Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

'Oσιος Πα'ί'σιος

« Η εμπιστοσύνη στο Θεό είναι προσευχή.»

 

 

  Μητροπολίτης Φθιώτιδας: Νομίζω θα γίνει ότι έλεγε ο Γέροντας Παΐσιος.(video)

Μητροπολίτης Φθιώτιδας: Νομίζω θα γίνει ότι έλεγε ο Γέροντας Παΐσιος.(video)

 

 

 

  Σημείωση Συγγραφέως » B” Φάση γεγονότων»




Νικολάου Α. Ζουρνατζογλου Επισμηναγού ε.α.




Αποσπάσματα απο το βιβλίο Μαρτυρίες Προσκυνητών Α΄Τόμος 7η έκδοση


450
451

  agiotokos -kappadokia.gr





 

 

 

Η προφητεία του Οσίου Παϊσίου για την Γαλλία…



..είναι πιο επίκαιρη από ποτέ…
Άσ” τους αυτούς, που μαζεύουν τους Μουσουλμάνους και τους χτίζουν τζαμιά. Αργότερα, θα καταλάβουν τι συμβαίνει και τότε θα είναι οι πρώτοι που θα πάρουν μέτρα εναντίον τους. Θα δείτε τι θα κάνουν.
 

Απόσπασμα από το Βιβλίο Μαρτυρίες Προσκυνητών Γέροντας Παισιος ο Αγιορείτης 1924-1994 ,
Τόμος Β / 2η  έκδοση, σελίδα 365,
του Νικολάου Α. Ζουρνατζογλου
Επισμηναγού ε.α.

 

 

 

 Γέροντας Παΐσιος: Ο άνθρωπος, όταν εγκαταλείπεται από την Χάρη, γίνεται χειρότερος από τον διάβολο


Γέροντας Παΐσιος: Ο άνθρωπος, όταν εγκαταλείπεται από την Χάρη, γίνεται χειρότερος από τον διάβολο Πολύς δαιμονισμός υπάρχει σήμερα στον κόσμο
Ο διάβολος αλωνίζει, γιατί οι σημερινοί άνθρωποι του έχουν δώσει πολλά δικαιώματα και δέχονται δαιμονικές επιδράσεις φοβερές.

 

 

 

Γέροντας Παΐσιος: «οἱ Γάλλοι δὲν θὰ βροῦν ἀνάπαυση»





Στὴν Γαλλία, παρ' ὅλο ποὺ εἶναι κράτος προοδευμένο -δὲν εἶναι ὑπανάπτυκτο-, τελευταία* ὀγδόντα χιλιάδες ἔγιναν Μουσουλμάνοι. Γιατί; Γιατί ἔχουν κάνει τὴν ἁμαρτία μόδα. Βλέπεις ὅμως, ἐλέγχονται καὶ θέλησαν νὰ ἀναπαύσουν τὴν συνείδησή τους. Καὶ ὅπως οἱ Ἀρχαῖοι Ἕλληνες, γιὰ νὰ δικαιολογοῦν τὰ πάθη τους, εἶχαν βρεῖ τοὺς δώδεκα θεούς, ἔτσι καὶ αὐτοὶ ἔψαξαν νὰ βροῦν μία θρησκεία ποὺ νὰ δικαιολογεῖ τὰ πάθη τους, γιὰ νὰ τοὺς ἀναπαύση σ' αὐτὸ τὸ θέμα. Ὁ Μουσουλμανισμὸς κατὰ κάποιο τρόπο τοὺς ἐξυπηρετεῖ. Ἐπιτρέπει νὰ πάρουν ὅσες γυναῖκες θέλουν, ὑπόσχεται στὴν ἄλλη ζωὴ ἕνα βουνὸ πιλάφι, μία λίμνη γιαούρτι, ἕνα ποτάμι μέλι! Καὶ ὅσες ἁμαρτίες καὶ νὰ ἔχουν, ἅμα τοὺς λούσουν μὲ ζεστὸ νερό, ὅταν πεθάνουν, καθαρίζονται! Πᾶνε στὸν Ἀλλὰχ καθαροί! Τί ἄλλο θέλουν; Ὅλα βολικά! Ἀλλὰ οἱ Γάλλοι δὲν θὰ βροῦν ἀνάπαυση. Πᾶνε νὰ ἀναπαυθοῦν, ἀλλὰ δὲν θὰ ἀναπαυθοῦν, γιατί τὰ πάθη δὲν δικαιολογοῦνται. 


Ὁτιδήποτε καὶ ἂν κάνουν οἱ ἄνθρωποι, καὶ ἀναίσθητοι νὰ εἶναι, πάλι ἀνάπαυση δὲν βρίσκουν, πᾶνε νὰ δικαιολογήσουν τὰ ἀδικαιολόγητα, ἀλλὰ ἐσωτερικὰ βασανίζονται, εἶναι ἀγριεμένοι. Γι' αὐτὸ ζητοῦν ψυχαγωγίες, τρέχουν στὰ νταούλια, μεθοῦν, βλέπουν...


τηλεόραση. Χαζεύουν δηλαδή, γιὰ νὰ ξεχνιοῦνται, γιατί ἐλέγχονται. Καὶ ὅταν κοιμοῦνται, λὲς ὅτι ἡσυχάζουν; Ὑπάρχει συνείδηση, βλέπεις. Ἡ πρώτη Ἁγία Γραφὴ ποὺ ἔδωσε ὁ Θεὸς στοὺς Πρωτοπλάστους εἶναι ἡ συνείδηση, καὶ ἐμεῖς τὴν ξεσηκώνουμε φωτοτυπία τώρα ἀπὸ τοὺς γονεῖς μας. Ὅσο καὶ ἂν τὴν καταπατήση κανεὶς τὴν συνείδησή του, πάλι μέσα τοῦ ἐλέγχεται. Γι' αὐτὸ λένε: «Τὸν τρώει τὸ σαράκι». Ναί, δὲν ὑπάρχει γλυκύτερο πράγμα ἀπὸ τὸ νὰ ἔχη κανεὶς ἀναπαυμένη τὴν συνείδησή του. Φτερὰ νιώθει μέσα του, πετάει. 


* Εἰπώθηκε τὸν Νοέμβριο τοῦ 1988


Ἀπὸ τὸ βιβλίο: «Μὲ πόνο καὶ ἀγάπη γιὰ τὸν σύγχρονο ἄνθρωπο», Γέροντος Παϊσίου Ἁγιορείτου, Λόγοι Α΄ 



"Η πλήρης ανάθεση της ζωής μας στο Θεό, είναι μια λύτρωση από την ανασφάλεια που φέρνει η πίστη στο εγώ, και μας κάνει να χαρούμε τον παράδεισο από αυτή τη ζωή"


  Άγιος Παΐσιος





TI EIXE ΔΕΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ 

του Θεόφραστου Ανδρεόπουλου

To προχθεσινό μακελειό στην Γαλλία το είχε δει ότι θα έρθει 30 χρόνια πριν ο Άγιος Παϊσιος όταν είπε επί λέξη «Ας τους αυτούς, που μαζεύουν τους Μουσουλμάνους και χτίζουν τζαμιά. Αργότερα, θα καταλάβουν τι συμβαίνει και τότε θα είναι οι πρώτοι που θα πάρουν μέτρα εναντίον τους. Θα δείτε τι θα κάνουν».



Από χθες όλοι οι Δυτικοί που εκθείαζαν την πολυπολιτισμικότητα και την αθρόα εισροή λαθρομεταναστών μουσουλμάνων άλλαξαν "ρότα" και μιλούν έντονα και αποφασιστικά για αύξηση των μέτρων ασφαλείας και έλεγχο των συνορων, πράγματα αυτονόητα που όποιος τα ανέφερε πριν χαρακτηρίζονταν αυτομάτως ως... "ρατσιστής".



Τα λόγια του Άγιου καταγράφτηκαν στις «Μαρτυρίες Προσκυνητών», στον Τόμο Β', σελίδα 365. 



Tζαμί έχει παρθεί απόφαση να χτιστεί και εδώ στο κέντρο της Αθήνας, και συγκεκριμένα στον Βοτανικό. Μια απόφαση που από μόνη της προκαλεί πολλά προβλήματα στο κέντρο της Αθήνας, σε μια κατεξοχήν Ορθόδοξη χώρα.



Ο Άγιος Παϊσιος έβλεπε αυτά που οι Έλληνες πολιτικοί δεν θέλουν να βλέπουν.



Ο ίδιος ο σοσιαλιστής Γάλλος πρόεδρος Φ.Ολάντ χθες είπε στο διάγγελμά του προς τον γαλλικό λαό: «Πρόκειται για μία πρωτοφανή τρομοκρατική επίθεση κατά του Παρισιού. Θα χρησιμοποιήσουμε όλες τις δυνάμεις μας για να εξουδετερώσουμε τους τρομοκράτες. Θα διασφαλίσουμε να μην ξαναγίνει τέτοια τρομοκρατική επίθεση. Η πιο σημαντική απόφαση που χρειάστηκε να πάρω ήταν να κλείσω τα σύνορα. Ποιοι είναι αυτοί οι εγκληματίες; Αυτοί οι τρομοκράτες; Αυτό που θέλουν είναι να μας φοβίσουν. Γιατί να έχουμε φόβο; Θα ενεργοποιήσουμε όλες μας τις δυνάμεις. Ζήτω η δημοκρατία, ζήτω η Γαλλία».



Ο Άγιος όμως είχε δει από πριν που θα μας οδηγούσαν αυτές οι πολιτικές "ανεκτικότητας" εις βάρος των γηγενών ευρωπαϊκών λαών. 



Η προόρρηση του Αγίου επιβεβαιώθηκε, όλοι είδαν και κατάλαβαν τι συμβαίνει. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε, προκλήθηκε αντίδραση και θα δοθεί με τον έναν ή τον άλλον τρόπο λύση.



Το ζήτημα είναι τι επιπτώσεις θα έχει αυτή η λύση στην καθημερινότητα των πολιτών. 
 defencenet.gr
Όσιος Πα'ί'σιος
« Τα παιδιά πρέπει από το δημοτικό σχολείο να έχουν πνευματικό. »





Γιατί η Εξομολόγηση Σώζει; (Αγίου Παϊσίου του Αγιορείτου)


(Από το βιβλίο: «ΒΙΟΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ, ΜΕ ΝΟΥΘΕΣΙΕΣ, ΠΑΡΑΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ», Τόμος Β΄)


- Γέροντα, στα πρώτα χρόνια του Χριστιανισμού οι Χριστιανοί έκαναν δημόσια εξομολόγηση. Βοηθάει αυτό;

- Άλλα τα πρώτα χρόνια του Χριστιανισμού και άλλα τώρα. Σήμερα αυτό δεν βοηθάει.

- Γιατί, Γέροντα; Τότε είχαν πιο πολύ ζήλο;

- Και πιο πολύ ζήλο είχαν και δεν είχαν αυτά που έχουν σήμερα οι άνθρωποι. Τώρα βλέπεις, τα ανδρόγυνα χωρίζουν στα καλά καθούμενα, δεν είναι όπως παλιά.

Έχουν απομακρυνθεί οι άνθρωποι από το Μυστήριο της εξομολογήσεως, γι’ αυτό και πνίγονται από τους λογισμούς και τα πάθη. Πόσοι έρχονται και ζητούν να τους βοηθήσω σε κάποιο πρόβλημά τους, και ούτε εξομολογούνται ούτε εκκλησιάζονται! «Εκκλησιάζεσαι καθόλου;», τους ρωτάω. «Όχι», μου λένε. «Εξομολογήθηκες καμιά φορά;».

«Όχι. Ήρθα να με κάνεις καλά».

«Μα πώς; Πρέπει να μετανοήσεις για τα σφάλματά σου, να εξομολογείσαι, να εκκλησιάζεσαι, να κοινωνάς όταν έχεις ευλογία από τον πνευματικό σου, και εγώ θα κάνω προσευχή να γίνεις καλά. Ξεχνάς ότι υπάρχει και άλλη ζωή και πρέπει να ετοιμασθούμε για εκεί;».

«Κοίταξε, πάτερ, αυτά που λες, εκκλησίες, άλλη ζωή κ.λπ., εμένα δεν με απασχολούν. Αυτά είναι παραμύθια. Έχω πάει σε μάγους, σε μέντιουμ και δεν μπόρεσαν να με κάνουν καλά. Έμαθα ότι εσύ μπορείς να με κάνεις καλά».

Άντε τώρα! Τους μιλάς για εξομολόγηση, για την μέλλουσα ζωή, και σου λένε «αυτά είναι παραμύθια», και από την άλλη μεριά: «Βοήθησέ με, παίρνω χάπια».

Εμ πώς, με μαγικό τρόπο θα γίνουν καλά;

Και βλέπεις, πολλοί, ενώ έχουν προβλήματα που τα προκάλεσαν οι αμαρτίες τους, δεν πηγαίνουν στον πνευματικό που μπορεί να τους βοηθήσει θετικά, αλλά καταλήγουν να εξομολογούνται στους ψυχολόγους. Λένε το ιστορικό τους, τους συμβουλεύονται για τα προβλήματά τους και, αν έχουν να περάσουν ένα ποτάμι, τους ρίχνουν μέσα και ή πνίγονται ή βγαίνουν, αλλά πού βγαίνουν… Ενώ, αν πάνε να εξομολογηθούν στον πνευματικό, θα περάσουν στην άλλη όχθη από την γέφυρα άνετα, γιατί με το Μυστήριο της εξομολογήσεως ενεργεί η Χάρις του Θεού και λυτρώνονται.

- Γέροντα, μερικοί λένε: «Δεν βρίσκουμε καλούς πνευματικούς, γι’ αυτό δεν πάμε να εξομολογηθούμε».

- Αυτά είναι δικαιολογίες. Κάθε πνευματικός έχει Θεία εξουσία, εφόσον φοράει πετραχήλι. Τελεί το Μυστήριο, έχει την Θεία Χάρη και, όταν διαβάσει την συγχωρητική ευχή, ο Θεός σβήνει όλες τις αμαρτίες τις οποίες εξομολογηθήκαμε με ειλικρινή μετάνοια. Από μας εξαρτάται πόσο θα βοηθηθούμε από το Μυστήριο της εξομολογήσεως. Ήρθε εκεί στο καλύβι μια φορά κάποιος που είχε ψυχολογικά προβλήματα, με τον λογισμό ότι έχω διορατικό χάρισμα και θα μπορούσα να τον βοηθήσω.

«Τι προβλέπεις, μου λέει, για μένα;».

«Να βρεις, του λέω, έναν πνευματικό να εξομολογείσαι, για να κοιμάσαι σαν το πουλάκι και να μην παίρνεις χάπια».

«Δεν υπάρχουν, μου λέει, σήμερα καλοί πνευματικοί. Παλιά υπήρχαν».

Έρχονται με καλό λογισμό, ότι θα βοηθηθούν, αλλά δεν δέχονται αυτό που τους λες, και κρίμα στα ναύλα.

Βλέπω όμως και μια καινούργια τέχνη του διαβόλου. Βάζει στους ανθρώπους τον λογισμό ότι, αν κάνουν κάποιο τάμα και το εκπληρώσουν, αν πάνε και κανένα προσκύνημα, είναι εντάξει πνευματικά. Και βλέπεις πολλούς να πηγαίνουν με λαμπάδες και με τάματα στα μοναστήρια, στα προσκυνήματα, να τα κρεμάνε εκεί, να κάνουν και μεγάλους σταυρούς, να κλαίνε και λιγάκι, και να αρκούνται σ’ αυτά. Δεν μετανοούν, δεν εξομολογούνται, δεν διορθώνονται, και χαίρεται το ταγκαλάκι (ο διάβολος).

- Γέροντα, ένας άνθρωπος που δεν εξομολογείται μπορεί να είναι εσωτερικά αναπαυμένος;

- Πώς να είναι αναπαυμένος; Για να νιώσει κανείς ανάπαυση, πρέπει να πετάξει τα μπάζα από μέσα του. Αυτό θα γίνει με την εξομολόγηση. Ανοίγοντας ο άνθρωπος την καρδιά του στον πνευματικό και λέγοντας τα σφάλματά του, ταπεινώνεται, και έτσι ανοίγει την πύλη του Ουρανού, έρχεται πλούσια η Χάρις του Θεού και ελευθερώνεται.

Πριν από την εξομολόγηση στην κορυφή του υπάρχει ομίχλη, βλέπει θαμπά και δικαιολογεί τα σφάλματά του. Γιατί, όταν ο νους του είναι σκοτισμένος από τις αμαρτίες, δεν βλέπει καθαρά. Με την εξομολόγηση κάνει μια «φούουου», φεύγει η ομίχλη και καθαρίζει ο ορίζοντας. Γι’ αυτό, όσους έρχονται να συζητήσουμε ένα θέμα ή να μου ζητήσουν μια συμβουλή κ.λπ., αν δεν έχουν εξομολογηθεί ποτέ, τους στέλνω πρώτα να εξομολογηθούν και μετά να έρθουν να μιλήσουμε.

Μερικοί μου λένε: «Γέροντα, αφού εσύ μπορείς να καταλάβεις τι πρέπει να κάνω γι’ αυτό το θέμα, πες μου».

«Και να καταλάβω εγώ τι πρέπει να κάνεις, τους λέω, δεν θα καταλάβεις εσύ τι θα σου πω. Γι’ αυτό πήγαινε πρώτα να εξομολογηθείς και ύστερα έλα να συζητήσουμε».

Γιατί, πώς να επικοινωνήσεις και να συνεννοηθείς με έναν άνθρωπο, όταν βρίσκεται σε άλλη συχνότητα;

Με την εξομολόγηση πετάει ο άνθρωπος από μέσα του ό,τι άχρηστο έχει και καρποφορεί πνευματικά. Μια μέρα έσκαβα τον κήπο μου, για να φυτέψω λίγες ντοματιές. Εκείνη την ώρα ήρθε κάποιος και μου λέει: «Τι κάνεις, Γέροντα;».

«Τι να κάνω; του λέω, εξομολογώ τον κήπο μου».

«Καλά, Γέροντα, μου λέει, χρειάζεται και ο κήπος εξομολόγηση;».

«Ασφαλώς χρειάζεται. Έχω διαπιστώσει πως, όταν τον εξομολογώ, βγάζω δηλαδή έξω πέτρες, αγριάδες, αγκάθια κ.λπ., τότε βγάζει επίσημα κηπευτικά, αλλιώς οι ντομάτες γίνονται κιτρινιάρικες, καχεκτικές!»…
- Γέροντα, όταν στον αγώνα μου έχω πτώσεις, πανικοβάλλομαι.

- Μη φοβάσαι. Αγώνας είναι και θα έχουμε και τραύματα. Με την εξομολόγηση αυτά θεραπεύονται. Βλέπεις, οι στρατιώτες στον πόλεμο, όταν τραυματίζονται επάνω στην μάχη, τρέχουν αμέσως στον γιατρό, δένουν το τραύμα τους και συνεχίζουν να πολεμούν φιλότιμα. Εν τω μεταξύ αποκτούν και πείρα από τον τραυματισμό και προφυλάγονται καλύτερα, ώστε να μην ξανατραυματισθούν.
Έτσι και εμείς, όταν τραυματιζόμαστε πάνω στον αγώνα μας, δεν πρέπει να δειλιάζουμε, αλλά να τρέχουμε στον γιατρό – στον πνευματικό –, να του δείχνουμε το τραύμα μας, να θεραπευόμαστε πνευματικά, και πάλι να συνεχίζουμε «τον καλόν αγώνα». Κακό είναι, όταν δεν ψάχνουμε να βρούμε τους φοβερούς εχθρούς της ψυχής, τα πάθη, και δεν αγωνιζόμαστε για να τους εξοντώσουμε.

- Γέροντα, μερικοί από φιλότιμο δεν πάνε να εξομολογηθούν. «Αφού μπορεί να ξανακάνω το ίδιο σφάλμα, λένε, για ποιο λόγο να πάω να το εξομολογηθώ; για να κοροϊδεύω τον παπά;».

- Αυτό δεν είναι σωστό! Είναι σαν να λέει ένας στρατιώτης, όταν τραυματίζεται: «Αφού ο πόλεμος δεν τέλειωσε και μπορεί πάλι να τραυματισθώ, γιατί να δέσω το τραύμα μου;». Αλλά, αν δεν το δέσει, θα πάθει αιμορραγία και θα πεθάνει. Μπορεί από φιλότιμο να μην πηγαίνουν να εξομολογηθούν, τελικά όμως αχρηστεύονται. Ο διάβολος, βλέπεις, εκμεταλλεύεται και τα χαρίσματα (π.χ. το φιλότιμο). Αν δεν καθαρίζουμε με την εξομολόγηση την ψυχή μας, όταν πέφτουμε και λερωνόμαστε, σκεπτόμενοι ότι πάλι θα πέσουμε και θα λερωθούμε, προσθέτουμε λάσπες πάνω στις παλιές λάσπες και είναι δύσκολο μετά να καθαρίσουν.

 https://sites.google.com/site/orthodoxy1054







TI EIXE ΔΕΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ
17:18
15/11/2015

191

6

5
Google +

1
του Θεόφραστου Ανδρεόπουλου
To προχθεσινό μακελειό στην Γαλλία το είχε δει ότι θα έρθει 30 χρόνια πριν ο Άγιος Παϊσιος όταν είπε επί λέξη «Ας τους αυτούς, που μαζεύουν τους Μουσουλμάνους και χτίζουν τζαμιά. Αργότερα, θα καταλάβουν τι συμβαίνει και τότε θα είναι οι πρώτοι που θα πάρουν μέτρα εναντίον τους. Θα δείτε τι θα κάνουν».
Από χθες όλοι οι Δυτικοί που εκθείαζαν την πολυπολιτισμικότητα και την αθρόα εισροή λαθρομεταναστών μουσουλμάνων άλλαξαν "ρότα" και μιλούν έντονα και αποφασιστικά για αύξηση των μέτρων ασφαλείας και έλεγχο των συνορων, πράγματα αυτονόητα που όποιος τα ανέφερε πριν χαρακτηρίζονταν αυτομάτως ως... "ρατσιστής".
Τα λόγια του Άγιου καταγράφτηκαν στις «Μαρτυρίες Προσκυνητών», στον Τόμο Β', σελίδα 365. 
Tζαμί έχει παρθεί απόφαση να χτιστεί και εδώ στο κέντρο της Αθήνας, και συγκεκριμένα στον Βοτανικό. Μια απόφαση που από μόνη της προκαλεί πολλά προβλήματα στο κέντρο της Αθήνας, σε μια κατεξοχήν Ορθόδοξη χώρα.
Ο Άγιος Παϊσιος έβλεπε αυτά που οι Έλληνες πολιτικοί δεν θέλουν να βλέπουν.
Ο ίδιος ο σοσιαλιστής Γάλλος πρόεδρος Φ.Ολάντ χθες είπε στο διάγγελμά του προς τον γαλλικό λαό: «Πρόκειται για μία πρωτοφανή τρομοκρατική επίθεση κατά του Παρισιού. Θα χρησιμοποιήσουμε όλες τις δυνάμεις μας για να εξουδετερώσουμε τους τρομοκράτες. Θα διασφαλίσουμε να μην ξαναγίνει τέτοια τρομοκρατική επίθεση. Η πιο σημαντική απόφαση που χρειάστηκε να πάρω ήταν να κλείσω τα σύνορα. Ποιοι είναι αυτοί οι εγκληματίες; Αυτοί οι τρομοκράτες; Αυτό που θέλουν είναι να μας φοβίσουν. Γιατί να έχουμε φόβο; Θα ενεργοποιήσουμε όλες μας τις δυνάμεις. Ζήτω η δημοκρατία, ζήτω η Γαλλία».
Ο Άγιος όμως είχε δει από πριν που θα μας οδηγούσαν αυτές οι πολιτικές "ανεκτικότητας" εις βάρος των γηγενών ευρωπαϊκών λαών. 
Η προρρήση του Αγίου επιβεβαιώθηκε, όλοι είδαν και κατάλαβαν τι συμβαίνει. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε, προκλήθηκε αντίδραση και θα δοθεί με τον έναν ή τον άλλον τρόπο λύση.
Το ζήτημα είναι τι επιπτώσεις θα έχει αυτή η λύση στην καθημερινότητα των πολιτών. 
- See more at: http://www.defencenet.gr/defence/20151115/religion/%CE%BF%CF%81%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CE%BE%CE%B9%CE%B1/%CE%AC%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%90%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%8C-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%AF-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%87%CF%84%CE%AF%CE%B6%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%84%CE%B6%CE%B1%CE%BC%CE%B9%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82#sthash.gQrCFQoZ.dpuf
TI EIXE ΔΕΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ
17:18
15/11/2015

191

6

5
Google +

1
του Θεόφραστου Ανδρεόπουλου
To προχθεσινό μακελειό στην Γαλλία το είχε δει ότι θα έρθει 30 χρόνια πριν ο Άγιος Παϊσιος όταν είπε επί λέξη «Ας τους αυτούς, που μαζεύουν τους Μουσουλμάνους και χτίζουν τζαμιά. Αργότερα, θα καταλάβουν τι συμβαίνει και τότε θα είναι οι πρώτοι που θα πάρουν μέτρα εναντίον τους. Θα δείτε τι θα κάνουν».
Από χθες όλοι οι Δυτικοί που εκθείαζαν την πολυπολιτισμικότητα και την αθρόα εισροή λαθρομεταναστών μουσουλμάνων άλλαξαν "ρότα" και μιλούν έντονα και αποφασιστικά για αύξηση των μέτρων ασφαλείας και έλεγχο των συνορων, πράγματα αυτονόητα που όποιος τα ανέφερε πριν χαρακτηρίζονταν αυτομάτως ως... "ρατσιστής".
Τα λόγια του Άγιου καταγράφτηκαν στις «Μαρτυρίες Προσκυνητών», στον Τόμο Β', σελίδα 365. 
Tζαμί έχει παρθεί απόφαση να χτιστεί και εδώ στο κέντρο της Αθήνας, και συγκεκριμένα στον Βοτανικό. Μια απόφαση που από μόνη της προκαλεί πολλά προβλήματα στο κέντρο της Αθήνας, σε μια κατεξοχήν Ορθόδοξη χώρα.
Ο Άγιος Παϊσιος έβλεπε αυτά που οι Έλληνες πολιτικοί δεν θέλουν να βλέπουν.
Ο ίδιος ο σοσιαλιστής Γάλλος πρόεδρος Φ.Ολάντ χθες είπε στο διάγγελμά του προς τον γαλλικό λαό: «Πρόκειται για μία πρωτοφανή τρομοκρατική επίθεση κατά του Παρισιού. Θα χρησιμοποιήσουμε όλες τις δυνάμεις μας για να εξουδετερώσουμε τους τρομοκράτες. Θα διασφαλίσουμε να μην ξαναγίνει τέτοια τρομοκρατική επίθεση. Η πιο σημαντική απόφαση που χρειάστηκε να πάρω ήταν να κλείσω τα σύνορα. Ποιοι είναι αυτοί οι εγκληματίες; Αυτοί οι τρομοκράτες; Αυτό που θέλουν είναι να μας φοβίσουν. Γιατί να έχουμε φόβο; Θα ενεργοποιήσουμε όλες μας τις δυνάμεις. Ζήτω η δημοκρατία, ζήτω η Γαλλία».
Ο Άγιος όμως είχε δει από πριν που θα μας οδηγούσαν αυτές οι πολιτικές "ανεκτικότητας" εις βάρος των γηγενών ευρωπαϊκών λαών. 
Η προρρήση του Αγίου επιβεβαιώθηκε, όλοι είδαν και κατάλαβαν τι συμβαίνει. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε, προκλήθηκε αντίδραση και θα δοθεί με τον έναν ή τον άλλον τρόπο λύση.
Το ζήτημα είναι τι επιπτώσεις θα έχει αυτή η λύση στην καθημερινότητα των πολιτών. 
- See more at: http://www.defencenet.gr/defence/20151115/religion/%CE%BF%CF%81%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CE%BE%CE%B9%CE%B1/%CE%AC%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%90%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%8C-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%AF-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%87%CF%84%CE%AF%CE%B6%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%84%CE%B6%CE%B1%CE%BC%CE%B9%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82#sthash.gQrCFQoZ.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου