Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015

Σημαιοφορίδης Δημήτριος, υπάλληλος ΔΕΗ  Πτολεμαΐδα


Ένας άλλος επισκέπτης, με αφορμή τις τότε απειλές του Οζάλ, ότι δηλαδή οι Έλληνες θα «βλαστημούσαν τη μέρα που γεννήθηκαν», πήρε τον λόγο και ρώτησε σχετικά τον Γέροντα. Και ο Γέροντας είπε: «Δεν θα γίνει τίποτα. Και όλα αυτά που κάνουν οι Τούρκοι σε βάρος μας θα γυρίσουν εναντίον τους.»                                                                Το καλοκαίρι του 1993 ο Γέροντας μεταξύ άλλων μας είπε: « Εδώ που κάθεστε εσείς, ήρθε πριν από καιρό ένας δικός μας – διπλωμάτης ήταν – μ’ έναν φίλο του αξιωματούχο, Αμερικάνο νομίζω. Μου είπε λοιπόν, ο ξένος, ότι οι μουσουλμάνοι στην Θράκη καταπιέζονται. «Πες μου», του λέω, «γιατί εγώ δεν έμαθα γράμματα. Πόσοι Έλληνες έμειναν στην Κωνσταντινούπολη πριν τον διωγμό και πόσοι είναι σήμερα; Πόσοι μουσουλμάνοι, τον καιρό εκείνο, ήσαν στην Θράκη και πόσοι είναι σήμερα;» «Δεν ξέρω από αυτά», μου λέει, «Θα σου πω εγώ λοιπόν», του λέω.       «Οι Έλληνες στην Πόλη ήταν 200.000 και σήμερα δεν είναι ούτε 2.000. οι Μουσουλμάνοι ήταν 30.000 και σήμερα είναι πάνω από 100.000. Πες μου τώρα ποιοι καταπιέζονται και που; Ποιοι και που περνάνε καλά; Δηλαδή, κατάλαβες τώρα ότι μού είπες τα πράγματα ανάποδα; Έτσι σας τα μαθαίνουν;» Και λέω και του δικού μας: «Εσείς δεν τους λέτε τίποτε να μαθαίνουν;» Δυστυχώς οι ξένοι δεν ξέρουν. Τουλάχιστον, εκείνος δεν ήξερε, Όμως οι ξένοι είναι εκείνοι που θα μας βοηθήσουν τελικά. Θα μάθουν την αλήθεια και θα μας βοηθήσουν.                                             Θα πουν: «Φτάνει πια μ’ αυτούς!» (τους Τούρκους). (σελ. 349 – 350)
Τον ρώτησα κάποια στιγμή για την ΕΟΚ. Απάντησε: « Τώρα όσο για την ΕΟΚ, ενοποίηση δεν θα γίνει ούτε με οξυγονοκόλληση! Δεν θα θελήσουν οι δυνάμεις – Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία – να ενωθούν, επειδή έχουνε παλιούς λογαριασμούς. Και, άλλος λόγος είναι ότι δεν γίνεται συνεταίρος ο πλούσιος με τον φτωχό.» (σελ. 372)
 http://paterpaisios.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου