ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ: "OΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΓΙΑΛΙΤΙΔΑ (ΑΟΖ)"
Μετά ρωτάω : Γέροντα , πώς θά καταλάβω εγώ ότι θά είμαστε κοντά στόν πόλεμο ; Όταν, λέει, θά ακούσεις στήν τηλεόραση νά γίνεται θέμα γιά τά μίλια , γιά τήν επέκταση τών μιλίων (τής αιγιαλίτιδας ζώνης ) από 6 σέ 12 μίλια , τότε από πίσω έρχεται ο πόλεμος .
Αυτά είχε πει ο Γέροντας προ δύο δεκαετιών, και επειδή τώρα ξεκίνησε το θέμα της ΑΟΖ επίσημα πια (αιγιαλίτιδα ζώνη το λέει ο Άγιος), έχει σημασία να υπολογίσουμε τους λόγους του με ιδιαίτερη προσοχή. Οι Τούρκοι είναι έτοιμοι ανά πάσα στιγμή να δημιουργήσουν προβλήματα σε μια χώρα με φοβερά οικονομικά προβλήματα, που έχουν αντίκτυπο και στις Ένοπλες Δυνάμεις.
Κάποιοι θα το πουν σύμπτωση, ή ότι ο Γέροντας είχε καλή γεωπολιτική ανάλυση, μόνο που τα ίδια "έβλεπε" και ο Πατροκοσμάς 3 αιώνες νωρίτερα.
Πηγή:agioritikovima.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου