Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

 


 

 ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ

 


ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΝΤΕΟ https://youtu.be/k4P2fUR9ctk?si=2Ky_rjGOgQc4qtQU

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΝΤΕΟ https://youtu.be/_ToESrBTXXE?si=YaTGVNZWHUKX0OgR
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΝΤΕΟ https://youtu.be/QrJgI1bsJlg?si=JfboPvQEz733WDGK

Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

 

 

 "Έλα ,παιδί μου, να σε φιλήσω" ο ΑΓΙΟΣ τον φίλησε και μαρτύρησε ότι κοντά μας είναι όλα .ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ η Ελλάδα θα Ανέστη

 

Ο κάτωθι επονομαζόμενος που δίνει την γνωστή σε όλους μας μαρτυρία είναι ξάδελφος του Νικολάου Μάρτη ιστορικού , συγγραφέα  πολιτικού που έδωσε μάχες για την Ελληνικότητα της Μακεδονίας μας και οι δύο γνωστοί μας αγαπητοί - ΣΤΩΜΕΝ καλώς Δρ.Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

Διαβάζουμε :
ΜΑΡΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ , ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
Την δεύτερη φορά τον συνάντησα στο Μοναστήρι στη Σουρωτή , όπου πήγα να τον δω . Συζητήσαμε για εθνικά θέματα. Του είπα : ¨Πάτερ Παΐσιε , έχω την γνώμη ότι η Ελλάς θ΄αποκτήσει πάλι ότι απώλεσε : Βόρειο Ήπειρο , Μακεδονία των Σκοπίων , Ανατολική Ρωμυλία , Κωνσταντινούπολη , Μικρά Ασία ¨ . Έτσι όπως ήταν ξαπλωμένος στο κρεβάτι , μου λέει : ¨Έλα ,παιδί μου, να σε φιλήσω¨ . Σκύβω , με φιλάει και τον φιλάω κι εγώ στο μάγουλο. Μετά μου λέει : ¨Δεν ήθελα τίποτα άλλο . Να με κρατούσε ο Θεός ακόμα λίγα χρόνια στη ζωή, για να έβλεπα την πατρίδα μου μεγαλωμένη. Θα μεγαλώσει , αλλά μην περιμένεις πόλεμο. Θα μεγαλώσει χωρίς να ματώση ελληνικό ρουθούνι !¨

Μαρτυρίες προσκυνητών Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης 1924-1994 ,τόμος 1, Σελ 287
Πηγή Μέγας Κωνσταντίνος fb ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ