Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

"ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ ΕΠΕΥΦΗΜΟΥΣΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ"


"ΤΟΥ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ"

                                                                                                                                   . .

 Ο ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΕΠΑΙΝΟΥΣΕ ΚΑΙ ΥΠΕΡΤΙΜΟΥΣΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ...
ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΓΙΑΤΡΟΥΣ, Η ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ, Η ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΓΙΑ ΙΕΡΕΙΣ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΟΟΡΗΣΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΣΕΒΕΣΤΕΡΟΙ ΟΛΩΝ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΧΑΘΕΙ Η ΕΠΑΦΗ ΚΛΗΡΟΥ ΚΑΙ ΛΑΟΥ ...
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΥΠΕΡΑΓΑΠΟΥΣΕ, ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΔΙΑΙΩΝΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ...
ΤΙΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΕΤΕΦΕΡΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ ΠΟΥ ΕΝΙΩΣΕ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΑΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΕΜΦΥΣΙΣΕΙ ΣΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ...
ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΖΗΤΟΥΣΕ
"ΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΘΑΥΜΑΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ" ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟΝ "ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ" ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕ 
"ΠΙΚΡΗΣ ΣΚΛΑΒΙΑΣ ΧΕΙΡΟΠΙΑΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ" ...
  ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΕΙΧΕ ΑΓΡΙΕΨΕΙ ΣΥΝΗΘΙΖΕ ΝΑ ΛΕΕΙ, ΕΝΩ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΙΕΡΕΙΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΑ ΑΝΔΡΟΓΥΝΑ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΑΣΤΕΦΑΝΩΤΑ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΒΑΠΤΙΣΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΝΑ ΘΑΒΟΝΤΑΙ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΙ ...
Ο ΛΑΟΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΙΛΟΥΣΕ ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΑ,
Η ΒΛΑΧΙΚΑ ...
ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ, ΕΝΩ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΘΥΡΙΖΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, ΔΟΥΛΕΥΕ ΣΑΝ ΤΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΖΟΥΣΕ ΣΑΝ ΤΑ ΖΩΑ !!!
 ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ Ο ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΟΘΕΡΜΗ ΠΙΣΤΗ ΔΙΕΔΩΣΕ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ "ΔΟΥΛΟ ΓΕΝΟΣ" ...
ΑΝΑΨΕ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΤΩΝ ΣΚΛΑΒΩΜΕΝΩΝ "ΡΑΓΙΑΔΩΝ" ΤΗ ΦΛΟΓΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΞΥΠΝΗΣΕ ΣΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ...
ΚΤΥΠΗΣΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΟΠΙΣΤΙΑ, ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ, ΤΗΝ ΦΙΛΟΧΡΗΜΑΤΙΑ, ΤΟ ΜΙΣΟΣ, ΤΗΝ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΤΕΛΜΑΤΩΣΗ ΠΟΥ ΣΥΝΤΗΡΟΥΣΕ ΤΗΝ ΗΤΤΟΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΥ ...
ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΤΗ ΔΙΨΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗ, ΤΗΝ ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΓΑΠΗ, ΤΗΝ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΤΟΥ ΛΥΤΡΩΜΟΥ ...
Ο ΛΑΟΣ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΨΕ, ΤΟΝ ΛΑΤΡΕΥΣΕ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΙΣ
ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ...
ΤΟ "ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ" ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΗ ΜΩΑΜΕΘ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ, Η ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΑΜΑΘΕΙΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΑΝ, ΤΑ ΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΘΗ ΜΕΤΡΙΑΣΤΗΚΑΝ ...
ΑΝΕΜΟΣ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΠΝΕΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ...
ΔΕΝ ΚΡΑΤΗΣΕ ΟΜΩΣ  ΠΟΛΥ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΕΜΟΣ ΚΑΙ ΑΕΡΑΚΙ ΑΠΑΛΟ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ, ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΡΟΣΙΖΕΙ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ...
ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙ ΑΥΤΟ;
ΤΙ ΛΕΙΠΕΙ;
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ;
ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ ΣΗΜΕΡΑ;
ΜΑΣ ΤΟ ΠΡΟΟΡΗΣΕ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟ ΠΡΟΩΘΗΣΕ ...
ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΕΠΕΔΙΩΞΕ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΗΝ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ...
ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΕ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΛΥΣΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΙΔΟΜΕΝΕΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΚΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΥΛΗ, ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ...
Ο ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ ΟΜΩΣ ΔΙΕΓΝΩΣΕ ΜΟΝΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΟΡΙΣΕ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ
ΝΑ ΤΗΝ ΘΕΡΑΠΕΥΣΟΥΝ ...
ΟΡΙΣΕ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΕΙΣΔΥΣΟΥΝ ΣΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΝ ΤΗΝ "ΚΑΚΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΙΣΤΙΑΣ" ΚΑΙ ΤΑ
"ΣΥΝΔΡΟΜΑ ΤΩΝ ΠΑΘΩΝ" ...
ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΕΒΛΕΠΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΛΛΗΝΑ ΣΤΟΧΕΥΕ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ...
ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΣΤΗΡΙΖΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ...
ΕΚΤΙΜΟΥΣΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΕ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ...
ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ Ο ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΜΕΙΩΘΕΙ ΚΑΤΑ 1.000.000 ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ Η ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΦΙΑΛΤΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ, ΘΑ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗ ΨΥΧΗ,
ΟΧΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ...
ΤΟ ΣΩΜΑ ΕΧΕΙ ΓΙΑΤΡΟ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΟ, ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΗΣΥΧΗΣΕ ΠΟΤΕ ...
Η "ΑΠΑΙΔΕΥΤΗ" ΨΥΧΗ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΑΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ...
ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ...
ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΤΑΣΗ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ, ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ...
 Ο ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ "ΑΝΘΡΩΠΟ" ΤΟΥ ΕΤΟΙΜΟ, ΣΑΝ ΑΞΙΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΩΣΗΣ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΛΟΓΟΥ,
Ο ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ ΟΜΩΣ ΑΝΗΣΥΧΟΥΣΕ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΧΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ...
ΕΒΛΕΠΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΕΧΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ...
ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΑΛΛΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΖΟΥΣΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΤΡΩΓΑΝ ΜΕ
"ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ" !!!
ΕΠΕΚΡΙΝΕ ΤΟΥΣ ΑΣΕΒΕΙΣ ΙΕΡΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΧΑΙΡΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΜΑΓΙΑ" ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΣΤΗΡΙΧΘΟΥΝ ΟΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΓΕΝΕΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΔΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΚΗ ΚΑΙ ΠΛΑΤΗ ΤΗΣ ΓΗΣ ...
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΛΙΓΟΘΥΜΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΙΤΙΑ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΧΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΤΡΕΠΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ "ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ" ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ, ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΗ ΧΑΜΕΝΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ
ΚΑΙ ΑΝΑΠΟΛΟΥΝ ...
ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΛΕΙΠΕΙ ...
ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ Ο "ΓΕΝΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ", Η ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΒΑΡΑΙΝΕΙ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΜΙΖΕΙ  ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΝΑΓΚΑΙΑ "ΣΥΝΤΑΓΗ", ΤΟ ΠΙΠΙΛΙΣΜΑ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ, ΤΟ ΣΚΙΡΤΙΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ, ΤΗ ΔΙΕΓΕΡΣΗ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΚΟΠΟ:
ΝΑ ΑΦΟΥΓΚΡΑΣΤΟΥΜΕ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ, ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΜΙΛΑΜΕ, ΝΑ ΤΟΥ ΖΗΤΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΥΜΝΟΥΜΕ ...
ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ, ΕΚΕΙΝΟΣ ΚΑΙ Η ΛΥΣΗ ...
 ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΧΑΜΗΛΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΟΥΜΕ;
ΔΕΝ ΘΑ ΕΜΦΥΣΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΗ ΘΕΙΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΤΟΥ;
ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΠΡΟΟΡΗΣΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑ ΤΟΝ "ΓΕΝΙΚΟ ΧΑΜΟ" ΕΠΟΧΗ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ, ΠΟΛΥΔΙΑΣΤΑΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ...
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΡΟΛΟΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟΣΤΟΥΣ ΚΟΜΠΑΡΣΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ, ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΒΑΣΙΚΟΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ !!!
ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ...
ΒΓΑΛΑΤΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ;
ΑΝ ΝΑΙ, ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΘΗΣΕΤΕ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ...
ΕΚΕΙ ΗΔΗ ΚΑΘΟΝΤΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ
ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ Η ΑΥΛΑΙΑ !!!

http://anargyros61.blogspot.gr








Το έργο του δασκάλου είναι ιερό
Zoom in (real dimensions: 1208 x 20)Εικόνα
- Γέροντα, μερικές φορές οι δυσκολίες των εκπαιδευτικών στο σχολείο προέρχονται πιο πολύ από τους συναδέλφους;

- Θέλει πολλή διάκριση και φωτισμό στην εποχή μας, για να κινηθεί σωστά ο καθένας ανάμεσα στους συναδέλφους του. Για την κάθε περίπτωση χρειάζεται πολλή σύνεση και θείος φωτισμός. Ακόμη και να μη δείχνει μερικές φορές ότι πιστεύει. Να κινείται αθόρυβα και πιο πολύ να τους μιλάει με την σωστή ορθόδοξη ζωή του. Έτσι θα βοηθήσει, χωρίς να ερεθίσει. Ιδίως στην εκπαίδευση μερικά πράγματα είναι σαν ένας όγκος, που άλλοτε είναι καλοήθης και άλλοτε κακοήθης. Αν πάρουμε μια θέση με μια λογική, θα κάνουμε πολύ κακό αντί για καλό. Αν γίνει επέμβαση και ο όγκος είναι κακοήθης, θα κάνει μετάσταση. Θέλει λίγη καυτηρίαση προσεκτικά.

- Πάντως, Γέροντα, και οι εκπαιδευτικοί που θέλουν να κάνουν δουλειά δυσκολεύονται, γιατί είναι δεσμευμένοι.

- Άμα θέλει κανείς, μπορεί να βρει τρόπο να κάνη δουλειά. Μπόρεσαν και βρήκαν τρόπο στα άθεα καθεστώτα και δεν μπορούν να βρουν εδώ; Στην Βουλγαρία πήγε κάποιος από δω και μοίρασε σταυρουδάκια στα παιδιά ενός σχολείου. Ένας όμως του κόμματος που στεκόταν εκεί κοντά τον είδε. Η δασκάλα, μόλις τον αντιλήφθηκε, πήγε και πήρε τα σταυρουδάκια από τα χέρια των παιδιών και τα μάλωσε που τα πήραν. Αλλά όταν έφυγε εκείνος ο άθεος, η δασκάλα τα μοίρασε μόνη της στα παιδάκια. Είδες πως η δασκάλα ήταν εντάξει και με τον νόμο και με τον Θεό; Βλέπεις και οι δάσκαλοι στην Μικρά Ασία, μέσα σ’ εκείνα τα δύσκολα χρόνια, πόσα πρόσφεραν! Γιατί δούλευαν με την καρδιά τους. Πονούσαν, είχαν ευλάβεια, θυσιάζονταν. Να, και ο Άγιος Αρσένιος ο Καππαδόκης πόσο σοφά φερόταν στα Φάρασα! Είχε ετοιμάσει αίθουσα για σχολείο και αντί για θρανία είχε βάλει δέρματα από κατσίκες ή από πρόβατα με το τρίχωμά τους. Πάνω σ’ αυτά γονατισμένα τα παιδιά παρακολουθούσαν τα μαθήματα. Με αυτόν τον σοφό τρόπο δεν ερέθιζε τους Τούρκους, ακόμη και όταν τύχαινε να τα δουν, γιατί νόμιζαν ότι προσεύχονταν. Όταν πάλι ο Άγιος Αρσένιος ήθελε να βγάλει εκδρομή τα παιδιά, τα πήγαινε σε ένα δικό του χωράφι που ήταν σαν κήπος, δήθεν για να κάνουν δουλειά, και τους έλεγε: «Αν τυχόν δείτε Τούρκο, να κάνετε κανένα κουτσοδούλι. Κόψτε κανένα κλαρί, για να νομίζει ότι καθαρίζετε τον κήπο». Και έτσι έκαναν τα καημένα. Γιατί, αν καταλάβαιναν οι Τούρκοι ότι τα πήγε εκδρομή, θα είχε ιστορίες. Κρυφό σχολειό βλέπεις! Όταν έφευγε ο Τούρκος, έπαιζαν πάλι τα παιδιά. Και το καλοκαίρι, στις διακοπές, τα συγκέντρωνε πάλι τα παιδιά με τον ίδιο τρόπο, για να τα βοηθάει, για να μην ξεκόβονται και ξεχνούν όσα τους δίδασκε.

- Γέροντα, γιατί ο Άγιος Αρσένιος έγραφε τα μαθήματα στα τουρκικά με ελληνικά γράμματα;

- Για να ξέρουν και τουρκικά τα παιδιά, ώστε να μπορούν να τα βγάλουν πέρα. Και αν τυχόν τον έπιαναν οι Τούρκοι που μάθαινε γράμματα στα παιδιά, και να έβλεπαν ελληνικά γράμματα, άκουγαν ότι τα διάβαζε τουρκικά και δεν εξαγριώνονταν. Οπότε τα παιδιά μάθαιναν και τα τουρκικά, αλλά και οι Τούρκοι δεν ερεθίζονταν. Όλα όσα ζούσε ο Άγιος, την ακρίβεια της Ορθοδοξίας, την ευλάβεια, τα μετέδιδε στους μαθητές του.

Γι’ αυτό λέω, άμα θέλει κανείς, μπορεί να κάνη δουλειά στα παιδιά, όπου και αν βρεθεί. Έπεσε στα χέρια μου ένα ωραίο βιβλίο που έγραψε μια δασκάλα για την Βόρειο Ήπειρο. Αυτή για πεντακόσιους άνδρες κάνει. Πως μιλούσε στους ξεναγούς! Σβούρα τους έφερνε. Μπράβο της!

Είναι μεγάλη υπόθεση ο σωστός δάσκαλος, ιδίως στις μέρες μας! Τα παιδιά είναι άγραφες κασέτες ή θα γεμίσουν βρώμικα τραγούδια ή βυζαντινή μουσική. Το έργο του δασκάλου είναι ιερό. Έχει μεγάλη ευθύνη και, αν προσέξει, μπορεί να πάρει μεγάλο μισθό από τον Θεό. Να φροντίζει να διδάσκει στα παιδιά τον φόβο του Θεού. Πρέπει να βρουν τρόπο οι εκπαιδευτικοί να περνάνε κάποια μηνύματα στα παιδιά για τον Θεό και για την Πατρίδα. Ας σπείρουν αυτοί τον σπόρο, και ας μην τον δουν να βλαστάνει. Τίποτε δεν πάει χαμένο κάποια στιγμή θα πιάσει τόπο.

Και πάντα με το καλό, με επιείκεια, με αγάπη να φέρονται στα παιδιά. Να προσπαθούν να ξυπνάνε το φιλότιμό τους. Το παιδί θέλει αγάπη, ζεστασιά. Πολλά παιδιά την στερούνται τελείως στο σπίτι. Αν οι δάσκαλοι αγαπήσουν τα παιδιά, θα τους αγαπήσουν και εκείνα, και τότε θα κάνουν πιο εύκολα το έργο τους. Εμάς ο δάσκαλος με την βέργα μας χτυπούσε, όταν έβλεπε αταξία, αλλά αγαπούσε τα παιδιά και τα παιδιά τον αγαπούσαν. Δεν είχε δικά του παιδιά και τα αγαπούσε τα παιδιά πολύ.

Γι’ αυτό λέω ότι καλοί είναι οι γονείς που γεννούν πολλά παιδιά και γίνονται πολύτεκνοι, αλλά καλύτεροι είναι οι σωστοί εκπαιδευτικοί που αναγεννούν του κόσμου τα παιδιά και γίνονται υπέρ-υπέρ-πολύτεκνοι! Δίνουν αναγεννημένους ανθρώπους στην κοινωνία, και έτσι γίνεται καλύτερη.


Από το βιβλίο «Με πόνο και αγάπη για τον σύγχρονο άνθρωπο»,
Γέροντος Παΐσιου Αγιορείτου Λόγοι Α’






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου