Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΗΝ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΑΟΖ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΝΑΥΤΙΚΗ ΚΥΡΙΑΑΡΧΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝ. ΜΕΣΟΓΕΙΟ

Ο Τούρκος Α/ΓΕΝ ναύαρχος Μπουλέντ Μποστάνογλου απειλεί με casus belli την Ελλάδα, θεωρεί «ζωτικής σημασίας» τα συμφέροντα της Άγκυρας στο Αιγαίο και δηλώνει πώς το Ναυτικό της χώρας τους ενισχύεται και εξοπλίζεται γι’ αυτόν ακριβώς το σκοπό. Να επικρατήσει δηλαδή στο Αιγαίο, στην Κυπριακή ΑΟΖ και γενικότερα στην Ανατολική Μεσόγειο. Δεν χρειάζεται καμία εξήγηση που αποσκοπεί. Είναι αυτονόητο πώς στόχος είναι τα κοιτάσματα υδρογονανθράκων.
Με συνέντευξη που παραχώρησε στο τουρκικό περιοδικό defenceturkey.com ο Μποστάνογλου αποκαλύπτει το στρατιωτικό νέο-οθωμανικό δόγμα της Άγκυρας για πλήρη κυριαρχία στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου βάζοντας στο στόχαστρο ειδικότερα το Αιγαίο και την Κυπριακή ΑΟΖ. Ειδικά όσον αφορά στην Κύπρο αμφισβητεί ευθέως το δικαίωμα της Λευκωσίας για έρευνες και κάνει λόγο για παραβίαση των δικαιωμάτων των κατεχόμενων.
«Κύρια ευθύνη των τουρκικών ναυτικών δυνάμεων είναι η προστασία των νομίμων δικαιωμάτων της Τουρκίας, και τα ζωτικά συμφέροντα στην σφαίρα επιρροής της, και συγκεκριμένα στο Αιγαίο στην Ανατολική Μεσόγειο και την Μαύρη Θάλασσα. Η οριοθέτηση των περιοχών θαλάσσιας δικαιοδοσίας σε αυτές τις θάλασσες μας, θα πρέπει να καθορίζεται από τις συμφωνίες, στην βάση του διεθνούς δικαίου», αναφέρει ο Τούρκος Α/ΓΕΝ και συνεχίζει:
«Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται η συνέχιση της ισορροπίας στο Αιγαίο Πέλαγος, το οποίο καθορίστηκε με την Συνθήκη Ειρήνης της Λωζάννης, και επικυρώθηκε με την ανακοίνωση της Τουρκικής Εθνοσυνέλευσης το 1995, είναι ζωτικής σημασίας».
Να θυμίζουμε τι προβλέπει η απόφαση της τουρκικής εθνοσυνέλευσης του 1995; Casus belli έναντι της Ελλάδας σε περίπτωση άσκησης του κυροαρχικού της δικαιώματος για επέκταση των χωρικών υδάτων της και του εθνικού εναέριου χώρου της στα 12 μίλια.
«Η αρχή της ελευθερίας της ναυσιπλοΐας, η οποία είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ασφάλεια των θαλάσσιων εθνών, είναι ευρέως αποδεκτή από όλους, καθώς και το διεθνές εθιμικό δίκαιο», επισημαίνει ο Μπουλέντ Μποστάνογλου λέγοντας σαφώς πώς αν γίνει οποιαδήποτε προσπάθεια από ελληνικής πλευράς για τα 12 μίλια τότε αυτό συνιστά αιτία πολέμου.
Ο Τούρκος Α/ΓΕΝ μιλάει και για το θέμα της Κύπρου και επισημαίνει με θράσος πώς «η Τουρκία και το ψευδοκράτος (την αναφέρει Βόρεια Κϋπρος) έχουν μια κατανόηση για την επίλυση των διαφορών στην Ανατολική Μεσόγειο, με την πλήρη συμμετοχή όλων των συμφωνιών που βασίζονται στο σεβασμό των δικαιωμάτων όλων των μερών».
«Ωστόσο, σε αντίθεση με τουρκική στάση για την επίλυση των μακροχρόνιων ζητημάτων, από το 2003, η ελληνική κυπριακή διοίκηση έχει ακολουθήσει μια διαδρομή που αγνοεί το διεθνές δίκαιο, καθώς και τα δικαιώματα της Τουρκίας και των κατεχομένων», αναφέρει ο Τούρκος Α/ΓΕΝ.
Στέλνει μάλιστα και πολεμικό μήνυμα λέγοντας πώς «οι μονομερείς δεσμεύσεις της ελληνικής κυπριακής κυβέρνησης αυξάνουν τις ανησυχίες όσον αφορά το περιβάλλον ασφάλειας στην περιοχή, και επίσης να υπονομεύσουν τις διαπραγματεύσεις, για συνολική διευθέτηση του κυπριακού ζητήματος».
Κοινώς πρέπει το φυσικό αέριο και το πετρέλαιο από την Κυπριακή ΑΟΖ να μοιρασθεί διαφορετικά θα επιβληθεί αυτό με τη δύναμη των όπλων.
Αυτός είναι άλλωστε και ο στόχος του συνεχούς εξοπλισμού της Τουρκίας. Να επιβάλει τις θέσεις της και τις απόψεις της με τη δύναμη των όπλων στην περιοχή της ανατολικής Μεσογείου.
«Σήμερα, η τουρκική ναυτική δύναμη, διαθέτη 158 πλατφόρμες πολεμικών πλοίων όλων των τύπων, σχεδόν 50 εναέρια μέσα, και μία αμφίβια ταξιαρχία, αποτελώντας μια τρομερή ναυτική δύναμη στην παγκόσμια σκηνή. Αυτό που διαβλέπω για το τουρκικό ναυτικό είναι ότι, με τα φιλόδοξα προγράμματα προμηθειών και τον εκσυγχρονισμό του έχει βάλει πλώρη για να μετασχηματιστεί σε μια μέση παγκόσμια δύναμη στο εγγύς μέλλον», επισημαίνει ο ναύαρχος Μπουλέντ Μποστάνογλου.
Και τι στιγμή που ο Τούρκος Α/ΓΕΝ προβάλει τη ναυτική ισχύ της χώρας του, στέλνοντας μήνυμα όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στην Αίγυπτο, λέγοντας πώς παρακολουθεί στενά «τις ναυτικές επιχειρήσεις από Ελλάδα και Αίγυπτο που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τα θαλάσσια δικαιώματα της Τουρκίας στην Μεσόγειο», το ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό δεν έχει καύσιμα να βάλει στα πλοία του.
Φρόντισαν γι’ αυτό οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ που άνοιξαν την πόρτα του υπουργείου Εθνικής Άμυνας με πρώτον και καλύτερο τον Ευάγγελο Βενιζέλο στην τρόικα και άρχισαν τις περικοπές θέτοντας σε κίνδυνο την άμυνα και την ασφάλεια της χώρας. Άφησαν στους προϋπολογισμούς των Επιτελείων χρήματα που δεν φτάνουν ούτε για… γαριδάκια.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr



 
Προφητείες του Γέροντα Πα'ί'σιου
Η ερμηνεία της προφητείας για το Εξαμίλι.
Σε άλλη μας συζήτηση, αναφέρθηκα στην αγωνία που είχα για το Εξαμίλι, επηρεασμένος από τη σχετική προφητεία του αγίου Κοσμά του Αιτωλού. Υπάρχει χωριό Εξαμίλι στη διαδρομή μεταξύ Θεσσαλονίκης και Σερρών - βρίσκεται 28 χλμ. από τη Θεσσαλονίκη - και θεώρησα ότι είναι το σημείο στο όποιο θα φθάσουν οι Τούρκοι, σε περίπτωση πολέμου μεταξύ μας, και από εκεί θ’ αρχίσει η εξαφάνιση τους. Τον ρώτησα αν είναι δυνατόν οι Τούρκοι να φθάσουν έξω από τη Θεσσαλονίκη. Ανησυχούσα, αλλά ο Γέροντας γελούσε.
Πράγματι, επέμενα στην ερώτηση μου και εκείνος εξακολουθούσε να γελά, παρ’ ότι ήταν η περίοδος που πονούσε πάρα πολύ, γιατί αναφέρομαι στη συνάντηση μας στη Μονή της Σουρωτής. Στο τέλος μου είπε: «Μην ανήσυχης καθόλου. Άκου να σου πω τι συμβαίνει»:
«Εξαμίλι είναι κάθε σημείο που απέχει έξι μίλια από τις ακτές της Τουρκίας. Το ίδιο και από τη δική μας πλευρά. Κάθε σημείο που απέχει έξι μίλια από τις ακτές μας, απ’ οποιεσδήποτε νησιωτικές η χερσαίες ακτές, είναι τα εξαμίλια. Όταν ο τουρκικός στόλος ξεκινήσει κατά της Ελλάδος και φτάσει στα έξι μίλια, πράγματι θα καταστραφεί. Θα είναι η ώρα που θα έχουν τα κόλλυβά τους στο ζωνάρι τους».
Πράγματι συγκινήθηκα πολύ, όταν άκουσα αυτήν την απάντηση, επειδή μου δόθηκε όλη η ερμηνεία και η επιβεβαίωση του λόγου του αγίου Κοσμά του Αιτωλού. …Στη συνέχεια θέλησα να επεκταθώ, παρ’ ότι ήξερα ότι τον κούραζα. Εκείνη μας η συνάντηση έμελε να είναι και η τελευταία. Τον ρώτησα, λοιπόν, τι θα γινόταν από κει και πέρα. Μου είπε:
«Έχω την εντύπωση ότι έφθασε η ώρα. Πιστεύω ότι έφθασε η ώρα».
«Ποια ώρα Γέροντα»;
«Η ώρα να πάρουμε την Πόλη»!
«Την Πόλη πως θα την πάρουμε; Θά ’χουμε πάλι πόλεμο;»
«Όχι, δεν θά ’χουμε ούτε μία ντουφεκιά. Δεν πρόκειται να γίνει πόλεμος».
«Τότε, Γέροντα, πως θα την πάρουμε την Πόλη;»
«Την Πόλη θα μας τη δώσουν».
«Ποιοί; Οι Τούρκοι; Είναι δυνατόν;»
«Όχι. Την Πόλη θα μας τη δώσουν οι Ρώσοι. Θα την πάρουν σε πόλεμο που θα κάνουν με την Τουρκία και θα τη δώσουν σ’ εμάς».
«Μα, Γέροντα, τόσο μας αγαπάνε οι Ρώσοι, ώστε να μας δώσουν την Πόλη, έτσι, χωρίς πόλεμο»;
«Όχι. Θα ξέρουν ότι δεν πρόκειται καμμία επιδίωξή τους να πραγματοποιηθεί, εάν δε μας δώσουν την Πόλη. Έτσι θ’ αναγκαστούν να μας την παραχωρήσουν».
«Γέροντα, τι θα γίνει μετά απ’ αυτό; Οι Τούρκοι τι θα γίνουν»;
«Αυτοί θα καταστραφούν. Πραγματικά θα σβήσουν από το χάρτη, διότι είναι ένα έθνος, το όποιο δεν προέκυψε από την ευλογία του Θεού. Θα σβήσουν ως έθνος και η έκταση ολόκληρης της Τουρκίας θα είναι μία αχανής έρημος, στην οποία, για να συναντήσει κανείς άνθρωπο, θα πρέπει να περπατάει εφτά (7) ώρες!» (σελ. 285-6)

Άλλη φορά, βρέθηκα μαζί με μία παρέα προσκυνητών στο κελλί του. Τότε υπήρχε ο πόλεμος στη Γιουγκοσλαβία. Του έλεγαν λοιπόν:
«Γέροντα, πώς τα βλέπετε τα πράγματα; Θα γίνει πόλεμος και προς τα εδώ; Θα έχουμε προβλήματα; Να φύγουμε, να πάμε αλλού; Θα έχουμε πόλεμο με τα Σκόπια;» και ο Γέροντας, ο οποίος είχε ακούσει πολλές φορές το ίδιο ερώτημα, τους έλεγε:
«Βρε παιδιά, δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι δεν είναι δυνατόν να έχουμε πόλεμο, όταν υπάρχει πόλεμος σε διπλανό κράτος»;
«Μα για ποιο λόγο»;
«Να σας το κάνω πιο λιανά. Όταν στο διπλανό σας σπίτι, στο σπίτι δηλαδή του γείτονα, η οικογένεια έχει δύο παιδιά τα όποια μαλώνουν είτε μεταξύ τους, είτε με τον πατέρα τους, είτε με τη μάνα τους, μπορούν αυτά να σας πειράξουν; Πρώτα θα τελειώσουν το μάλωμα μεταξύ τους, θα μονιάσουν, θα τελειώσει η ιστορία και μετά θα πάνε στο γείτονα για να μαλώσουν μαζί του. Έ, μέχρι τότε έχουμε ακόμα καιρό μπροστά μας. Αλλά η χάρις του Θεού δε θα μας αφήσει να πάθουμε κακό». (σελ. 292)
Στην συνέχεια με ρώτησε για την Κύπρο και, χαμογελώντας με καθησύχασε και είπε:
«Θα έρθει η ώρα που θα λυθεί το θέμα της Κύπρου. Θα περάσει δυσκολίες, αλλά θα λυθεί και θα είναι Ορθόδοξη και Ελληνική».
Κατόπιν τον ρώτησα για την συνεχή αδιαλλαξία και τις προκλήσεις των Τούρκων. Μ’ έπιασε από τον ώμο και με πολλή σοβαρότητα μου απάντησε: «Μην ανησυχείς παιδί μου, εγώ ετοιμάζομαι να κοιμηθώ και δεν θα είμαι εδώ, αλλά θα βλέπω από επάνω, διότι εδώ είμαστε όλοι προσωρινά. Η Τουρκία θα διαμελισθεί σε 3-4 κομμάτια. Ήδη έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση. Εμείς θα πάρουμε τα δικά μας εδάφη, οι Αρμένιοι τα δικά τους και οι Κούρδοι τα δικά τους. Το κουρδικό θέμα έχει ήδη δρομολογηθεί. Αυτά θα γίνουν, όχι τώρα, αλλά σύντομα, όταν θα πάψει αυτή η γενιά που κυβερνάει την Τουρκία και θα αναλάβει νέα γενιά πολιτικών. Τότε θα γίνει ο διαμελισμός της Τουρκίας. Πολύ σύντομα, οι προσευχές που γίνονται κάτω από την επιφάνεια της γης, θα γίνονται επάνω στη γη και τα κεράκια που ανάβονται κάτω, θα ανάβονται επάνω. (Ο Γέροντας αναφερόταν στους Έλληνες κρυπτο-Χριστιανούς της Τουρκίας). Θα τα δεις, παιδί μου. Πίστη και ελπίδα στον Θεό να υπάρχει και θα χαρούν πολλοί. Όλα αυτά θα γίνουν μέσα στα χρόνια αυτά. Έφτασε ο καιρός».
Τον ρώτησα επίσης εάν η Ελλάδα πάθει κακό. Μου απάντησε ότι θα υπάρξουν κάποια προβλήματα, τα όποια όμως θα είναι ασήμαντα, και αρκετός κόσμος που σήμερα είναι αδιάφορος, θα επιστρέψει στον χώρο της Ορθοδοξίας.
«Να μην ανησυχείτε για την Ελλάδα», είπε. Φεύγοντας από το κελλί του, μας είπε πάλι:
Άντε στην ευχή της Παναγίας και μην ανησυχείς. Η Κύπρος θα απελευθερωθεί μέσα στα χρόνια που περπατάμε και η Τουρκία θα διαμελισθεί. Όλες οι χώρες έχουν τα προβλήματα τους, αλλά δεν υπάρχει για μας πρόβλημα. Ελπίδα στον Θεό και πίστη. Άντε στο καλό, παιδιά μου». (σελ. 297)

Πόλεμος για την Πόλη δεν θα γίνει, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει εμπόλεμη κατάσταση πριν. - ΛΜΔ

Μάλλον εδώ εννοεί ο γέροντας την σύμπραξη κάποιων βορείων γειτόνων μας εις βάρος της χώρας μας όταν μας επιτεθούν οι Τούρκοι. Ίσως να υπάρξει και εσωτερικό μέτωπο από παρεπιδημούντες Μουσουλμάνους κλπ. Αυτό όμως για πολύ λίγο!

Ήδη ανέλαβαν (από τα μέσα περ. του 2003) οι Ισλαμιστές με τον Ερντογάν.



Από βιβλίο Αγιορείτου Ιερομονάχου "Ο Γέρων Παϊσιος", σελ 231 (Εκδόσεις "ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ" 1994)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου