Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Οι Αλβανοί διδάσκουν στα σχολεία τους οτι Φλώρινα και Πρέβεζα είναι δικές τους!

Το ζήτημα της Μεγάλης Αλβανίας, έτσι όπως την οραματίζονται 
οι γείτονες, δεν είναι τωρινό 
και έχει κατά καιρούς αποτελέσει σημείο έντονης
 διπλωματικής και πολιτικής τριβής με την Ελλάδα.
Οπως αναφέρει η βορειοηπειρωτική ιστοσελίδα
 himara.gr το επίσημο αλβανικό σχολείο θέλει
 να διαποτίσει τις νέες γενιές με τη λογική της
 Μεγάλης Αλβανίας. Έτσι οι νεαροί Αλβανοί,
 μέσα από τα νέα επίσημα σχολικά βιβλία 
διδάσκονται, μεταξύ άλλων, ότι «η Βορειοδυτική 
Ελλάδα, από τη Φλώρινα έως την Πρέβεζα, 
είναι αλβανικό εθνικό έδαφος στο οποίο 
“αιμοσταγείς” Έλληνες πραγματοποίησαν 
“εθνοκάθαρση” στους Τσάμηδες που 
πλειοψηφούσαν στα χώματα αυτά».
Η νέα γενιά Αλβανών μαθαίνει, μεταξύ άλλων,
 πως… έχει ίδιο DΝΑ με τον βασιλιά Πύρρο της
 Ηπείρου και την Ολυμπιάδα, μητέρα του Μεγάλου
 Αλεξάνδρου. Όλα αυτά τυπώθηκαν φέτος στα 
επίσημα σχολικά εγχειρίδια
 με την έγκριση του αλβανικού υπουργείου Παιδείας,
 την ώρα που η αλβανική
 κυβέρνηση ζητά τη στήριξη της Ελλάδας για να 
ανοίξουν οι πόρτες της
 Ευρωπαϊκής Ένωσης (και η Ελλάδα το πράττει, 
χωρίς να θέσει κανένα
 απολύτως όρο).
Ένα άλλο χαρακτηριστικό παράδειγμα έρχεται 
από το νέο βιβλίο «Γεωγραφία
της Αλβανίας», που εκδόθηκε φέτος και ήδη
 αποτελεί διδακτική ύλη στα 
λύκεια της χώρας, οι μαθητές διδάσκονται για
 τις «αλβανικές περιοχές»
 (treva sέμειναν εκτός αλβανικού κράτους. Σ’ αυτές περιλαμβάνονται το 
Κοσσυφοπέδιο, τμήματα του Μαυροβουνίου και της
 Σερβίας, η μισή έκταση 
των Σκοπίων και βέβαια ολόκληρη η ΒΔ Ελλάδα,
 με τους νομούς Φλώρινας,
 Καστοριάς, Γρεβενών, Ιωαννίνων, Άρτας, Πρέβεζας, Θεσπρωτίας και το
 βόρειο τμήμα του νομού Αιτωλοακαρνανίας.
Συγκεκριμένα, όσον αφορά τη χώρα μας, στο κεφάλαιο
«Οι αλβανικές
 περιοχές στην Ελλάδα», αναφέρονται τα εξής: «Είναι αλβανικές περιοχές
που αδίκως προσαρτήθηκαν στο ελληνικό κράτος το
 1913 από το Συμβούλιο
 των Πρεσβευτών. Οι ιστορικές εξελίξεις, οι μαζικές βίαιες μετακινήσεις των 
αυτοχθόνων αλβανικών πληθυσμών και η έλλειψη
 επίσημων στοιχείων 
δυσκολεύουν των προσδιορισμό των αλβανικών περιοχών 
στην Ελλάδα και 
κυρίως των κοινωνικών και οικονομικών προβλημάτων των συγκεκριμένων 
περιοχών. Αυτές οι περιοχές βρίσκονται στη Βορειοδυτική Ελλάδα, νότια της 
“Μακεδονίας” και νοτιοανατολικά της Αλβανίας μέχρι τον κόλπο της Άρτας 
και αποτελείται από τις περιοχές Τσαμουριά, Φλώρινα, κ.λπ.».
Ωστόσο οι συγγραφείς του βιβλίου φτάνουν ακόμα παραπέρα την πολεμική 
τους καθώς σημειώνουν πως η Ελλάδα πραγματοποίησε «εθνοκάθαρση» με
 στόχο τον αφανισμό των Αλβανών που ζούσαν εκεί. 
Ο χάρτης με τη Μεγάλη
 Αλβανία και τις όμορες «αλβανικές περιοχές» κοσμεί το εξώφυλλο τόσο του
 βιβλίου όσο και του τετραδίου ασκήσεων των μαθητών
 που καλούνται, για
 παράδειγμα, να ζωγραφίσουν τις περιοχές της Ελλάδας 
όπου ζουν… Αλβανοί
 ή να απαντήσουν στα ερωτήματα: «Ποιες είναι οι αλβανικές περιοχές της 
Ελλάδας;» ή «Αναφέρετε τις εκδιώξεις που υπέστησαν οι Αλβανοί από τις 
ελληνικές αρχές».
Να σημειωθεί πως στο βιβλίο Γεωγραφίας δεν υπάρχει

 καμία απολύτως 
αναφορά στην ελληνική μειονότητα της Αλβανίας, παρά
 μόνο πως στη χώρα 
οι διάφορες μειονότητες (Έλληνες, Σκοπιανοί και Μαυροβούνιοι) αγγίζουν 
συνολικά το 2%, ενώ τους Βλάχους, που στην πλειονότητα
 τους έχουν 
ελληνική εθνική συνείδηση, τους χαρακτηρίζει «πολιτιστική μειονότητα».

olympia





EIXE "ΔΕΙ" ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ
Ένας από 
τους πιο σημαντικούς Γέροντες της Ορθοδοξίας, είχε "δει"
 αυτά που
 ερχόντουσαν για τα αλυτρωτικά κηρύγματα των Αλβανών 
και την
 προσπάθεια των συνεργατών Γερμανών και Ιταλών να "αποκατασταθούν":
- Για τους Τσάμηδες και τους Αλβανούς είπε:
Όταν είχαμε έρθει από την Καππαδοκία, με την ανταλλαγή, ήταν 
να μας
 δώσουν κάτι κτήματα στην Ηγουμενίτσα. Ηταν κάτι τούρκικα χωριά αυτά
 που οι κάτοικοί τους θα πήγαιναν στην Τουρκία. Περιμέναμε
εμείς να φύγουν. 
Πάει ο πρόεδρος μας (σ.σ. πρόεδρος των Φαρασσιωτών -τα Φάρασσα Καππαδοκίας
 ήταν το χωριό καταγωγής του γέροντος- ήταν ο πατέρας του γέροντος Παϊσίου,
 Πρόδρομος Εζνεπίδης) και του λέει ο Τούρκος: 
- Εσείς θα φύγετε εμείς θα κάτσουμε.            
Βρε σκεφτόταν ο πρόεδρος, τι λόγος είναι αυτός;
Τι είχε γίνει, είχαν πληρώσει δύο βουλευτές και τους είχαν
 γράψει Αλβανούς,
 Αρβανίτες. Έτσι αυτοί μείναν και εμείς πήγαμε πάνω στην Κόνιτσα. 
Όταν το 'μαθε αυτό ο Κονδύλης, θύμωσε, χτύπησε το χέρι στο γραφείο, 
αλλά δεν μπορούσε να κάνει τίποτα, ήταν τελειωμένο το πράγμα. Ήταν καλός 
ο Κονδύλης, δίκαιος. Όταν ήταν να κάνουν απόβαση, στον
 πόλεμο με τους
 τούρκους, δεν κρατιόταν. Γυρνούσε πάνω στο καράβι και
 φώναζε:     
   «Βρε παλικάρια, μια φορά θα πεθάνουμε, τι τώρα, τι ύστερα. Ήρωες, βρε παιδιά».
 Εκατό μέτρα πριν φθάσει το καράβι, έπεσε μέσα στην θάλασσα. Ναι, ναι, ήταν
 πολύ θερμός ο καημένος. Καλός ήταν. Αυτούς τους
 τουρκαλβανούς μετά τους
 έδιωξε ο Ζέρβας. Έτσι αποκατέστησε ο Θεός την αδικία.
 Ήταν βάρβαροι αυτοί! 
Ο Θεός να σε φυλάει. Πόσους και πόσους δεν είχαν σκοτώσει! Κατέβαιναν οι 
καημένοι οι Έλληνες πάνω από τα βουνά, φορτωμένοι ένα 
τσουβάλι, σιτάρι συνήθως, 
με τα πόδια, για να το ανταλλάξουν με λάδι ή αλάτι· από αυτό ζούσαν. Ήταν δύσκολη
 η ζωή τότε. Οι τουρκαλβανοί τους αγόραζαν τα πράγματα,
 μετά βγαίναν έξω από
 το χωριό και τους σκότωναν και έπαιρναν πίσω τα χρήματα… Πόσους δεν είχαν
 σκοτώσει έτσι… Βάρβαροι… Υπέφερε ο κόσμος από αυτούς… 
Μετά μαζευόντουσαν 
30 – 40 μαζί. «Ότι μας βρει να μας βρει όλους μαζί...». Ήταν δύσκολο να 
σκοτώσεις τόσους μαζί. (Αθ. Ρακοβαλή, Ο Πατήρ Παΐσιος μου 
είπε, σελ 68)
Όταν μια γίδα θέλει να φάει ξύλο, πάει και ξύνεται στην γκλίτσα 
του τσοπάνου.
 Έτσι κάνουν και οι Αλβανοί τώρα. Ας τους. Μην τους 
λογαριάζεις. Μη φοβάσαι». 
(Νικολάου Ζουρνατζόγλου, Μαρτυρίες Προσκυνητών, 
Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης,
 τόμος Α', σελ 259)
"Εσείς οι στρατιωτικοί, την Αλβανία να προσέχετε. Από 
εκεί θα έρθει η απειλή".
"Γέροντα, άμα φτύσουμε, οι Αλβανοί θα πνιγούν στο σάλιο
 μας, και σεις λέτε
 ότι θα έρθει απειλή από την Αλβανία; Δεν μπορώ να το πιστέψω".
"Άκου το Γέροντα!", μου απάντησε. (Υποστράτηγος ε.α., 
 Τσιαλίκης Χρήστος, Θεολόγος,
 Κομοτηνή, Νικολάου Ζουρνατζόγλου, Μαρτυρίες
 Προσκυνητών, Γέροντας Παΐσιος
 ο Αγιορείτης, τόμος Β', σελ 373)
- Και για την υπόδουλη Βόρειο Ήπειρο είπε:
Ο Γέροντας, αφού πρόσφερε και στους τελευταίους επισκέπτες 
που ήρθαν εκείνη την
 στιγμή κέρασμα, ξαναρωτά έναν απ' αυτούς.
-Γέροντας: Θα την πάρουμε την Πόλη; Τι λες ;
-Χρήστος: Εγώ θα πάω για την Βόρειο Ήπειρο.
-Γέροντας: Την Πόλη να πάρουμε, την Βόρειο Ήπειρο και
 επτά άτομα την παίρνουμε!
-Χρήστος: Επτά και εγώ οκτώ !
-Γέροντας: Πάρτηνα! Και εγώ θα μεταφέρω τα λείψανα του 
Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, 
τα οποία είναι και βαριά! Τι να πούμε, βρε παιδιά, όλα τα λένε
 και τα γράφουν
 τα βιβλία μας (της Εκκλησίας), αλλά ποιος τα διαβάζει; Ο
 κόσμος χαμπάρ
 δεν παίρνει.
 Κοιμάται με τα τσαρούχια! (Ιερομόναχου Χριστόδουλου, 
«Σκεύος Εκλογής»,
 Σελ. 219)
"Τη Βόρειο Ήπειρο οι μεγάλοι τη χαντάκωσαν. Αυτοί πρέπει
 να κανονίσουν 
και τώρα το θέμα. Χρειάζεται διάκριση από εμάς για να μη 
 γίνονται υπερβολές
 και δημιουργείται αναταραχή στον κόσμο". (Πρεσβυτέρου Διονυσίου Τάτση, 
"Ο Γέροντας Παΐσιος", 1995)
Γιὰ τὴ Βόρειο Ἤπειρο, ὁ Γέροντας εἶχε πεῖ μεταξὺ ἄλλων:
 «Μὴ φοβάστε. 
Ἐσᾶς θὰ σᾶς ἐλευθερώσουν κάτι παλαβοί· ἀπὸ μέσα καὶ ἀπὸ 
ἔξω. Παλαβοὶ 
μὲ τὴν καλὴ ἔννοια, δηλαδὴ παλικάρια. Αὐτοὶ δὲ θὰ καταλαβαίνουν ἀπὸ πολιτικές, 
καὶ θὰ μποῦν μέσα νὰ βοηθήσουν. Οἱ πολιτικοὶ θὰ τὸ χαροῦν 
 κι αὐτοὶ κατὰ βάθος, 
ἀλλὰ αὐτοὶ δεσμεύονται καὶ δὲν μποροῦν νὰ ἐνεργήσουν. Οἱ 
ἄλλοι θὰ τὸ δεχτοῦν. 
Ἔ! ἀφοῦ ἔγινε τώρα, ἔγινε, θὰ ποῦν. Μὴ φοβάστε. Λειτουργοῦν
 καὶ οἱ πνευματικοὶ νόμοι.
Πόνος εἶναι αὐτός. Μιὰ οἰκογένεια εἴμαστε καὶ μᾶς χώρισαν.
 Σὰν νὰ λένε, 
 ἐλευθερώσαμε τὴ Βόρεια Ἤπειρο, τόσα αἵματα, τόσα κρυοπαγήματα! Δὲ θὰ πᾶ πᾶν
 χαμένα ὅλα αὐτά».

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου