Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015


                                        12. 06. 2013                                          

Έρχομαι παλι ο Πατηρ
σε σας τεκνα μου, να μιλησω
να σας πω ρηματα Θεϊκα
για να σας ενισχυσω.

Τα σχεδια τους τα σατανικά
γινονται ενα προς ενα
πουλησαν την Ελλαδα μας
τον ηλιο, την θαλασσα, τον αερα.

Σας σκλάβωσαν οι δανειστες
χαθηκαν τα δικαιωματα σας,
ακομα και τα οργανα ( του σωματος σας)
δεν ειναι πια δικα σας.
Μια μια θα δινονται
οι κρατικες υπηρεσιες
σε λιγο δεν θα εισαστε
Ελληνες πολιτες.
Παντα με το προσχημα
πως θα ξεχρεωθειτε...
Λιγο να κανετε υπομονη
και καλλίτερες μερες θα δειτε.

Εσεις που τους εχετε ειδωλα
στα ματια τους κοιτάτε
ακομα τους πιστευετε
γι αυτο δεν αντιδράτε.

Και φθασατε εως εδω
απο την αμαρτια
αφαιρεσατε απο την ζωη σας τον Χριστο
και βαλατε την αθεια.

Έτσι εγω αποχώρησα
σας αφησα μοναχους,
με τα θηρια να παλευετε
με λιονταρια και με ταυρους.

Και τωρα τι θα κανετε;
πως θα πορευθειτε;
Χωρις πατριδα και Θεο
που πρεπει να κρυφτειτε;

Ομως εγω σας αγαπω
γιατι εισαστε παιδια μου
Εγω για σας σταυρωθηκα
ειστε τα δημιουργηματα μου.

Κι αν τωρα βασανιζεστε
με φοβο κι αγωνια
τα επιτρεπω ολα αυτα Εγω
για την δικη σας παιδαγωγια.

Κανατε ενα βημα προς Εμε
και κανω εγω τα χιλια
και θα μεινετε απειραχτοι
απο ολα τα θηρια.

Αν εχετε πιστη δυνατη
και πραττετε τις εντολες Μου
να μην φοβαστε τιποτα
θα φυλαχτειτε στις θεικες αυλες Μου.


Να κανετε επανασταση
με δακρυα, γονατιστε
οπλο σας η προσευχη
και θαυματα θα δειτε.

Δεν ειναι λογια ανθρωπινα
ολα αυτα που σας λεω
θα Με αναγνωρισετε παιδακια μου
μεσα απο το Ευαγγελιο.

Αν Με πιστεψετε δυνατα
και σε Μενα προσευχηθειτε
την επεμβαση μου την Θεικη
και παλι, στις μερες σας θα δειτε.

Ποτε μην απελπιζεστε
μοναχα προσευχηθειτε,
γιατι θα ερθει ο καιρος
που θα απελευθερωθειτε!
           

ΑΜΗΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου