Ὅσιος Παΐσιος: «Ἄν ζητᾶμε πρῶτα τήν Βασιλεία τοῦ Θεοῦ καί αὐτή εἶναι ἡ μόνη μέριμνά μας, ὅλα τά ἄλλα θά μᾶς δοθοῦν»
Ἀπόσπασμα κειμένου ἀπό τό βιβλίο “Πνευματική Ἀφύπνιση – Λόγοι Β, Γέροντος Παϊσίου Ἁγιορείτου”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου