Κυριακή 5 Απριλίου 2015

ΟΣΑ «ΞΕΧΑΣΕ» ΝΑ ΠΕΙ Ο Κ. ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821





Του Στάθη Διομήδη

Πριν λίγες ημέρες ο υπουργός Παιδείας κ. Μπαλτάς έστειλε μια επιστολή στα σχολεία όλης της χώρας με αφορμή τον εορτασμό της Επανάστασης του 1821.
Σε αυτή την επιστολή ο κ. Μπαλτάς αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι: «η ελληνική Επανάσταση υπήρξε τέκνο του Διαφωτισμού… Όπως και με το πρώτο Σύνταγμα της Αμερικής έτσι και τώρα με το πρώτο Σύνταγμα της Επαναστατημένης Ελλάδας ένας λαός ή ένα έθνος εγκαινιάζει την ύπαρξή του… Όλες οι επαναστάσεις όπως και η Ελληνική δημιούργησαν σε μεγάλο βαθμό τους λαούς που τις έκαναν».
Μέσα από έναν αξιοζήλευτο γραπτό λόγο προσπαθεί να ξαναγράψει ή/και να σβήσει την Ιστορία. Δεν εξηγείται αλλιώς ότι αναφέρει μόνο τον Διαφωτισμό ως μήτρα της Επανάστασης. Και βέβαια έχει παίξει σημαντικό ρόλο το κίνημα του Διαφωτισμού, αλλά, άραγε, οι δεκάδες αποτυχημένες ελληνικές επαναστάσεις από τα μέσα ακόμη του 15ου αιώνα (πολύ πριν το κίνημα του Διαφωτισμού), που καταπνίγηκαν στο αίμα, δεν έχουν καμία αξία και σχέση με το 1821 αλλά και με το άσβεστο πάθος των Ελλήνων για αξιοπρέπεια, ελπίδα, και προπάντων ελευθερία; Το ενιαίο του γένους και του θρησκεύματος, η παράδοση, η γλώσσα, το Βυζάντιο, η Φιλική Εταιρεία δεν έπαιξαν κανέναν ρόλο; Η αναφορά στον Διαφωτισμό ως μόνη μήτρα της Επανάστασης έχει «στόχο» να καταδείξει ότι η Επανάσταση του 1821 ήταν βασικά ταξική. Το ότι παγκοσμίως ιστορικά είναι κοινά αποδεκτό ότι η Ελληνική Επανάσταση του 1821 είναι κυρίως εθνικοαπελευθερωτική, έχοντας και κοινωνικά χαρακτηριστικά, φαίνεται ότι δεν αφορά τον κύριο υπουργό. Εάν πιστεύει ότι είναι ταξική, ας μας πει ποια τάξη και με ποια αιτήματα ξεσηκώθηκε…
Άλλωστε, η αναφορά του ότι ο ελληνικός λαός και το έθνος εγκαινίασε την ύπαρξή του το 1822 με το Σύνταγμα της Επιδαύρου δείχνει μια μεγάλη προσπάθεια να πείσει ότι δεν έχει συνέχεια το Ελληνικό Έθνος και πρωτοεμφανίζεται τότε. Βέβαια, το ότι Διαφωτισμός, που τόσο συχνά επικαλείται ο κ. υπουργός, στηρίζεται στην αρχαιοελληνική φιλοσοφία και ότι η εγκαθίδρυση της Δημοκρατίας στην Ευρώπη, που είναι αποτέλεσμα του Διαφωτισμού, στηρίζεται στις αρχές της Αθηναϊκής Δημοκρατίας δεν αφορούν το αφήγημά του…
Με τον καλύτερο τρόπο τον εκθέτει ανεπανόρθωτα ο Αμερικανός πρόεδρος Μπάρακ Ομπάμα, ο οποίος στην ετήσια διακήρυξή του για την εθνική επέτειο του ελληνισμού αναφέρει μεταξύ άλλων ότι: «‘Ήταν το δημοκρατικό παράδειγμα της αρχαίας Ελλάδας από το οποίο η γενιά ιδρυτών της Αμερικής άντλησε δύναμη. Στις πρώτες μέρες του έθνους μας, αναζητήσαμε σοφία από την ελληνική Ιστορία και Φιλοσοφία και βρήκαμε ελπίδα μέσα από τις σελίδες των διαχρονικών ελληνικών κειμένων. Λαμβάνοντας υπόψη τα διδάγματα της ελληνικής Ιστορίας…». Ακόμη σημειώνει ότι: «Οι ελληνικές αρχές καθοδήγησαν τους ιδρυτές (του έθνους) μας που ανακήρυξαν την Αμερικανική Ανεξαρτησία».
Στην αγωνιώδη προσπάθειά του ο υπουργός να εξαφανίσει το παρελθόν και τη συνέχεια του έθνους δεν λαμβάνει υπόψη του ότι στις 23.3.1821 στο πρώτο επίσημο (μετά την έναρξη) επαναστατικό έγγραφο που συντάσσεται, την περίφημη «προειδοποίηση εις τας Ευρωπαϊκάς Αυλάς», που εκδίδει η νεοσύστατη Μεσσηνιακή Σύγκλητος και απευθύνεται στους Ευρωπαίους, αναφέρεται ότι: «…Να αναστήσωμεν το τεταλαιπωρημένον ελληνικόν γένος μας. Δικαίω τω λόγω η μήτηρ μας Ελλάς, εκ της οποίας και υμείς εφωτίσθητε,…”. Οι αγράμματοι, ως επί το πλείστον, καπεταναίοι γνώριζαν ότι ο Διαφωτισμός «φωτίστηκε» από την Ελλάδα, του υπουργού Παιδείας φαίνεται να του διαφεύγει…
Κατά έναν παράδοξο τρόπο ο υπουργός προσπαθεί να ταυτίσει την Αμερικανική Επανάσταση με την Ελληνική αγνοώντας (;) ότι το ελληνικό έθνος προϋπήρχε, ενώ αντιθέτως οι Αμερικανοί δημιούργησαν πράγματι έθνος με τη δική τους επανάσταση, καθώς υπήρχε στην Αμερική μια πλειάδα κατοίκων διαφόρων χωρών, αποτέλεσμα εποικισμού, με διαφορετική κουλτούρα, θρήσκευμα, πολιτισμό, αρχές και αξίες. Πολύ εύκολα καταρρίπτει τον συσχετισμό αυτό η Διακήρυξη της Ανεξαρτησίας της Ελλάδας (Α’ Εθνοσυνέλευση Επίδαυρος 1822) που ξεκινά ως εξής: «Aπόγονοι του σοφού και φιλανθρώπου έθνους των Eλλήνων» και στη δεύτερη παράγραφο αναφέρει ότι: «O κατά των Tούρκων πόλεμος ημών… είναι πόλεμος εθνικός, πόλεμος ιερός».
Υπουργέ μου, δεν θέλω να σε στενοχωρήσω, αλλά αντίθετα με την Αμερικανική Επανάσταση, στη Γαλλική και πολύ περισσότερο στην Ελληνική οι λαοί και τα Έθνη προϋπήρχαν και δεν έκαναν ούτε εγκαίνια, ούτε κορδέλες έκοβαν, ούτε μπουκάλι σαμπάνιας έσπαγαν για να βαφτίσουνε τους λαούς. «Με την επανάσταση ένα έθνος, αγαπητέ μου, κύριε Υπουργέ, ‘δεν εγκαινιάζει την ύπαρξή του’, εγκαινιάζει την ελευθερία του», ευστόχως απαντά ο Στάθης Σταυρόπουλος σε πρόσφατο άρθρο του.
Ο υπουργός «τσουβαλιάζει» όλες τις επαναστάσεις της εποχής στην Ευρώπη «αγνοώντας» ότι η Ελληνική Επανάσταση έγινε εναντίον αλλοεθνών και αλλόθρησκων κατακτητών, ενώ π.χ. η Γαλλική επανάσταση έγινε εναντίον αυτοκρατόρων ομοεθνών και ομόθρησκων… Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που ο Κολοκοτρώνης λέει ότι: «η Επανάσταση η εδική μας δεν ομοιάζει με καμίαν απ’ όσες γίνονται την σήμερον εις την Ευρώπη».
Τελικά ο υπουργός, όπως φαίνεται, ξέρει κάτι περισσότερο από όλους εκείνους που συγκροτούσαν τη Μεσσηνιακή Σύγκλητο και την Α’ Εθνοσυνέλευση της Επιδαύρου!
Εν κατακλείδι, εδώ και αρκετά χρόνια γίνεται προσπάθεια από μια μερίδα της ελληνικής ελίτ της διανόησης να ξαναγραφεί, κατά το δοκούν, η ιστορία της Επανάστασης του 1821. Πιο τρανταχτά παραδείγματα αυτής της προσπάθειας διαστρέβλωσης της Ιστορίας είναι ο χαρακτηρισμός της σφαγής – γενοκτονίας των Ελλήνων της Σμύρνης ως «συνωστισμός» από την κ. Ρεπούση και το περσινό άρθρο του κ. Δήμου που, στην αγωνία του να μας πείσει για το ανίκητο του Ιμπραήμ ανέφερε ότι: «μετά την εισβολή του Ιμπραήμ, δεν είχε μείνει ούτε μία επαναστατική εστία». Τώρα πώς γίνεται χωρίς να υπάρχει καμία επαναστατική εστία ο Ιμπραήμ να ηττηθεί στη ναυμαχία του Γέροντα (29.8.1824), στους Μύλους (13.6.1825), στη Βέργα και στον Δυρό (21-25.6.1826), στον Πολυάραβο (26-28.8.1826) και παράλληλα να μείνουν ελεύθερες και να μην κατακτηθούν όλη την περίοδο οι περιοχές της Μάνης, του Ναυπλίου, της Αίγινας κ.τ.λ. είναι κάτι που το γνωρίζει μόνο ο κ. Δήμου.
Ο Όργουελ στο “1984” περιγράφει με τον καλύτερο τρόπο πως γίνεται το σβήσιμο, η παραχάραξη και επαναγραφή της Ιστορίας κατά πώς συμφέρει τους έχοντες το γενικό πρόσταγμα και τη σκοπιμότητα.

Υ.Γ. Είθισται η Ελληνική Επανάσταση και το Σύνταγμα να γράφονται με κεφαλαίο το αρχικό γράμμα, κύριε υπουργέ…
 Eνωμένη Ρωμηοσύνη
avgi.gr
http://aktines.blogspot.gr/2015/04/1821.html#more









 



 

 

 

 

 

 

 

Ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΡΩΝ ΠΑΪΣΙΟΣ (+1994), ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ, και το μελλον

το κείμενο σε εκτυπώσιμο αρχείο
       Με μια βραχύλογη ανακοίνωση της 13ης Ιανουαρίου 2015 του Οικουμενικού Πατριαρχείου, ο γνωστός για την υψηλή ασκητική πολιτεία του, τις προφητείες και τα πολυάριθμα θαύματά του εντός και εκτός Ελλάδος, Αγιορείτης γέροντας Παΐσιος, κατά κόσμον Αρσένιος Εζνεπίδης (+12/7/1994 ή 29 Ιουνίου Αγιορ.), κατετάγη και επίσημα μεταξύ των Αγίων της Ορθοδοξίας. Link
      Η Αγιοκατάταξη του γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου έρχεται να δώσει παρηγοριά στους πιστούς, σε μια στιγμή που η κατάσταση στην Ελλάδα προχωράει από το κακό στο χειρότερο. Η χώρα μας όπως επεσήμανε έγκαιρα η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος από το 2010 σε διακήρυξή της «ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ» είναι υπό ξένη κατοχή:
 «Από κοινωνικής πλευράς επιχειρείται μια ανατροπή δεδομένων και δικαιωμάτων και μάλιστα με ένα πρωτοφανές επιχείρημα. Τα απαιτούν τα μέτρα αυτά οι δανειστές μας. Δηλώνομε δηλαδή ότι είμαστε μια χώρα υπό κατοχή και εκτελούμε εντολές των κυρίαρχων δανειστών μας». Link
   Χρειάστηκαν άνθρωποι ανθέλληνες σπουδασμένοι στις σύγχρονες Τραπεζικές και Χρηματιστηριακές, "νόμιμες" κατά τη Νέα Τάξη, μεθόδους υφαρπαγής του κόπου των πτωχών (εργατών, χαμηλόμισθων)  και αδυνάτων (ασθενών, συνταξιούχων κλπ)  για να κατορθωθεί η «ανατροπή». (Ήταν και σλόγκαν!) Πρόκειται για «διαβασμένους», κατά την έκφραση του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, οι οποίοι μαζί με «διαβασμένους» άλλων επιστημών, ειρηνικής ή πολεμικής εφαρμογής, οδηγούν όλο τον πλανήτη στην καταστροφή: «Το κακό θα σας έρθει από τους διαβασμένους». (54η Προφ.)
       Το κακό ξεκίνησε ήδη, όπως έλεγε ο άγιος γέροντας Παΐσιος: «Οι καιροί είναι δύσκολοι αλλά δεν το καταλαβαίνομε. Κοιμόμαστε με τα τσαρούχια». Και επειδή οι Χριστιανοί είναι οι πρώτοι που αντιλαμβάνονται τι πραγματικά συμβαίνει, στο υλικό και στο πνευματικό πεδίο, γι' αυτό δεν θα είναι αρεστοί στους κρατούντες: «Θα ρωτάνε σε λίγο για τους Χριστιανούς, όπως παλιότερα ρωτούσαν για τα πολιτικά φρονήματα». (Γέρων Παΐσιος, αρχιμ. Χριστοδούλου σελ. 222)
     Έλεγε επίσης ο άγιος γέρ. Παΐσιος: «Είναι πολλοί τώρα εκείνοι πού επιδιώκουν να τα διαλύσουν όλα, οικογένεια, νεολαία, Εκκλησία. Το να ενδιαφέρεται κανείς τώρα και να ανησυχεί για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το έθνος μας είναι ομολογία, γιατί η Πολιτεία τα βάζει με τον Θείο νόμο. Ψηφίζει νόμους ενάντιους στον νόμο του Θεού». (Λόγοι B, Πνευματική αφύπνιση. «Επικατάρατος ο ποιών τα έργα Κυρίου αμελώς»)
      Ο σεβασμιότατος μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος, έγραφε στις 24 Απριλίου 2010:  «Άλλοτε η υποδούλωση μιας χώρας γινόταν μόνο με τη δύναμη των όπλων! Όταν δηλ. μια Χώρα έχανε τον πόλεμο, τότε ο νικητής αποκτούσε πλήρη την εδαφική και εθνική κυριαρχία και επέβαλε το θέλημά του στον κατακτημένο Λαό. Έτσι όταν κι εμείς κατά τον 2ο Παγκόσμιο πόλεμο υποδουλωθήκαμε στη Γερμανία, επειδή νικηθήκαμε από τις Χιτλερικές δυνάμεις, το Κράτος μας διαλύθηκε, η Κυβέρνηση έφυγε στη Μέση Ανατολή και στη Χώρα μας επιβλήθηκε μια Κυβέρνηση υποτελών και δοσιλόγων, τα μέλη της οποίας σαν μαριονέττες ανέλαβαν να υπηρετήσουν τη βούληση του Κατακτητού. Ο εθνικός μας πλούτος, η παραγωγή μας, τα αγαθά της καθημερινής ζωής κλπ των σκλάβων πήγαινε στα χέρια των Γερμανών... Στις ημέρες μας ο πόλεμος μεταξύ των Κρατών δεν γίνεται αποκλειστικά μόνο με τα συμβατικά όπλα. Τώρα πια υπάρχουν και άλλα μέσα και τρόποι διά των οποίων διεξάγονται οι μάχες, όπως π.χ. είναι ο οικονομικός πόλεμος! Το αποτέλεσμα είναι σχεδόν το ίδιο, δηλ. η υποδούλωση, η ξενική κατοχή»... Και συνέχιζε προφητικά:
        «Τελικά μετά τις εκλογές του Οκτωβρίου 2009 το πράγμα φάνηκε καθαρά: Η Ελλάδα μας με αργά, πλην όμως σταθερά βήματα, οδηγείται στη χρεωκοπία! Η πρόσκληση του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου και η παράδοση της διαχειρίσεως της οικονομίας μας στους εκπροσώπους του Δ.Ν.Τ σηματοδοτεί αυτομάτως την απώλεια μέρους της εθνικής μας κυριαρχίας, δηλ. την έναρξη μιας περιόδου ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΤΟΧΗΣ! Οδηγούμεθα δυστυχώς σε μια κατάσταση περιορισμού της εθνικής -όχι της εδαφικής- αλλά της εθνικής μας κυριαρχίας, η οποία προέκυψε σαν αναπόφευκτη συνέπεια του οικονομικού πολέμου, που ασκήθηκε μεθοδικά εναντίον μας. Αν αμφιβάλλετε σας πληροφορώ, ότι ο πρώτος όρος του ΔΝΤ είναι να μη γνωρίζουν οι Έλληνες πολίτες για τις συμφωνίες που γίνονται με την Κυβέρνηση». Link
       Σε επιστολή του, ο μουσικοσυνθέτης Μίκης Θεοδωράκης που δημοσιεύθηκε στα «ΝΕΑ», την Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010, είναι πιο καυστικός: «Πιστεύω και μπορώ να το αποδείξω, ότι δεν είναι η οικονομική μας κρίση που οδήγησε την Τρόϊκα στη χώρα μας αλλά ότι αυτό είναι το αποτέλεσμα μιας διεθνούς συνωμοσίας με όργανα τρεις Τράπεζες, μια Αμερικανική και δυο Ευρωπαϊκές». Και για να ξυπνήσει όσους δεν το αντιλήφθηκαν, κλείνει την επιστολή του τονίζοντας ότι στη χώρα έχει επιβληθεί «η πιο σατανική και καταστρεπτική επίθεση από όσες έχει δεχθεί ο ελληνικός λαός μέχρι σήμερα. Γιατί χτυπούν ταυτόχρονα το σώμα και την ψυχή μας αποβλέποντας στην ολοκληρωτική μας διάλυση»! Link
        Στο Θέατρο Λυκαβητού στις 29-7-2010, ταράζει τα ντόπια και ξένα συμφέροντα: «Πρέπει να είμαστε κάθετα αντίθετοι. Έχουμε Ξένη Κατοχή! Είναι στρατιώτες ξένοι, με γραβάτα και κουστούμι»!
       Και μόνο η  απλή εξέταση της πραγματικότητας, μπορεί στους αστήρικτους πνευματικά να φέρει απόγνωση και απελπισία. Ο άγιος γέροντας Παΐσιος, όμως, με το προφητικό του χάρισμα ήξερε ότι περνάμε ένα παροδικό στάδιο δοκιμασιών: «Πολλές μπόρες πέρασε η Ελλάδα, αδικήθηκε πολύ. Αλλά όμως μπόρες θά 'ναι! Η Ελλάδα δεν θα πάθει τίποτα, γιατί την αγαπάει ο Θεός». Αιτία των δοκιμασιών είναι η απομάκρυνση από το Θεό και τη χάρη Του, είτε με ατομικές μας αμαρτίες, είτε και με συλλογικές, τις οποίες διαπράττομε σαν λαός. Έλεγε ο άγιος γέροντας Παΐσιος: «Εμείς είχαμε τον φόβο του Θεού, αλλά τον χάσαμε και δεν τον αφήσαμε κληρονομιά στην επόμενη γενιά, γι' αυτό τώρα νομιμοποιούμε τις εκτρώσεις, τον πολιτικό γάμο... Όταν παραβαίνει ένας άνθρωπος μια εντολή του Ευαγγελίου, ευθύνεται μόνον αυτός. Όταν όμως κάτι που αντίκειται στις εντολές του Ευαγγελίου γίνεται από το κράτος νόμος, τότε έρχεται ή οργή του Θεού σε όλο το έθνος, για να παιδαγωγηθεί». (από ιστοσελίδα rel.gr)  
       Είναι πνευματικός ο νόμος που κρίνει τα έθνη, γιατί αυτός είναι πάνω από τους κοσμικούς. Και γι' αυτό συμβούλευε ο άγιος: Φτιάξτε πνευματικές βάσεις. Αυτές οι βάσεις (όπως είναι οι Μονές και οι ενορίες) θα διώξουν τις Βάσεις από την Κύπρο. Το πρόβλημα της Κύπρου δεν είναι πολιτικό, στο βάθος είναι πνευματικό.
      Στην Ελλάδα υπακούοντας τυφλά και άνευ όρων στα προστάγματα της Ε.Ε. δεχόμαστε με τον αντιρατσιστικό νόμο την αμαρτία της ομοφυλοφιλίας σαν αγαθό, τιμώντας τα σαρκικά πάθη... σαν αρετές. Έτσι αντί να θέλομε το καλό μας ζητώντας την προστασία του Θεού, απομακρυνόμαστε από αυτήν, προσεγγίζοντας την κοσμική νοοτροπία των Ευρωπαίων που υπακούει στον άρχοντα του σκότους, γιατί πνευματικό σκότος σημαίνει έλλειψη διάκρισης καλού - κακού και αρετών - παθών. Και ακριβώς αυτή η προσέγγιση στον αρχηγό της κακίας και η απομάκρυνση από τον Χριστό προοιωνίζει νέα δεινά... 
    Στην προσπάθεια ανατροπής των αξιών πρωτοστατούν οι πολιτικοί, προσθέτοντας στις προσωπικές τους αμαρτίες και τις συλλογικές της απομάκρυνσης σταδιακά από το νόμο του Θεού προξενώντας έτσι γενικό κακό. «Γι'  αυτό προσεύχομαι "να έρθει ένας αέρας". Να τους σηκώσει όλους αυτούς, πολιτικούς κλπ και να έρθουν άλλοι στα πράγματα πιο τίμιοι. Εντάξει να κάνει κι ο πολιτικός μια βίλλα, δε βαριέσαι ας κάνει. Αλλά να ενδιαφερθεί και για τον τόπο, για την πατρίδα, να κάνει κάτι για το γενικό καλό... Οι σημερινοί μόνο για το συμφέρον τους νοιάζονται. Αδιαφορούν τελείως για το γενικό καλό, για την Πατρίδα, για το Κράτος»Και για την κατάσταση Κατοχής που μας οδήγησαν σαν άλλη Τουρκοκρατία είναι επίκαιρα τα λόγια του αγίου γέροντος: «Η Πατρίδα είναι σαν μεγάλη μάννα. Σκεπάζει με τις φτερούγες της όλους τους Έλληνες, να μπορούν να δουλεύουν, να ζουν ήσυχα, να λατρεύουν το Θεό τους. Για σκέψου να ήταν εδώ οι Τούρκοι; Να πηγαίνεις το πρωί στην δουλειά, στο χωράφι και να μην ξέρεις αν θα γυρίσεις ζωντανός! Να δουλεύεις και να έρχονται με το ζόρι να πάρουν τους κόπους σου... ή τη γυναίκα σου ή το παιδί σου. Τα περάσαμε αυτά εμείς οι Έλληνες»... (Αθανασίου Ρακοβαλή ο π. Παΐσιος μου είπε, σελ. 91)
      Δυστυχώς υπάρχουν ακόμα οι "διεθνιστές" που υποστηρίζονται από τα νεοταξίτικα κέντρα για να συντηρούν την κατοχική κατάσταση της χώρας, την εξαθλίωση των πολλών για τα συμφέροντα των ολίγων και την προβολή των πανθεϊστικών δοξασιών αντί της Θεοπαράδοτης Ορθόδοξης πίστης. Φαίνεται λοιπόν ότι δεν πρόκειται να έρθει άμεσα η αποκατάσταση της γαλήνης στην Ελλάδα, εφόσον μάλιστα όσοι "θέλουν" να την αποκαταστήσουν είναι, οι περισσότεροι, καταπατητές των εντολών του Χριστού μόλις τους δοθεί ευκαιρία (ψηφίζοντας πχ υπέρ της ομοφυλοφιλίας), ή και εχθρικά διακείμενοι στα συμφέροντα της Πατρίδας. Έτσι οι Ευρωβουλευτές από ΝΔ, ΕΛΙΑ (ΠΑΣΟΚ), ΠΟΤΑΜΙ, ψήφισαν εναντίον των πολεμικών αποζημιώσεων της Γερμανίας στη χώρα μας ! Link
      Αν και είναι δύσκολο να βρεθούν ιδανικά πολιτικά πρόσωπα μέσα στα γνωστά κόμματα, ας θυμηθούμε τι ο άγιος Παΐσιος συμβούλευσε πριν τις εκλογές όταν είχαν πάει μερικοί επισκέπτες να τον ρωτήσουν τι γνώμη είχε και ποιόν, κατά τη γνώμη του, έπρεπε να ψηφίσουν:
     - Κοιτάξτε βρε παιδιά! Ποιός είναι πιο κοντά στην Εκκλησία, ποιός αγωνίζεται γι' αυτήν και για την πατρίδα και ποιός έχει ζωή σύμφωνη μ' αυτά που λέει; Όποιον βλέπετε πως είναι πιο καλός και πιο κοντά στην Εκκλησία, αυτόν να ψηφίζετε. Δε λέω να ψηφίζετε κόμματα, όπως αυτά που βγαίνουν και λέγονται Χριστιανοδημοκρατικά κλπ, γιατί είναι λάθος. Δεν πρέπει να κομματιζόμαστε. Εμείς πρέπει να αγαπούμε πρώτα την Εκκλησία μας και μετά την Πατρίδα μας και να ψηφίζουμε αυτούς που βλέπουμε να αγωνίζονται γι' αυτά τα δύο. Βλέπετε, ο Μακρυγιάννης κι όλοι οι μεγάλοι ήρωες γι' αυτά τα δύο αγωνίστηκαν κι έχυσαν το αίμα τους. Πρώτα υπέρ πίστεως και μετά υπέρ πατρίδος. Γι' αυτό και μεις, σήμερα, πρέπει να τους είμαστε ευγνώμονες, που είμαστε ελεύθεροι και όχι… δούλοι των Τούρκων και να προσπαθούμε τέτοιοι Έλληνες να βγαίνουν στην εξουσία, που να χύνουν το αίμα τους πρώτα υπέρ της πίστεως και μετά υπέρ της πατρίδος. Σήμερα δυστυχώς βάλαμε μέσα στη Βουλή ανθρώπους να μας διοικούν των οποίων το ιστορικό είναι πολύ επιβαρημένο. (Από το βιβλίο του Ιερομονάχου Χριστοδούλου Αγιορείτου «Ο γέρων Παΐσιος»)    
      Επειδή δεν μπορεί να γίνει κάτι καλό χωρίς την βοήθεια του Θεού, όπως ο ίδιος ο Κύριος είπε: «χωρίς Εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν» (Ιω. Ιε-5), γι' αυτό ο άγιος γέροντας την σωτηρία του Έθνους την περίμενε από τον Θεό. Έλεγε: «Αν ο Θεός άφηνε την τύχη του Έθνους στους πολιτικούς θα καταστρεφόμασταν. Αλλά αφήνει λίγο τα πράγματα, για να φανούν οι διαθέσεις του καθενός». («Βίος γέρ. Παϊσίου του Αγιορείτου», Ιερομ. Ισαάκ σελ. 704)
         Οι πιστοί όταν έχουν την ελπίδα τους στον Θεό, δεν δίνουν υπερβολική σημασία στην ψήφο τους, γιατί δεν περιμένουν ότι η ψήφος αλλά ότι ο Θεός θα αλλάξει τα πράγματα. Θα τα αλλάξει οπωσδήποτε γιατί οι νεοταξίτες πολεμώντας τον νόμο Του, πολεμούν τον Ίδιο. Πρέπει όμως και οι πιστοί να αποδεικνύουν την ευσέβειά τους με τον τρόπο που ανέφερε πριν ο άγιος γέροντας. Αλλά χωρίς άγχος, διότι ο Θεός κοιτάζει την πρόθεσή μας, και όχι αν τελικά ο υποψήφιος που ψηφίσαμε δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μας. Μάλιστα να προσευχόμαστε για τους άρχοντες, ώστε όσοι είναι καλοπροαίρετοι να αλλάξουν προς το καλύτερο. Όταν κάποιος επεσήμανε στον άγιο:
- Καλά γέροντα όλοι (οι πολιτικοί άρχοντες) Μασόνοι είναι! Τι θα γίνει;... Που να βρεθεί κανένας καλός;  Ο άγιος απάντησε:
- Τώρα το ζήτημα δεν είναι ποιος είναι ή δεν είναι, αλλά ποιος δεν το πιστεύει τουλάχιστον τόσο πολύ. Τώρα για να γίνει κανείς πρωθυπουργός πρέπει να είναι Μασόνος... Ας τους δίνει ο Θεός μετάνοια, να τους πάρει... να βγουν καινούργιοι... Μακκαβαίοι!! (δηλ. Μάρτυρες υπέρ πίστεως και πατρίδος. «Ο π. Παΐσιος μου είπε», σελ. 67)
      Ο άγιος γέροντας Παΐσιος ήταν πάντα σίγουρος για την βοήθεια του Θεού στην Ελλάδα. Έλεγε ότι ο Θεός θα κανόνιζε τα πράγματα ώστε οι πρώην εχθρικά διακείμενοι προς εμάς Αγγλο-Αμερικάνοι, να αναγκασθούν εκ των περιστάσεων να μας δώσουν την Πόλη, σε συμφωνία με τους Ρώσους, την οποία πρώτα θα έχουν φροντίσει να την αδειάσουν από το Μουσουλμανικό στοιχείο:
- Καλά γέροντα, οι Τούρκοι είναι δέκα εκατομμύρια στην Πόλη... και να μας την δώσουν πως θα μπορέσουμε να την ελέγξουμε;
- Θα τους περάσουν απέναντι από την άλλη μεριά. Ο λογισμός μου λέει (τόνισε το "λογισμός") ότι θα το κάνουν έτσι για τα νερά. Να είναι διεθνή... (Ελεύθερη ναυσιπλοΐα μεταξύ Αιγαίου και Μαύρης θάλασσας. «Ο π. Παΐσιος μου είπε», σελ. 77). Η πνευματική κατάσταση των σύγχρονων Τροϊκανών είναι ανάλογη της Ομηρικής εποχής, στην οποία οι άρπαγες Τρώες έλεγχαν τα στενά, όπως τώρα οι Τούρκοι, οι οποίοι θα προσπαθήσουν να τους μιμηθούν αρπάζοντας αντί για την ωραία Ελένη, ωραία Ελληνική γη! Δείτε το «Χιλιάρμενο».
    Για τα «Εξαμίλια» (που αναφέρει η προφητεία του Αγίου Κοσμά) έλεγε ότι αφορά το πρόβλημα της υφαλοκρηπίδας. Για τους Τούρκους, που συνέχεια δημιουργούν προκλήσεις, ο Γέροντας έλεγε: «Οι Τούρκοι... άς τους αυτούς. Αυτοί τα κόλλυβα τα έχουν στο ζωνάρι τους. Τά 'χουνε, τα κουβαλούν μαζί τους...» Όσο για το πότε θα διαλυθεί η Τουρκία, όσες φορές κι αν τον ρωτήσαμε και το συζητήσαμε, ποτέ δεν το έλεγε: «Αυτό δεν το ξέρουμε. Ο Θεός μας είπε ότι θα μας δείχνει σημεία. Τα πράγματα όμως προς τα εκεί βαδίζουν...» («Μαρτυρίες Προσκυνητών», σελ. 260).
       Σε πρώτη φάση θα πάμε στην Πόλη σαν επίτροποι. «Την άνοιξη του 1993 επισκεφθήκαμε τον Γέροντα Παΐσιο. Τον ρωτήσαμε αν θα γίνει πόλεμος με την Τουρκία, και ο Γέροντας είπε: «Ναι, θα γίνει πόλεμος και θα χτυπηθεί η Τουρκία από το Βορρά. Θα πάθει τεράστια καταστροφή, αλλά ρουθούνι Ελληνικό δεν θα ματώσει. Όσον αφορά στην Πόλη, θα διοικείται από Ρώσους, Έλληνες, και Ευρωπαίους. Η καταιγίδα αυτή θα φτάσει μέχρι το Ισραήλ και τότε οι Εβραίοι θα καταλάβουν τα σφάλματα τους». («Μαρτυρίες Προσκυνητών», Μάρκου Γαβριήλ, σελ. 278)
   Το κατέβασμα των Ρώσων στην Κωνσταντινούπολη προβλέπεται στην 5η σάλπιγγα της Αποκάλυψης, αλλά η χώρα μας θα μπει ενωρίτερα σε φασαρίες με τους Τούρκους για τα 6-μίλια της υφαλοκρηπίδας. Είμαστε ήδη στην 1η προειδοποίηση μετά την 4η σάλπιγγα, και όταν γίνει μία 2η ισχυρή προειδοποίηση που θα είναι μια μικρή εικόνα του επερχόμενου 3ου παγκοσμίου πολέμου, τότε έρχεται η σειρά μας. Υπάρχουν 3 προειδοποιήσεις πριν την 5η σάλπιγγα, γιατί τα γεγονότα μετά το κατέβασμα των Ρώσων δεν θα σταματούν (48η προφ.): «Θα προσπαθούν να το λύσουν με την πέννα, μα δεν θα μπορούν. 99 φορές με τον πόλεμο και μια με την πέννα». Διαβάστε το 3 ΟΥΑΙ. Αυτά θα οδηγήσουν στον Αρμαγεδδόνα, στην περιοχή της Νεκράς Θάλασσας, για να τιμωρηθεί πάλι εκεί η αμαρτία των νέων υπερήφανων (pride) Σοδομιτών... (δείτε "Το Μήνυμα της Χιροσίμα").
    Είναι να γίνουν πολλά ακόμη πριν η Πόλη να γίνει οριστικά Ελληνική. «Θάρθει πρώτα ένα ψευτορωμαίικο. Να μη το πιστέψετε, θα φύγει πίσω». (άγιος Κοσμάς). Το εκεί κατέβασμα των Ρώσων θα γίνει όταν ακόμα υπάρχει "παγκοσμιοποίηση", και εμείς δεν θα πρωτοπάμε για μόνιμα, γι'  αυτό ίσως η περίοδος αυτή ονομάζεται "ψευτο-Ρωμαίικο" από τον άγιο Κοσμά, για να μην συγχέεται με την περίοδο της αναλαμπής της Ορθοδοξίας και την αληθινά Ελληνική (Ρωμαϊκή) διοίκηση που έρχεται μετά την κυρίως μάχη μεταξύ Δυτικών και Ανατολικών για τον έλεγχο της Πόλης, η οποία γίνεται μετά τον Αρμαγεδδόνα. (Διαβάστε περισσότερα για τον 3ο Παγκόσμιο Πόλεμο σε σχέση με την Αποκάλυψη).
       Ας κάνομε λίγη υπομονή ακόμη, έως ότου φανερωθεί η αδυναμία και των εναπομεινάντων υποψηφίων σωτήρων ή για να μιλήσουμε Βιβλικά, έως ότου ο υπερήφανος Βαβυλώνιος νους ταπεινωθεί, και αναγνωρίσει την εξουσία του Υψίστου επί όλων των ανθρώπων και επί όλων των αρχόντων. Διότι ο σύγχρονος άνθρωπος που ζει μέσα στη ζωή της σύγχυσης που δημιούργησε ο ίδιος, ξεχνώντας τον Θεό, είναι σαν τον Ναβουχοδονόσορα αναπαυμένος στα κατορθώματά του. Και όπως επέτρεψε ο Θεός σ' εκείνον, έτσι γίνεται και τώρα όπως βλέπουμε στον προφήτη Δανιήλ (4ο κεφ.): «πράγματι έγινες μεγάλος, έγινες ισχυρός, το μεγαλείο σου κραταιώθηκε και έφθασε ως τον ουρανό (διαστημικά ταξίδια) και η κυριαρχία σου ως τα πέρατα της γης». Γι' αυτό προσομοιάζεται ο τότε Ναβουχοδονόσορ, και ο νους τώρα των ανθρώπων που κυβερνούν (διοικητικά, επιστημονικά κλπ) την Νέα Βαβυλώνα με δένδρο «μέγα και ισχυρό, του οποίου το ύψος έφθανε ως τον ουρανό, και η κόμη του απλωνόταν σ' όλη τη γη, τα δε φύλλα του ήσαν θαλερά και ο καρπός του άφθονος, δίνοντας τροφή σε όλους»...
     Για να ταπεινωθεί λοιπόν ο σύγχρονος Βαβυλώνιος νους, που δεν θέλει να ακούγεται το όνομα του Θεού αλλά μόνο το δικό του, παραχωρεί ο Θεός, όλη αυτή η μεγαλειότητα του δένδρου (της γήινης σοφίας) να καταστραφεί, και αυτό γίνεται γνωστό δι' αγγέλου, τον άγγελο τώρα της Αποκάλυψης του Ιωάννου.
    Αυτός προλέγει την καταστροφή του 3ου Παγκ. Πολέμου από τον γεμάτο πάθη, ιδιαίτερα αλαζονικό, σύγχρονο άνθρωπο. Αλλά και ο Δανιήλ λέει ότι άγγελος από τον Ουρανό είπε: «Κόψτε το δένδρο και καταστρέψτε το»... Να λοιπόν που η προφητεία λέει ότι το δένδρο κόβεται ΣΥΡΙΖΑ. Και οι κλώνοι του και κάθε κομμάτι του πετιέται, ίσως στο κοντινότερο  ΠΟΤΑΜΙ. Όμως η εντολή είναι «αφήστε το φύτρωμα των ριζών του μέσα στη γη απείραχτο»... δηλ. να μην προχωρήσει η καταστροφή από τον καραδοκούντα ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ...
        Επειδή η Ελλάδα είναι το κέντρο του πολιτισμού, που η εμπάθεια της Νέας Τάξης ετοιμάζεται να καταστρέψει, όσα συμβαίνουν στη χώρα μας έχουν την αναλογία τους παγκόσμια... και τα ονόματα ομοίως... 


το κείμενο σε εκτυπώσιμο αρχείο
Λεόντιος Μοναχός Διονυσιάτης
19/6-1-2015, των Φώτων

 imdleo.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου