Σάββατο 26 Μαρτίου 2016

Mαρτυρία Α.Κ. ΑΜΥΝΤΑΙΟ

Έργο Χρήστου Φίτζιου
Μία ξαδέλφη μου είχε συναντήσει στην Σουρωτή τον γέροντα Πα'ί'σιο και της μίλησε για την προσωπική της ζωή  και τι θα της συμβεί στο μέλλον και της είπε : Τώρα αυτά που σου λέω θα τα ξεχάσεις αλλά όταν θα έρθει ο καιρός σιγά-σιγά θα τα θυμάσαι. Όπως  και είπε ένα από αυτά ήταν ότι η Αγγελική είναι μακρυά σου αλλά θα έρθει καιρός που θα είναι κοντά σου και θα γίνεται αιτία να μαθευτεί το όνομα μου στην Αυστραλία,γεγονός που και έγινε ,αφού αγοράστηκαν τρία βιβλία ''Σκεύος Εκλογής'' από την Αγγελική χωρίς να γνωρίζει τίποτε  και τα έστειλε στην Αυστραλία όπου και μαθεύτηκε το όνομα του γέροντος Πα'ί'σίου από μία θεία μου δια μέσου  του  τοπικού  τύπου, η οποία διάβασε το ''Σκεύος Εκλογής'' στην Αυστραλία  και συγκλονίστηκε . Προσευχήθηκε στον Χριστό και τον ρωτούσε: γιατί  Κύριε να μην γνωρίζω φημισμένους γέροντες εν ζωή αλλά μετά θάνατον
 και το βράδυ γύρω στις 10 μ.μ.  ενώ ήταν μόνη στο δωμάτιο,  εμφανίστηκε σε όραμα ένας γέροντας μ ' έναν νέο παιδί  δίπλα και του είπε η θεία μου:τι θέλετε πάτερ
Eίμαι  ο πάτερ Πα'ί'σιος, δεν ζήτησε να με δείς Ναι πάτερ περιμένετε να σας δεί και η ξαδέλφη μου Δεν μπορώ να καθίσω έχω δουλειά στην Αμερικήαπάντησε ο πάτερ Πα'ί'σιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου