ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ
Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015
Ο Άγιος Γέροντας Παΐσιος ψάλλει τον Πολυέλαιο σε αγρυπνία (ΗΧΗΤΙΚΟ)
Ο Άγιος συχνά έλεγε για τον εαυτό του:
«Αισθάνομαι σαν ένα κονσερβοκούτι άχρηστο, πεταμένο μέσα σε έναν σκουπιδοτενεκέ, που όμως, οικονομία Θεού, είναι στραμμένο το καπάκι του προς τον Ήλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου