Ο Άγιος Παΐσιος έλεγε :
Πρέπει να προσπαθήσουμε να αποκτήσουμε φιλία με τους αγίους και τους αγγέλους.Ιδιαίτερα με τον άγιο του οποίου φέρουμε το όνομα και με τον φύλακα άγγελό μας , και αυτό μπορεί να γίνει με την οργανική ένταξή μας στην πνευματική ατμόσφαιρα της Εκκλησίας, με την αδιάλειπτη προσευχή την μυστηριακή ζωή και την άσκηση , ήτοι την βίωση των εντολών του Χριστού μας .
Στην εποχή μας δυστυχώς η λογική κλόνισε την πίστη και γέμισε τις ψυχές με αμφιβολίες . Έτσι επόμενο είναι να στερούμαστε τα θαύματα , γιατί το θαύμα ζείται δεν εξηγείται !!
( Άγιος Παισιος ο Αγιορείτης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου