέρουν πολεμοφόδια στην Κρήτη.
Όλοι παγώσανε, αλλά το επόμενο μεσημέρι όλος ο Βόλος μαυροφόρεσε .
Σχεδόν το σύνολο των καϊκιών με τα πληρώματα τους κτυπήθηκαν ανελέητα από εγγλέζικα μαχητικά για να ανατιναχθούν τα γερμανικά πυρομαχικά που μετέφεραν πριν φτάσουν στην Κρήτη
Ο Βόλος θρηνούσε και η οικογένεια που κατείχε την εικόνα του ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΑΝΔΡΕΑ πήραν την εικόνα – σέβασμα αυτό και πήγαν στον γνωστό Ιερό Ναό του ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ και ΕΛΕΝΗΣ στην παραλία για να κάνουν Θεία Λειτουργία ως ένδειξη ευγνωμοσύνης αλλά και να μνημονεύσουν τις ψυχές των αδικοχαμένων ναυτικών.
Τα βάσανα όμως δεν τελείωναν.
Οι Γερμανοί έφυγαν από την Μαγνησία αλλά ο αδελφοκτόνος πόλεμος ήταν εν εξελίξει.
Ένα βράδυ αντάρτες κτύπησαν την πόρτα της οικογενείας , συνέλαβαν όλους του άνδρες , τον πατέρα με τα τρία αγόρια του και τα μετέφεραν ψηλά στο Πήλιο.
Εκεί τους έκλεισαν σε ένα μπουντρούμι για να δικαστούν την αυριανή δίχως να ξέρουν τον λόγο.
Οι ποινές που συνήθως επέβαλλαν ήταν το εκτελεστικό απόσπασμα.
Κάτω στο σπίτι της οικογένειας η μητέρα προσέτρεξε στο εικόνισμα του ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΑΝΔΡΕΑ.
Στο ιλαρό βλέμμα του εύρισκε ένα στήριγμα.
Το νέο μαθεύτηκε στην γειτονιά και όλες οι γειτόνισσες ξεκίνησαν να λένε την Παράκληση στην Παναγία και στο Άγιο Ανδρέα.
Ήδη χάραζε. Στην φυλακή ο πατέρας και τα αγόρια του αγωνιούσαν για το τι μέλει γενέσθαι.
Δεν είχε φέξει για τα καλά και η πόρτα της φυλακής άνοιξε με θόρυβο . Παρουσιάστηκε ένας γενειοφόρος με φυσεκλίκια ζωσμένος και απευθύνθηκε στον πατέρα.
« -Δεν με γνωρίζεις» , του είπε αυστηρά
Στην άρνηση του πατέρα ο γενειοφόρος του συστήθηκε
« -Είμαι ο στρατοδίκης που θα σας δικάσει σε λίγη ώρα.»
« – είμαι ο Ανδρέας, ο δικηγόρος ,το γειτονόπουλο σας που το έσωσες με το καΐκι σου από τους φασίστες βουλγάρους.»
« – Μα πως έγινες , έτσι παιδάκι μου , είπε ο γέροντας»
Ο στρατοδίκης έσκυψε το κεφάλι , σε λίγο το σήκωσε και διέταξε τους φρουρούς της φυλακής να αφήσουν όλη την οικογένεια ελεύθερη.
Όταν έφτασαν στο σπίτι τους κάτω στην πόλη του Βόλου , η χαρά ήταν ανείπωτη . Είχαν πολλούς λόγους να δοξολογούν τον ΑΓΙΟ ΘΕΟ την ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ και τον ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΑΝΔΡΕΑ τον προστάτη και βοηθό τους.
Ήρθε η ειρήνη τελικά, όλα αυτά ήταν πλέον αναμνήσεις και εμπειρίες στο ψηφιδωτό – κάδρο της γενικότερης νεότερης ιστορίας της πατρίδος μας που το συνέθεταν δεκάδες άλλα τέτοια ανθρώπινα βιώματα.
Οι παλαιοί έφυγαν και οι νέοι κάτοχοι της εικόνας αυτής είχαν λάβει σαν παρακαταθήκη από τους πρώτους να ανάβουν πάντα κανδήλι έμπροσθεν του ΠΡΩΤΟΚΛΗΤΟΥ.
Τα χρόνια περνούσαν, συμπληρωνόταν δεκαετίες και οι μνήμες ξεθώριαζαν. Κάποιοι μετά βίας συγκρατούσαν τα σπαράγματα αυτής της ιστορίας και φυσικά την αιτία της ύπαρξης αυτής της αγιογραφίας που ήταν συνδεμένη με ένα πρόσωπο του αγνοείτο στα χώματα της Μικρασιατικής γης.
Και φτάνουμε στις μέρες μας.
Ήταν Σάββατο προς Κυριακή και αποβραδίς είχαν θυμιατίσει την εικόνα αυτή που λες και κρότιζε , όπως μου είπαν.
Ξημερώματα Κυριακής ένα μέλος της οικογενείας που έχουν την εικόνα αυτή, όταν ξύπνησε αφηγήθηκε ένα παράδοξο ζωντανό ενύπνιο που είδε και δεν μπορούσε να το ξεχάσει.
Σαν να βγήκε από την εικόνα του ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ένα παιδί και του είπε:
« -Είμαι συγγενής σου, με βάπτισαν Ανδρέα, δεν είμαι αγνοούμενος, με κατακρεούργησαν οι τούρκοι ,είμαι μάρτυρας.»
« – ήρθε ο καιρός να επιστρέψετε την ΕΙΚΟΝΑ μου , πίσω στην ελεύθερη Ιωνία της Μικράς Ασίας. Εκεί σας περιμένουμε πολλοί.»
« – η ημερομηνία πίσω από το εικόνισμα δεν δείχνει την ημέρα που αγιογραφήθηκε η εικόνα αλλά πότε με συνέλαβαν οι τούρκοι.»
« - θα βρεθούν πολλοί μέσα στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ζωντανοί και κεκοιμημένοι Μάρτυρες, Όσιοι , Δίκαιοι, θα γίνει μεγάλη ΧΑΡΑ»
Μετά την μαρτυρία αυτή όλοι προσπάθησαν να δέσουν ότι ιστορία είχαν μάθει από τους παλαιότερους για την εικόνα αυτή του ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΑΝΔΡΕΑ.
Και διαπίστωσαν ιστορικά ότι η ξεθωριασμένη ημερομηνία πίσω από το εικόνισμα συνέπιπτε με την έναρξη του πρώτου διωγμού του 1914 στα παραθαλάσσια χωριά της Ιωνικής γης.
Όταν και οι εικόνες που έφεραν οι Μικρασιάτες βοούν « ήρθε ο καιρός να επιστρέψουμε πίσω» , αυτό σημαίνει κάτι για εμάς.
Μας περιμένουν στην Μικρά Ασία πολλά ΑΓΙΑ ΣΩΜΑΤΑ που θα μας βοηθήσουν, έλεγε ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ.
Με Πίστη και Ελπίδα
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Πέμπτη, 26 Σεπτεμβρίου 2019
Έπεφταν νωποί σοβάδες από τον Θόλο της ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ, ένα σύννεφο σκόνης σηκώθηκε την ώρα του σεισμού και οι φύλακες έδειχναν στον τρούλο φωνάζοντας « ο ΑΦΕΝΤΗΣ ο ΑΦΕΝΤΗΣ, ο ΑΦΕΝΤΗΣ»
Οι πληροφορίες λιγοστές αλλά συγκεκριμένες από υπάλληλο που εργάζεται κοντά στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ στα τουριστικά μαγαζάκια.
-Τρομάξαμε πολύ, μας θύμισε το τράνταγμα μέρες 1999.
- πεταχτήκαμε έξω από το μαγαζί και βρεθήκαμε να καθόμαστε στα σιντριβάνια έξω από την ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ μαζί με τους επισκέπτες της.
- εκεί ακούσαμε από μια ομάδα ξένων πιθανώς πανεπιστημιακών που ήρθαν να επισκεφτούν το μνημείο.
« την ώρα του σεισμού η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ λες και ήταν πλοίο μέσα στον Βόσπορο και την κτυπούσαν κύματα»
« μετά το πρώτο ταρακούνημα άρχισαν να πέφτουν επιχρίσματα στα κεφάλια μας»
( του έδειξαν τα κεφάλια τους που τα καθάριζαν με το νερό από τα συντριβάνια)
« οι φύλακες του αρχαιολογικού χώρου τρόμαξαν, αν και είμασταν εκείνη την ώρα λίγοι επισκέπτες. Και προσπαθούσαν να μας βγάλουν έξω»
« ήταν σαστισμένοι και έβλεπαν προς τον τρούλο φωνάζοντας ο ΑΦΕΝΤΗΣ ο ΑΦΕΝΤΗΣ ο ΑΦΕΝΤΗΣ»
ΠΟΙΟΣ ΑΦΕΝΤΗΣ αδελφοί;
Στον τρούλο γνωρίζουμε ότι υπάρχει ο ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ
Εμείς θα συμπληρώσουμε ότι ο σεισμός στην Κωνσταντινούπολη ( 26 Σεπτεμβρίου 2019) έγινε ανήμερα του ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ του Θεολόγου του ηγαπημένου μαθητή του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και με βάσει το αγιορείτικο τυπικό έγινε ανήμερα των προεορτίων της Παγκοσμίου Υψώσεως του Τιμίου και Ζωοποιού Σταυρού( 13 Σεπτεμβρίου 2019) .
Συμπληρώθηκαν μάλιστα ακριβώς 20 χρόνια από τον φονικό σεισμό της 17ης ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ του 1999.
Σκεφτείτε τι θα γίνει όταν θα μπει μέσα στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ο ΤΙΜΙΟΣ και ΖΩΟΠΟΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ. https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/2019/09/blog-post_13.html
Κάτι θέλει να μας πει ο ΑΦΕΝΤΗΣ- ΑΦΕΝΤΗΣ- ΑΦΕΝΤΗΣ που τον έδειχναν στον τρούλο οι φύλακες της ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ.
ΣΤΩΜΕΝ καλώς
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ. Την στιγμή που πέφτουν οι πολιτικές μάσκες τα άγια χώματα φέρνουν Βασιλικές Μάσκες.
Άνθρωπος του ΘΕΟΥ άκουσε άνωθεν « όταν θα καταρρέουν οι χαλβάδες γείτονες μας, θα καταρρέουν και οι χαλβάδες των Αθηνών». Αυτά γιατί γίναμε επαγγελματίες υποκριτές και δη οι δήθεν λεγόμενοι θρησκευόμενοι και πατριώτες, κάτι που το βδελύσσεται ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ.
Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Σήμερα δεν έχουμε ανάγκη τόσο από έξυπνους και καπάτσους πολιτικούς αλλά ούτε και από ήρωες του τύπου ( δήθεν Ελληναράδες και εθνικιστές- πατριδοκάπηλους) αλλά από ΑΓΙΟΥΣ.
Έχουμε ανάγκη από ΑΓΙΟΥΣ γιατί παλεύουμε με δαίμονες πάνω σε ΑΓΙΑ ΧΩΜΑΤΑ.
Θυμάστε τι έλεγε ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ « το μέτωπο τώρα είναι καθαρό, διαλέξτε πλευρά ή με τον ΧΡΙΣΤΟ ή με τον αντίχριστο και τα όργανα του»
Δεν θα πούμε τίποτε άλλο γιατί μιλάει η επικαιρότητα και το ΑΓΙΟ ΧΩΜΑ της Μακεδονίας.
« Μητσοτάκης: Κακή η Συμφωνία των Πρεσπών αλλά θα τη σεβαστώ
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στη Σχολή Διεθνών Σχέσεων Fletcher του Πανεπιστημίου Tufts των ΗΠΑ, και έχοντας δίπλα του τον Γιώργο Αλογοσκούφη, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης χαρακτήρισε κακή τη Συμφωνία των Πρεσπών, τονίζοντας ότι καμία προηγούμενη κυβέρνηση δεν ήταν διατεθειμένη να επιτρέψει στη γειτονική χώρα να μονοπωλήσει μια ταυτότητα την οποία οι Έλληνες θεωρούν ως μέλος της εθνικής τους κληρονομιάς.
Ο πρόεδρος της ΝΔ κατηγόρησε τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα ότι διαχειρίστηκε το εθνικό θέμα με όρους μικροπολιτικής σκοπιμότητας, γεγονός που δεν επέτρεψε να οικοδομηθεί μια εθνική συναίνεση που θα ενίσχυε τη διαπραγματευτική θέση της χώρας. Υποστήριξε πως πλέον η Ελλάδα πρέπει να σεβαστεί τη συμφωνία, καθώς η προάσπιση του διεθνούς δικαίου αποτελεί βασικό πυλώνα της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής και ασπίδα προστασίας απέναντι στην τουρκική παραβατικότητα. Παρ’ όλα, όμως, αυτά υπενθύμισε τη θέση του ότι η Ελλάδα δεν πρέπει να απεμπολήσει το δικαίωμα του βέτο στην ενταξιακή πορεία των Σκοπίων προς την ΕΕ.»
Συγκροτημένος πολιτικός λόγος μόνο για τους ξένους και όχι για Έλληνες και δη ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ απογόνους μακεδονομάχων μέσα στους οποίους συμπεριλαμβάνονται και κρητικοί αγωνιστές.
Έπρεπε να τονιστεί ότι η συμφωνία ήταν ΚΑΚΗ γιατί βιάστηκε το ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ και η ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΙΣΤΟΡΙΑ.
Αλλά την ομιλία του Έλληνα πρωθυπουργού την ολοκλήρωσε η ΑΓΙΑ ΓΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
« Ολόχρυσες μάσκες Μακεδόνων πολεμιστών στη Φλώρινα»
«Στο φως σπουδαία αρχαιολογικά ευρήματα σε νεκροταφείο στην Αχλάδα Φλώρινας. Τα χρυσά προσωπεία πολεμιστών αναθερμαίνουν τη συζήτηση για την καταγωγή των Μακεδόνων από την Πελοπόννησο και τη συγγένειά τους με δωρικά φύλα
Η μακεδονική γη βγάζει χρυσές μάσκες πολεμιστών από την αρχαιότητα και επιβεβαιώνει εν μέρει τη φιλολογική εκδοχή, μέσω των γενεαλογικών μύθων, για την προέλευση των βασιλέων (Τημενίδες, Βακχιάδες) της Μακεδονίας από τη βορειoανατολική Πελοπόννησο, το Άργος και την Κόρινθο, με πατρώο ήρωα τον Ηρακλή, ενώ αναδεικνύει, όπως και πλήθος άλλων ευρημάτων από τη Μακεδονία, την πολιτισμική συγγένεια με τα δωρικά φύλα.
Οι χρυσές μάσκες ανακαλύπτονται στους μυκηναϊκούς τάφους και στη μακεδονική γη, με μεταγενέστερη ωστόσο χρήση. Οι Μυκηναίοι πήραν την ιδέα του χρυσού νεκρικού προσωπεία πιθανόν από τους Αιγυπτίους και στον ταφικό κύκλο Α' των Μυκηνών βρέθηκαν πέντε χρυσές προσωπίδες.
Η ανασκαφή που διενεργείται σε μεγάλο αρχαιολογικό χώρο στην Αχλάδα, μόλις 22 χιλιόμετρα βορειοανατολικά της πόλης της Φλώρινας, όπου γίνεται εντατική εξόρυξη λιγνίτη, έφερε στο φως νέα χρυσά προσωπεία και αναθερμαίνει τη σχετική συζήτηση μεταξύ των αρχαιολόγων, καθώς γίνεται η τρίτη περιοχή μετά τη Σίνδο και το Αρχοντικό όπου αποκαλύπτονται τέτοια ευρήματα.
Τα ευρήματα που βγάζει η μακεδονική γη ενισχύουν τη φιλολογική εκδοχή μιας πολιτισμικής συγγένειας των βασιλέων του μακεδονικού βασιλείου με τα δωρικά φύλα, στα ταφικά έθιμα, στη θρησκεία και στη γλώσσα. Στη φετινή ανασκαφική περίοδο αποκαλύφθηκαν περισσότερες από 200 ταφές, από τις οποίες 131 χρονολογούνται στους βυζαντινούς χρόνους και 75 στους αρχαϊκούς.
Λόγω του μνημειακού τους χαρακτήρα, οι περισσότερες ταφές ήταν συλημένες -πιθανόν από τους αρχαίους ακόμα χρόνους-, ωστόσο σε μια περιοχή τα ευρήματα διέλαθαν την προσοχή των τυμβωρύχων και μαρτυρούν τον πλούτο, την αριστοκρατική καταγωγή, τον ηρωικό χαρακτήρα και τον ηγετικό ρόλο κάποιων οικογενειών της μακεδονικής αριστοκρατίας στην πολιτική και κοινωνική ζωή της Αρχαίας Λύγκου κατά το δεύτερο μισό του 6ου π.Χ. αι.
Μοναδικό εύρημα του νεκροταφείου αποτελεί το χρυσό προσωπείο που εντοπίστηκε σε λακκοειδή ανδρική ταφή με κάλυψη από αργούς λίθους. Μολονότι ο τάφος ήταν συλημένος και διαταραγμένος, εκτός της νεκρικής μάσκας σώθηκαν ένα χρυσό δακτυλίδι, μια αργυρή διφυής περόνη, τμήματα από σιδερένια ξίφη και σιδερένιες αιχμές, κεχριμπαρένιες ψήφοι, ένας χάλκινος λέβητας και μια οπισθότμητη πρόχους (αγγείο με μακρύ στόμιο για το πλύσιμο των χεριών).» https://seleo.gr/voreia-ellada/309726-olochryses-maskes-makedonwn-polemistwn-sth-flwrina
Ο ΘΕΟΣ του Δημητρίου( πολιούχου της Θεσσαλονίκης) ο ΘΕΟΣ του Μεγ. Αλεξάνδρου και του Φιλίππου και ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ του Θεσπέσιου ΠΑΥΛΟΥ του Ουρανοβάμονος είναι ο ίδιος και είναι ο ΑΓΙΟΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ που οδηγεί τα πράγματα εκεί που θέλει.
ΣΤΩΜΕΝ καλώς
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου