Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Η Θεία και η ανθρώπινη δικαιοσύνη

- Γέροντα, τί είναι Θεία δικαιοσύνη;
- Θεία  δικαιοσύνη  είναι  νά  κάνης  αυτό  πού  άναπαύει  τον  άλλον.  Αν  έχης  λ.χ.  νά
μοιρασθής κάτι  με κάποιον άλλον, νά του δώσης όχι το μισό άπό αυτό πού έχεις, αλλά όσο
θέλει εκείνος. Νά του πης: Πόσα θέλεις; δυόμισι; τρία; πάρ’ τα. Νά δίνης τά καλά και νά
κρατάς  τά  σάπια.  Νά  δίνης  τά  περισσότερα  και  νά  κρατάς  τά  λιγωτερα.  Νά,  πες  πώς  μας
φέρνει  τώρα  μιά  αδελφή  δέκα  δαμάσκηνα.  Αν  εγώ  άπό  λαιμαργία φάω τά  οκτώ  καί  σου
αφήσω τά δύο, θά σε αδικήσω. Αν πώ: αφού είμαστε δύο, θά φάω τά πέντε καί θά σου
αφήσω τά άλλα πέντε, τότε έχω τήν ανθρώπινη δικαιοσύνη. Αν όμως δω ότι σου αρέσουν
τά δαμάσκηνα και φάω μόνον ένα καί σου πώ: κάνε αγάπη νά φας εσύ τά υπόλοιπα, γιατί
εμένα  δεν  μου  πολυαρέσουν,  άλλα  μέ  πειράζουν  καί  στά  έντερα,  τότε  έχω τήν  θεία
δικαιοσύνη.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου