Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020

Οἱ ἄνθρωποι ποὺ ἔχουν λεπτὴ ψυχή, πολὺ φιλότιμο καὶ εἶναι εὐαίσθητοι, χρειάζεται νὰπροσέξουν, γιατὶ βάζει καὶ ὁ διάβολος τὴν οὐρά του καὶ τοὺς κάνει πιὸ εὐαίσθητους, καὶ μπορεῖ νὰ φθάσουν στὴν μελαγχολία ἢ ἀκόμη –Θεὸς φυλάξοι –καὶ στὴν αὐτοκτονία. Ὁ διάβολος, ἐνῶ ἐμᾶς τοὺς ἀνθρώπους μᾶς βάζει νὰ πηγαίνουμε κόντρα στὸν πλησίον μας καὶ νὰ μαλώνουμε, ὁ ἴδιος ποτὲ δὲν πάει κόντρα. Τὸν ἀμελῆ τὸν κάνει πιὸ ἀμελῆ· τὸν ἀναπαύει μὲ τὸν λογισμό: «Τὸ κεφάλι σου πονάει, εἶσαι ἀδιάθετος· δὲν πειράζει καὶ ἂν δὲν σηκωθῆς γιὰ προσευχή». Τὸν εὐλαβῆ τὸν κάνει πιὸ εὐλαβῆ, γιὰ νὰ τὸν ρίξη στὴν ὑπερηφάνεια, ἢ τὸν σπρώχνει νὰ ἀγωνισθῆ περισσότερο ἀπὸ τὶς δυνάμεις του, ὥστε νὰ ἀποκάμη καὶ νὰ ἀφήση μετὰ ὅλα τὰ πνευματικά του ὅπλα καὶ νὰ παραδοθῆ ὁ πρώην πολὺ ἀγωνιστής. Τὸν σκληρόκαρδο τὸν κάνει πιὸ σκληρόκαρδο, τὸν εὐαίσθητο ὑπερευαίσθητο.Καὶ βλέπεις πόσοι ἄνθρωποι, ἄλλοι γιατὶ ἔχουν κάποια εὐαισθησία καὶ ἄλλοι γιατὶ ἔχουν κλονισθῆ τὰ νεῦρα τους, ταλαιπωροῦνται μὲ ἀυπνίες καὶ παίρνουν χάπια ἢ βασανίζονται καὶ χαραμίζονται στὰ νοσοκομεῖα. Σπάνια νὰ δῆς σήμερα ἄνθρωπο ἰσορροπημένο. Ἔγιναν μπαταρίες οἱ ἄνθρωποι. Οἱ περισσότεροι εἶναι σὰν νὰ ἔχουν ἠλεκτρισμό. Ὅσοι μάλιστα δὲν ἐξομολογοῦνται, δέχονται ἐπιδράσεις δαιμονικές· ἔχουν ἕναν δαιμονικὸ μαγνητισμό, γιατὶ ὁ διάβολος ἔχει ἐξουσία ἐπάνω τους. Λίγοι ἄνθρωποι, εἴτε ἀγόρια εἴτε κοπέλες εἴτε ἡλικιωμένοι εἶναι, ἔχουν ἕνα βλέμμα γαλήνιο. Δαιμονισμός! Ξέρεις τί θὰ πῆ δαιμονισμός; Νὰ μὴν μπορῆς νὰ συνεννοηθῆς μὲ τὸν κόσμο.
Ἁγ. Παϊσίου Ἁγιορείτου: ΛΟΓΟΙ Β’ «Πνευματικὴ Ἀφύπνιση» -64-


Ὁ Θεὸς εἶναι καλός·
θέλει ὅλοι νὰ σωθοῦμε. Ἂν ἦταν νὰ σωθοῦν μόνο λίγοι, τότε γιατί σταυρώθηκε ὁ Χριστός; Δὲν εἶναι στενὴ ἡπύλη τοῦ Παραδείσου. Χωράειὅλους τοὺς ἀνθρώπους ποὺ σκύβουν ταπεινὰ καὶ δὲν εἶναι φουσκωμένοι ἀπὸ ὑπερηφάνεια, ἀρκεῖ νὰ μετανοήσουν, νὰ δώσουν δηλαδὴ τὸ φορτίο τῶν ἁμαρτιῶν τους στὸν Χριστό, καὶ τότε χωροῦν νὰ περάσουν εὔκολα ἀπὸ τὴν πύλη. Ἔπειτα, ἔχουμε καὶ τὸ δικαιολογητικὸ ὅτι εἴμαστε χωματένιοι· δὲν εἴμαστε μόνον πνεῦμα ὅπως οἱ Ἄγγελοι. Εἴμαστε ὅμως ἀδικαιολόγητοι, ὅταν δὲν μετανοοῦμε καὶ δὲν πλησιάζουμε τὸν Σωτήρα μας ταπεινά. Ὁ ληστὴς στὸν σταυρὸ ἕνα «εὐλόγησον» εἶπε καὶ σώθηκε11. Ἡσωτηρία τοῦ ἀνθρώπου ἐξαρτᾶται ἀπὸ τὸ δευτερόλεπτο, ὄχι ἀπὸ τὸ λεπτό. Ὁ ἄνθρωπος μὲ ἕναν ταπεινὸ λογισμὸ σώζεται, ἐνῶ, ἂν φέρη ἕναν ὑπερήφανο λογισμό, τὰ χάνει ὅλα.Ἀπὸ φιλότιμο καὶ μόνον πρέπει νὰ σωθοῦμε. Δὲν ὑπάρχει μεγαλύτερος πόνος γιὰ τὸν Θεὸ ἀπὸ τὸ νὰ δῆ τὸν ἄνθρωπο στὴν κόλαση. Νομίζω ὅτι καὶμόνον ἡεὐγνωμοσύνη στὸν Θεὸ γιὰ τὶς πολλές Του εὐλογίες καὶ ἡταπεινὴ συμπεριφορὰ μὲ ἀγάπη πρὸς τὶς εἰκόνες Του, τοὺς συνανθρώπους μας, μὲ λίγο φιλότιμο ἀγώνα, εἶναι ἀρκετά, γιὰ νὰ ἔχουμε ἀναπαυμένη τὴν ψυχή μας καὶσ ̓ αὐτὴν τὴν ζωὴ καὶ στὴν ἄλλη12.

Ἁγ. Παϊσίου Ἁγιορείτου: ΛΟΓΟΙ Β’ «Πνευματικὴ Ἀφύπνιση» -62-


Ἡσωτηρία τῆς ψυχῆς μας
–Γέροντα, ἄλλοι νιώθουν σιγουριὰ ὅτι θὰ σωθοῦν καὶ ἄλλοι ἀμφιβάλλουν. Ποιά εἶναι πιὸ σωστὴ τοποθέτηση;
–Ὁ σκοπὸς εἶναι ὁ ἄνθρωπος νὰ τηρῆ τὶς ἐντολὲς τοῦ Θεοῦ. Ὁ πνευματικὸς ἄνθρωπος πρέπει νὰ φθάση σὲ τέτοια κατάσταση, πού, καὶ ἂν ὁ Θεὸς δὲν τοῦ δώση τὸν Παράδεισο, νὰ μὴν τὸν πειράξη. Πρέπει νὰ καταλάβουμε καλὰ ὅτι σήμερα ζοῦμε, αὔριο μπορεῖ νὰ φύγουμε, καὶ πρέπει νὰ κοιτάξουμε πῶς θὰ πᾶμε κοντὰ στὸν Χριστό. Ὅσοι κατόρθωσαν μὲ τὴν Χάρη τοῦ Θεοῦ νὰ γνωρίσουν τὴν ματαιότητα αὐτῆς τῆς ζωῆς ἔλαβαν τὸ μεγαλύτερο χάρισμα καὶ δὲν εἶναι ἀνάγκη νὰ ἀποκτήσουν τὸ διορατικὸ χάρισμα, γιὰ νὰ προβλέπουν τὰ μέλλοντα, διότι ἀρκετὸ εἶναι κανεὶς νὰ προβλέψη, νὰ μεριμνήση γιὰ τὴν σωτηρία τῆς ψυχῆς του καὶ νὰ λάβη τὰ καλύτερα πνευματικὰ μέτρα, γιὰ νὰ σωθῆ.
Νά, βλέπεις, ὁ Χριστὸς εἶπε: «Ὅσο ἀξίζει μιὰ ψυχή, δὲν ἀξίζει ὁ κόσμος ὅλος». Πόση ἀξία δηλαδὴ ἔχει μιὰ ψυχή! Γι ̓ αὐτὸ ἡ
σωτηρία τῆς ψυχῆς εἶναι μεγάλο πράγμα!
–Δηλαδή, Γέροντα, δὲν πρέπει νὰ ἔχη κανεὶς τὴν ἐλπίδα τῆς σωτηρίας καὶ τὸν φόβο τῆς κολάσεως;
–Ἂν ἔχη τὴν ἐλπίδα τῆς σωτηρίας, δὲν θὰ ἔχη τὸν φόβο τῆς κολάσεως. Καὶ γιὰ νὰ ἔχη ὁ ἄνθρωπος τὴν ἐλπίδα τῆς σωτηρίας, θὰ εἶναι κάπως τακτοποιημένος. Τὸν ἄνθρωπο ποὺ ἀγωνίζεται μὲ φιλότιμο, ὅσο μπορεῖ, καὶ δὲν ἔχει διάθεση νὰ κάνη ἀταξίες, ἀλλὰ πάνω στὸν ἀγώνα του νικιέται–νικάει, νικιέται–νικάει, ὁ Θεὸς δὲν θὰ ὸν ἀφήση. Ἂν ἔχη λίγη διάθεση νὰ μὴ λυπήση τὸν Θεό, θὰ πάη στὸν Παράδεισο «μὲ τὰ παπούτσια». Ὁ φύσει Ἀγαθὸς Θεὸς θὰ τὸν σπρώξη στὸν Παράδεισο σκανδαλωδῶς. Θὰ οἰκονομήση νὰ τὸν πάρη τὴν ὥρα ποὺ βρίσκεται σὲ μετάνοια. Μπορεῖ σὲ ὅλη του τὴν ζωὴ νὰ παλεύη, ἀλλὰ ὁ Θεὸς δὲν θὰ τὸν ἀφήση· θὰ τὸν πάρη στὴν καλύτερη ὥρα.

Ἁγ. Παϊσίου Ἁγιορείτου: ΛΟΓΟΙ Β’ «Πνευματικὴ Ἀφύπνιση» -62-


Το αντίδοτοτης λύπης είναι ηδοξολογία στον Θεό
–Όταν, Γέροντα, βλέπω μέσα μου υπολείμματα απόέ να πάθος, στενοχωριέμαι.
–Πές: «Δόξα σοι οΘεός,που έφυγαντα πολλά!». Αν ήμουν εγώ στην θέση σου,θα έβλεπα τις ολοφάνερες μεγάλες δωρεές του Θεού και «από φυλακής πρωΐας μέχρι νυκτός»θα έλεγατο «δόξα σοι οΘεός».
Αν θέλης ν α ζής παραδεισένια από αυτήν την ζωή, δές κι εσύ τις ευεργεσίες κ αι τις πλούσιες δωρεές που σού δίνει ο θεός και άρχισε το «δόξα σοι οΘεός...

Συνεχίστε την ανάγνωση
 
 
 

Άγιος Παΐσιος: «Όσοι πεθαίνουν παλληκαρίσια, δεν πεθαίνουν»

Ῥωμαίϊκο Ὁδοιπορικό: Ὅσιος Παΐσιος: «Ἂν δὲν ὑπάρχει ἡρωισμός, δὲ γίνεται  τίποτε. Καὶ νὰ ξέρετε, ὁ πιστὸς εἶναι καὶ γενναῖος»

~ Θυμάμαι, στον στρατό το σύνολο είχε έναν κοινό σκοπό. Προσπαθούσα εγώ, αλλά η θυσία υπήρχε και στους άλλους, άσχετα αν πίστευαν ή όχι στην άλλη ζωή. 

Συνέχεια
 
 
 

Κρίσιμες ημέρες " θέλουν έδαφος, υπέδαφος και τις ψυχές μας, αλλά θα πάρουν φωτιά στα μέρη τους"


Θέλουν την Ελλάδα μας μισή της μισής. Τόσα χρόνια φρόντισαν και δούλεψαν τόσοι δαίμονες για αυτό.

Αλλά υπάρχουν οι ΑΓΙΟΙ μας και η ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ που τους χαλνούν  πάντα στο τέλος τον σχεδιασμό να καταπιούν τις ψυχές των Ορθοδόξων Ελλήνων.

( σας συνιστούμε να διαβάσετε το τέλος για να μην αποκάμουμε  εξ αιτίας της θλίψης των ημερών μας που μας πάνε ως πρόβατα επί σφαγής) 

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας


Επειδή γνωρίζουμε τι έρχεται μετά, αν ρωτούσαμε σήμερα τον ΑΓΙΟ ΠΑΙΣΙΟ, πως τα βλέπετε ΓΕΡΟΝΤΑ τα πράγματα, θα μας απαντούσε , όπως τότε απάντησε:

«–Γέροντα, πώς τα βλέπετε τα πράγματα;

–Εσείς πώς τα βλέπετε;

–Εμείς τί να πούμε, Γέροντα; Εσείς να μας λέγατε.

–Η ησυχία που επικρατεί με ανησυχεί. Κάτι ετοιμάζεται. Δεν έχουμε καταλάβει καλά σε τί χρόνια ζούμε ούτε σκεφτόμαστε ότι θα πεθάνουμε. Δεν ξέρω τί θα γίνει, πολύ δύσκολη κατάσταση! Η τύχη του κόσμου κρέμεται από τα χέρια μερικών, αλλά ακόμη ο Θεός κρατά φρένο.» Από το βιβλίο ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΛΟΓΟΙ Β΄: «Πνευματική αφύπνιση», ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ «ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ» ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
«Μη φοβάσθε. Περάσαμε σαν έθνος τόσες μπόρες και δεν χαθήκαμε, και θα φοβηθούμε την θύελλα που πάει να ξεσπάσει; Ούτε και τώρα θα χαθούμε. Ο Θεός μας αγαπά. Ο άνθρωπος έχει μέσα του κρυμμένη δύναμη για ώρα ανάγκης. Θα είναι λίγα τα δύσκολα χρόνια. Μια μπόρα θα είναι».

Αυτά τα λόγια του ΑΓΙΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ πρέπει να σφυρηλατήσουν το ΦΡΟΝΗΜΑ και την ΠΙΣΤΗ μας σε τούτους τους καιρούς διότι είναι πέρα ως πέρα αληθινά.

 Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΨΕΥΤΕΣ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΥ, ΠΟΣΩ ΜΑΛΛΟΝ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ.

η ΠΑΝΑΓΙΑ μας σε πολεμιστές του ΕΠΟΥΣ του 40.
«Και σας λέγω και τούτο ακόμα:
μιά μέρα, η Ελλάς θα γίνει το προσκύνημα όλων τών λαών της οικουμένης».
«1940 ¨Το ακόλουθο επεισόδιο συνέβηκε στόν Καλαμά, τις πρώτες μέρες της ιταλικής εισβολής, όταν ακόμα οι φασίστες νόμιζαν πως τίποτε δεν μπορούσε να σταματήσει την προέλασή τους.
Ένα μικρό μας τμήμα, κατατσακισμένο από την κούρασι, άυπνο μέρες ολόκληρες, είχε μαζευτεί σ’ έναν καλαμώνα της αριστεράς όχθης τού ποταμού γιά νά ξαποστάσει λίγες ώρες.
Οι άνδρες λαγοκοιμόνταν, μα πετάχθηκαν ξαφνικά στο άκουσμα μιας παράξενης, υπερκόσμιας φωνής.
Καί είδαν τότε, μέσα στο σκοτάδι που τους περιτριγύριζε, μιάν αχνή οπτασία, μιά γυναίκα με πονεμένη μορφή, μα που το πρόσωπό της αχτινοβολούσε από μιά υπερκόσμια χαρά.
Την γνώρισαν αμέσως, αν και ποτέ δεν την είχαν ξαναδεί:
ήταν η Παναγία, που τους μιλούσε:
«Τούτο εδώ είναι το ακρώτατο σημείο όπου θα φτάσουν οι αντίχριστοι. Από εδώ και πέρα, τίποτε δεν θα σταματήσει τη φυγή τους. Και σας λέγω και τούτο ακόμα:
μιά μέρα, η Ελλάς θα γίνει το προσκύνημα όλων τών λαών της οικουμένης».
Και το όραμα εξαφανίστηκε. Την επομένη, άρχιζε η αντεπίθεσίς μας, οι Ιταλοί ξαναπερνούσαν τον Καλαμά άρον-άρον και η φυγή τους από τότε δεν έχει σταματημό.»
(«Με τη βοήθεια του Θεού θα επικρατήσει το δίκαιον μας», εφ. Η Νίκη, 19-4-41. Σύγχρονη δημοσίευση, στο λεύκωμα του Ιδρύματος Ευαγγελιστρίας Τήνου: Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ’40, σελ.146, με τον τίτλο «Φωνή υπερκόσμια»)




Στην δεκαετία του 60 δέν είχαμε τηλεοράσεις και σαν παιδιά, όσοι είχαν την τύχη να έχουν παππούδες που πολέμησαν στο αλβανικό έπος του 40 είχαν κοντά τους την πιο ζωντάνη ιστορική αναμετάδωση εκείνων των ηρωικών στιγμών.

Ο παππούς μας ο Κώστας υπηρετώντας στο πυροβολικό εκείνες τις μέρες του ΟΧΙ μας έδειχνε με καμάρι το παράσημο του που ήταν στο μπράτσο του ένα θραύσμα χειροβομβίδας.

Τότε σαν παιδιά είχαμε χρόνο και την διάθεση και έτσι μάθαμε από πρώτο χέρι όλες τις μάχες που δόθηκαν στα παγωμένα βουνά της Αλβανίας κατά του άξονα του κακού.

Μάθαμε και κάτι άλλο από το παππού μας:

η ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ εμφανιζόταν σε πολλούς στρατιώτες και αξιωματικούς και τους έλεγε:

"όσοι πολεμάτε εδώ πάνω σας θεωρώ δικά μου παιδιά και θα σας φροντίζω σε όλη σας την ζωή γιατί πολεμάτε όχι μόνο τους Ιταλούς αλλά και τους αιρετικούς της Ρώμης που θέλουν να βρωμίσουν το σπίτι μου"

Τότε αδελφοί ως μικρό παιδί δεν μπορούσαμε να κατανοήσουμε τίποτε από αυτά. Αλλά, όταν μετά από 20 χρόνια ο παππούς μας αναπαύθηκε τις ημέρες της ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ της ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ της ΘΕΟΤΟΚΟΥ( η οποία και του προείπε ότι ¨θα σε πάρω κοντά μου στην γιορτή μου¨) κατανοήσαμε πόσο φρόντιζε η ΠΑΝΑΓΙΑ μας εκείνα τα παιδιά της που πολέμησαν τότε τους Ιταλούς και τους αιρετικούς της Ρώμης.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

Και μια που σε πολλούς υπάρχει το παράπονο γιατί δεν θα γίνουν παρελάσεις να πούμε τούτο από ασκητή πατέρα, που μας είπε:

" θέλουν έδαφος, υπέδαφος και τις ψυχές μας, αλλά θα πάρουν φωτιά στα μέρη τους"

"κρατήστε την όρεξη σας γιατί πάμε για μεγάλες παρελάσεις"

- στην ΠΟΛΗ γέροντα, τον ρωτάμε

" ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ "
Με Πίστη και Ελπίδα

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
 
 
 
 

Ποιος θα πληρώσει την νύφη με πόλεμο και πείνα;

 

Φώτο από fb

Oι Γάλλοι τους ερεθίζουν

προκλητικά και η Ελλάδα είναι  η πρώτη που θα πληρώσει την νύφη.

Όλα και όλοι κινούνται αυτές τις ώρες εναντίων μας.

Ακόμα και ο φόβος που προκαλεί η περί ου λόγου πανδημία είναι στα πάνω του.

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

Επίσημα χείλη διαλαλούν και μας προετοιμάζουν, ότι τα φετινά Χριστούγεννα θα είναι διαφορετικά. Εμείς γνωρίζουμε, ότι τα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ θα είναι πάντα ίδια, γιατί « Ιησούς Χριστός Χθες και Σήμερα, Αυτός και εις τους αιώνες» .

Ακόμα και τις εκκλησίες να κλείσει η πανδημία, ακόμα και λειτουργίες να μην γίνονται , έτσι ώστε να απαλειφτεί ο δήθεν κίνδυνος της μετάδοσης του ιού από την ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, μη γένοιτο να κλείσουν ( αλλά αυτό αισθανόμαστε) η Εκκλησία θα υφίσταται εν πνευματική λειτουργία και συνοχή .

Από την εποχή των πλεονασμάτων βρεθήκαμε στις ημέρες των πνευματικών ελλειμάτων και της λειψανδρίας πνευματικών ηγετών, γιατί το όλον της μιζέριας  μας ξεκίνησε από εκεί πρώτα  για να καταλήξει  και στην προφητευόμενη  έλλειψη ακόμα και αυτού του άρτου.

Ζούμε  λοιπόν ημέρες φοβερού κατασκανδαλισμού μαζί με την δραματική επιβεβαίωση προλεχθέντων λόγων από αγίους πατέρες.

Τι βιώνουμε ακριβώς τώρα;

Γέροντας Ιωσήφ ο Βατοπαιδινός , ελάβαμε την ευχή του την στιγμή που ήταν ιδιαίτερα χαρούμενος, γιατί είχε δίπλα του το νέο Άγιο της Εκκλησίας μας, Όσιο Εφραίμ τον Κατουνακιώτη, πνευματικό αδελφό του.

Έλεγε ο Γέροντας «θα τους ερεθίσουν τους τούρκους για να μας  επιτεθούν και έτσι οι ξένοι να κάνουν την δουλειά τους στην Ελλάδα»  

Και φυσικά εννοούσε  δουλειές που μύριζαν πετρέλαιο και γκάζι.

Σήμερα το πρωί ανήμερα της Εθνικής μας επετείου της 28ης Οκτωβρίου που ο τούρκος παρελαύνει – σουλατσάροντας στα νερά μας (αυτά που τα ονόμασαν δυνητικά κυριαρχικά δικαιώματα για να κοιμούνται ήσυχοι) η τουρκική βουλή εξ αιτίας της αισχρής διακωμώδησης του Ερντογάν (εδώ βρίσκεται και η διαφορά του Έλληνα που τόσα έχει περάσει από τον τούρκο αλλά ποτέ δεν κατέφυγε σε τέτοιες αισχρότητες) κάνει τις εξής δηλώσεις:

«Όλοι όσοι χρησιμοποιούν λόγους, που μπορούν να οδηγήσουν σε καταστροφικές συγκρούσεις μεταξύ λαών και θρησκευτικών κοινοτήτων για διάφορους σκοπούς, συμπεριλαμβανομένης της επίτευξης των πολιτικών τους στόχων, της εδραίωσης της εξουσίας τους και της συγκέντρωσης υποστηρικτών, διαπράττουν ένα έγκλημα που δεν θα έχει αντίκτυπο μονάχα στις μάζες που εκπροσωπούν, αλλά θα επηρεάσει βαθιά όλη την ανθρωπότητα.

Δυστυχώς, πρόσφατα, ένας τόσο άρρωστος λόγος εκφράστηκε μέσα από τις δηλώσεις και τις ενέργειες του Γάλλου Προέδρου Εμανουέλ Μακρόν.

Το προαναφερθέν άτομο, με τις απερίσκεπτες ενέργειές του και με το πρόσχημα της «υποστήριξης της ελευθερίας της έκφρασης», πυροδοτεί μια σύγκρουση και ένα ρήγμα, των οποίων οι παγκόσμιες συνέπειες μπορούν να επηρεάσουν βαθιά και αρνητικά ανθρώπους όλων των θρησκειών. ΠΗΓΗ

https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/toyrkia/928660_syssomi-i-toyrkiki-voyli-me-ton-erntogan-kata-makron-einai-asevis

Με λίγα λόγια λένε οι τούρκοι και απειλούν:

« Δεν θα την πληρώσουν μόνο οι Γάλλοι, αλλά θα  πληρώσουν και άλλες ανθρώπινες κοινωνίες» και « ότι είμαστε έτοιμοι  να προκαλέσουμε παγκόσμια κρίση»

ΠΟΙΟΙ είναι οι κοντινότεροι της τουρκίας;

Τι αριστοτεχνικά παίζουν το παιχνίδι οι έμποροι των Εθνών;

Δοκιμασμένες συνταγές από τα βάθη των αιώνων με στόχο την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ και τον Ελληνισμό.

Η συνέχεια στα καθημερινά  δελτία για τον κορονοιό και την πανδημία και στα δελτία των πάσης λογής τουρκικών παραβιάσεων και άλλων υβριδικών επιχειρήσεων τους με τους μισθοδοτούμενους τζιχαντιστές.

Αυτά και τέτοια σχεδιάζουν  αυτοί  για το πλάσμα που το φέρνουν σε μεγάλα αδιέξοδα αλλά δεν γνωρίζουμε τι σχεδιάζει ο ΑΓΙΟΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ μέχρι τα φετινά Χριστούγεννα;

Αδελφοί μην σκανδαλίζεστε αυτές τις ώρες.

Ενώνεστε με ΧΡΙΣΤΟ και μεταξύ σας.

https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/

ΣΤΩΜΕΝ καλώς

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας   

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου