Οι 122 προφητείες του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού
“Οι κληρικοί θά γίνουν οι χειρότεροι καί οι ασεβέστεροι τών όλων”
ΠΩΣ Ο ΙΣΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΟΣΜΑΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΙΕΡΟΜΑΡΤΥΡΑΣ...
Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΑΙΤΩΛΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ
Θα προσπαθούν να το λύσουν με την πέναν μα δεν θα μπορούν – 99 φορές με πόλεμο και μια με την πένα
Η προφητεία του Αγίου Κοσμά «Θα προσπαθούν να το λύσουν με την πένα, μα δεν θα μπορούν – 99 φορές με πόλεμο και μία με την πένα» μοιάζει σήμερα ανατριχιαστικά επίκαιρη. Οι διαπραγματεύσεις για το Ουκρανικό ακολουθούν η μία την άλλη, αλλά αντί να φέρνουν ειρήνη, ανοίγουν τον δρόμο για νέα κλιμάκωση.
Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός: «Όταν πέση αυτό το πουρνάρι, τότε θα λυθή το ζήτημα τής Πόλης»
Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης Μία από τις πιο γνωστές προφητείες που αποδίδονται στον μεγάλο Άγιο της Εκκλησίας μας, τον ισαπόστολο Κοσμά τον Αιτωλό, την μνήμη του οποίου τιμήσαμε στις 24 Αυγούστου 2025, είναι η εξής:
Κατά μία ερμηνευτική εκδοχή, τα άλαλα και τα μπάλαλα είναι τα άψυχα μηχανήματα των διαφόρων εφευρέσεων, που κυριαρχούν ολοένα και περισσότερο στην ζωή των λοξοδρομημένων ανθρώπων². Εδώ μπορούν να ενταχθούν π.χ. η τηλεόραση, το Διαδίκτυο ή η Τεχνητή Νοημοσύνη, που ολίγον κατ’ ολίγον ευνουχίζουν πνευματικά τον σύγχρονο άνθρωπο, δελεάζοντάς τον με το παραπλανητικό τρίπτυχο του εωσφόρου: «γρήγορα – εύκολα – σίγουρα». Κατ’ άλλην ερμηνευτική εκδοχή, με τον όρο «άλαλα και μπάλαλα» χαρακτηρίζονται όλες εκείνες οι πολιτικές περσόνες που οδηγούν τα κράτη-έθνη και ιδίως την Ελλάδα στην απόλυτη καταστροφή, προκειμένου να αναλάβει τα ηνία ο εδώ και πολύ καιρό προετοιμαζόμενος παγκόσμιος κυβερνήτης, δηλ.: o παγκόσμιος δικτάτορας. Όποιος ρίξει μια ματιά στα πρόσωπα που κυβερνούν τόσο την δική μας όσο και τις υπόλοιπες χώρες, ευχερώς θα διαπιστώσει ότι στο κυβερνητικό πηδάλιο βρίσκονται αγκυροβολημένες κάποιες θλιβερές κι ανάξιες μαριονέτες που, υπό κανονικές συνθήκες, δεν θα μπορούσαν να διευθύνουν ούτε… ταβέρνα. Μολονότι δε ανάξια τα πρόσωπα αυτά, καθώς φθάνουν στην κορυφή αισθάνονται ήσυχα κι ευτυχισμένα. Αντίθετα, οι άξιοι που φθάνουν ψηλά με to σπαθί τους, διαρκώς ανησυχούν μήπως δεν καταφέρουν να φανούν πραγματικά άξιοι. Επίσης, «κανένας αληθινά σπουδαίος άνθρωπος δεν πιστεύει κατά βάθος ότι είναι σπουδαίος. Από τη στιγμή που θα το πιστέψει, θα πάψει να είναι σπουδαίος». Ο φρόνιμος «ανησυχεί κάθε στιγμή μήπως εγκαταλείψει τη μετριοφροσύνη του και πέσει στην αλαζονεία. Κι αυτή η ανησυχία είναι η ουσία της μετριοφροσύνης»³. Τα άλαλα και μπάλαλα, λοιπόν, της μητσοτακικής Νέας Δικτατορίας αποδεικνύουν συνεχώς ότι η αλαζονεία τους είναι ανάλογη της ανικανότητάς τους: Όσο πιο ανίκανοι οι γαλάζιοι (ορθότερα: γαλαζοπράσινοι) υπουργοί και βουλευτές, τόσο πιο αλαζονικά συμπεριφέρονται προς τον λαό. Η υπερχειλής αλαζονεία, όμως, είναι προανάκρουσμα της εκκωφαντικής πτώσης των αλαζόνων. Αντιπροσωπευτική καρικατούρα των αλάλων και μπαλάλων, πέραν του ίδιου του Κυρ. Μητσοτάκη, είναι ο Σπυράδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος κυνικά και ξεδιάντροπα είχε πει προ μηνός ότι δεν ενδιαφέρει ποια είναι η άποψη της ευρωπαϊκής εισαγγελίας. Από την στιγμή που η ΝΔ έχει την πλειοψηφία στην Βουλή, εκείνη θα αποφασίσει ποιος θα ελεγχθεί και ποιος όχι. Δεν είναι, όμως, μόνο το περιεχόμενο των εκάστοτε δηλώσεων του συγκεκριμένου υπουργού που δικαιολογούν τον τίτλο του αλαλομπάλαλου, αλλά και ο τρόπος εκφοράς του λόγου του: Λόγω κάκιστης άρθρωσης, μιλάει μεν, πλην όμως κατά τρόπο μη κατανοητό. Άλαλα και μπάλαλα, όμως, έχουν καταντήσει και κάποιοι εκ των πολιτών, οι οποίοι αυτοπροσδιορίζονται ως «πιστοί», αλλά συμπεριφέρονται ως «άπιστοι», κατ’ εφαρμογήν της λογικής του ανάποδου κόσμου: Ακόμη και σήμερα, 5 χρόνια μετά την κήρυξη της πανδημίας του κορωνοϊού, υπάρχουν άπιστοι-πιστοί που προσέρχονται στην εκκλησία με πουλόμασκα⁴, την οποία βγάζουν για να φιλήσουν στα γρήγορα τις εικόνες και με αστραπιαία ταχύτητα την ξαναφορούν. Κάποιοι άλλοι μασκοφορεμένοι προσκυνητές ασπάζονται την εικόνα, ακουμπώντας την στιγμιαία με το τεχνητό ράμφος τους. Οι πιο τολμηροί από τους μασκοφόρους προσκυνούν τις εικόνες με την μύτη μεν ακάλυπτη, με καλυμμένη όμως την περιοχή του στόματος. Σε αυτές τις περιπτώσεις, φυσικά, οι πιστοί δεν φιλούν απευθείας την εικόνα, αλλά το εσωτερικό ύφασμα της παρεμβαλλόμενης μάσκας! Σε ειδική κατηγορία ανήκουν όσοι μασκοφόροι δεν ασπάζονται καν την εικόνα, αλλά ακουμπούν απλώς με το χέρι τους το τζάμι της, προκειμένου να γίνουν αποδέκτες της θαυματουργικής ενέργειας της εικόνας με ασφαλή τρόπο! Αυτά είναι τα άλαλα και μπάλαλα του ποιμνίου της Εκκλησίας, που, μετά το προσκύνημα των εικόνων, παρακολουθούν την Θεία Λειτουργία άλαλοι και φιμωμένοι, αλλά και άγευστοι του θυμιάματος. Η διαπίστωση που είχε κάνει ο π. Αντώνιος Αλεβιζόπουλος, δηλ. ότι «Η Νέα Εποχή δεν θέλει να αδειάσει τις εκκλησίες, αλλά να αλλάξει το φρόνημα όσων καταφεύγουν σ’ αυτές»⁵ επαληθεύθηκε στην τρίτη δεκαετία του 21ου (απατ)αιώνα όσο και η προφητεία του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού ότι «θα έρθη καιρός που θα διευθύνουν τον κόσμο τα άλαλα και τα μπάλαλα». Η συγκεκριμένη προφητεία είναι μία ακόμη παραδοχή ότι στην εποχή που θα συμβεί αυτό, δηλ. στην δική μας εποχή των εσχάτων χρόνων, θα βασιλεύει ο ανάποδος κόσμος. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Συμπληρωματικά προς την διαπίστωση του π. Αντωνίου Αλεβιζόπουλου και την προφητεία του Πατροκοσμά λειτουργεί η πρόβλεψη του Χριστόφορου Καλύβα, επιστήθιου φίλου του μακαριστού Μητροπολίτου Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας Αυγουστίνου Καντιώτη:
kvathiotis.substack.com/ |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου